To vše díky menšímu tření. T znamená nový stopový prvek, jenž je přimíchán v oleji. Nové složení bylo testováno v laboratořích Shell a s výsledky testů panovala velká spokojenost.
Čím vyšší může být teplota oleje v převodovce, tím menší jsou ztráty způsobené třením, neboť se olej teplotou ředí. Trik spočívá v tom, najít kompromis mezi třením a ochranou materiálu.
Pro případné hodně vysoké teploty má Ferrari připraven i speciální hutný motorový olej Shell SL0848, jenž byl použit naposledy při GP Francie, ale pokud nebudou panovat v Maďarsku příliš vysoké teploty, použije Ferrari osvědčený SL785.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari s novým olejem do převodovky
Shell Spirax L6148T zajistí více koní, menší spotřebu a vyšší životnost. Ferrari ho nasadí již v Maďarsku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton