Cílem je zajistit větší bezpečnost jezdců, a to nejen při nehodách, ale také jim účinně předcházet.
Stávající lanka, jimiž jsou kotvena kola k šasi, budou schopna od nového roku pohltit 4krát více energie, než stávající.
Boční opora hlavy jezdce bude širší a nárůstem ze 75 na 100 mm si technici slibuji větší ochranu hlavy při případné havárii.
Třetím návrhem je pak vyrábět přední spoilery a drobnější prvky usměrňující proudění vzduchu z jiného materiálu, než je standardně používaný kevlar, jenž je díky svým vlastnostem zdrojem nebezpečí. V několika případech došlo v letošním roce k defektu pneumatik právě v důsledku kontaktu s troskami jiného vozu.
Foto: Mercedes Benz Motorsport
Další bezpečnostní opatření pro rok 2005
Tentokrát s nimi přišli sami členové technické skupiny, tedy zástupci stájí Formule 1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Syn Ivana Trojana je čerstvě ženatý: Vzal si známou herečku
-
Syn Ivana Trojana je čerstvě ženatý: Vzal si známou herečku
-
Česko slaví Den matek. Jak se v průběhu staletí měnil?
-
Láska Tomáše Třeštíka k Evě Decastelo trvá již 23 let: Fotograf se pochlubil retro fotografií
-
William a Kate jsou spolu 13 let! Prošli si i pár skandály!
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí