Cílem je zajistit větší bezpečnost jezdců, a to nejen při nehodách, ale také jim účinně předcházet.
Stávající lanka, jimiž jsou kotvena kola k šasi, budou schopna od nového roku pohltit 4krát více energie, než stávající.
Boční opora hlavy jezdce bude širší a nárůstem ze 75 na 100 mm si technici slibuji větší ochranu hlavy při případné havárii.
Třetím návrhem je pak vyrábět přední spoilery a drobnější prvky usměrňující proudění vzduchu z jiného materiálu, než je standardně používaný kevlar, jenž je díky svým vlastnostem zdrojem nebezpečí. V několika případech došlo v letošním roce k defektu pneumatik právě v důsledku kontaktu s troskami jiného vozu.
Foto: Mercedes Benz Motorsport
Další bezpečnostní opatření pro rok 2005
Tentokrát s nimi přišli sami členové technické skupiny, tedy zástupci stájí Formule 1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball