To vše díky menšímu tření. T znamená nový stopový prvek, jenž je přimíchán v oleji. Nové složení bylo testováno v laboratořích Shell a s výsledky testů panovala velká spokojenost.
Čím vyšší může být teplota oleje v převodovce, tím menší jsou ztráty způsobené třením, neboť se olej teplotou ředí. Trik spočívá v tom, najít kompromis mezi třením a ochranou materiálu.
Pro případné hodně vysoké teploty má Ferrari připraven i speciální hutný motorový olej Shell SL0848, jenž byl použit naposledy při GP Francie, ale pokud nebudou panovat v Maďarsku příliš vysoké teploty, použije Ferrari osvědčený SL785.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari s novým olejem do převodovky
Shell Spirax L6148T zajistí více koní, menší spotřebu a vyšší životnost. Ferrari ho nasadí již v Maďarsku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Patricie Pagáčová hodila starosti s rozchodem za hlavu! Z jednoho důvodu musela
-
Dominik Feri míří do vězení! S žádnými odklady se nepočítá
-
Matthew Perry (†54): Nová stopa ve vyšetřování jeho smrti? Jde o to, co přišlo poštou!
-
Štefan Margita překvapil fanoušky: Zazpívá si zase s Haničkou!
-
Je to BRUTÁLNÍ! Palác úzkostlivě tají pravdu o léčbě princezny Kate
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře