Naopak podle něj veškerá data ze zkoušení navrhovaných úprav aerodynamiky, motorů i pneumatik vedou ke znevýhodnění stáje, která je letos suverénně nejlepší.
Týmy dostaly čas na podání lepšího návrhu do dnešního dne. Max Mosley obhajuje nové změny tím, že když se loni pravidla změnila jen nepatrně, Ferrari okamžitě přišlo o svoji dominanci.
Na tom, že nejvíce znevýhodněny budou malé stáje, se však s Ronem Dennisem ze špičkového týmu McLaren shoduje i majitel nejchudšího týmu Minardi Paul Stoddart: "Velké týmy mají zdroje na to, aby reagovaly na změny. Budeme to zase my, kdo na to doplatí.".
Foto: archiv
Prezident FIA hájí své návrhy
Max Mosley nesouhlasí, že nové úpravy pravidel pro rok 2005 zvýhodňují Ferrari.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Petr Pavel už není v nemocnici! Kancelář řekla, jak k nehodě došlo
-
Zemřel herec a režisér Jan Kačer (†87)
-
Co by tomu řekl Karel Gott? Novinka z Bertramky! Ivana dala na přátele
-
Petr Malásek promluvil o nehodě na kole: Ruce klavíristy skončily do pravého úhlu!
-
MS v hokeji 2024: PROGRAM medailového víkendu! Češi chtějí zlato
-
Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají