Zdá se, že mezi týmy v tomto ohledu panovala v Malajsii výjimečně jednomyslná shoda, proto by mělo v průběhu sezóny dojít k úpravě pravidel: "Po schůzkách tomu rozumím tak, že výrobci motorů dají dohromady návrh. Jakmile ho budeme mít, půjde k příští schůzce strategické skupiny uprostřed května," přibližuje zástupce šéfa Force Indie, Bob Fernley.
"Pro mě nehraje roli, zda bude urychleně schválen nebo projde strategickou skupinou a následným procesem. Důležité je, že jsme proaktivní a ne reaktivní. Je to o řešení potenciálního problému, který momentálně neexistuje. My chceme řešením uprostřed roku zajistit to, aby ke konci sezóny nebyly žádné potíže," upozorňuje na možnou situaci, kdy by týmy šetřily techniku a na trať by raději v pátek nevyjížděly.
"Návrh byl velmi jasný: měl dosáhnout toho, aby fanoušci dostávali v pátek dobrou hodnotu, pokud jde o to, jak moc se bude jezdit. Výrobci to nyní zkoumají, aby věděli, jak to podpořit. S odpovědí si musíme počkat na jejich návrh. Až potom můžeme férově posoudit, o co lidem jde," dodává Fernley.
Bob Fernley má radost z toho, že se týmy snaží řešit potenciální problém s motory ještě
před tím, než skutečně vznikne (foto: Sahara Force India)