To vše díky menšímu tření. T znamená nový stopový prvek, jenž je přimíchán v oleji. Nové složení bylo testováno v laboratořích Shell a s výsledky testů panovala velká spokojenost.
Čím vyšší může být teplota oleje v převodovce, tím menší jsou ztráty způsobené třením, neboť se olej teplotou ředí. Trik spočívá v tom, najít kompromis mezi třením a ochranou materiálu.
Pro případné hodně vysoké teploty má Ferrari připraven i speciální hutný motorový olej Shell SL0848, jenž byl použit naposledy při GP Francie, ale pokud nebudou panovat v Maďarsku příliš vysoké teploty, použije Ferrari osvědčený SL785.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari s novým olejem do převodovky
Ferrari | foto: Scuderia Ferrari
Shell Spirax L6148T zajistí více koní, menší spotřebu a vyšší životnost. Ferrari ho nasadí již v Maďarsku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vykopávky mimozemšťanů v Peru: Odborník na UFO slibuje, že záhadu vyřeší!
-
Miley Cyrus se v pořadu Davida Lettermana rozpovídala o svých divokých letech
-
Svůdná hokejová hvězda Mikayla Demaiterová: Během po pláži připomněla Pamelu Anderson
-
Shopaholic Nicol o náročném porodu: Stále ho psychicky zpracovává
-
Ewa Farna vydala nový videoklip: Spolupracovala s oblíbeným režisérem
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček