Cílem je zajistit větší bezpečnost jezdců, a to nejen při nehodách, ale také jim účinně předcházet.
Stávající lanka, jimiž jsou kotvena kola k šasi, budou schopna od nového roku pohltit 4krát více energie, než stávající.
Boční opora hlavy jezdce bude širší a nárůstem ze 75 na 100 mm si technici slibuji větší ochranu hlavy při případné havárii.
Třetím návrhem je pak vyrábět přední spoilery a drobnější prvky usměrňující proudění vzduchu z jiného materiálu, než je standardně používaný kevlar, jenž je díky svým vlastnostem zdrojem nebezpečí. V několika případech došlo v letošním roce k defektu pneumatik právě v důsledku kontaktu s troskami jiného vozu.
Foto: Mercedes Benz Motorsport
Další bezpečnostní opatření pro rok 2005
Tentokrát s nimi přišli sami členové technické skupiny, tedy zástupci stájí Formule 1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Král Karel III. se s Harrym nemazlil. Nařídil mu vrátit kliče!
-
Rodiče vévodkyně Kate lítají v pořádných problémech!
-
Céline Dion poprvé po letech řekla, jestli se vrátí na pódia!
-
Počasí v Česku dnes opět ovlivní saharský písek. Zřejmě bude chladněji
-
Letní počasí se vrací. Teploty příští týden citelně porostou
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris
-
Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo