Ramirez: Dřív byla F1 primitivní, Honda nacházela za mé epochy problémy rychle

Williams | foto: Williams F1 Team

Už od svého prvního výjezdu bojuje nový monopost McLaren Honda MP4-30 s mnoha technickými problémy. U spousty z nich může trvat jejich vyřešení delší dobu.

Nikdo z nás samozřejmě přesně neví, s jakými problémy se McLaren potýká a jaká je jejich šířka. V týmu všichni doufají, že k jejich vyřešení dojde ještě před startem sezony, ale podaří se jim to? "Ve srovnání s dneškem byla Formule 1 za mých časů primitivní.

Za mojí epochy nacházeli Japonci (už tehdy Honda) řešení [problémů] velice rychle, ale dnes, alespoň jak tomu rozumím, je třeba na nalezení řešení spousta inženýrů od McLarenu a spousta od Hondy. Řešení se už nedá najít tak rychle, neboť každá věc závisí na spoustě dalších," říká Jo Ramirez, který pracoval pro McLaren v letech 1984 až 2001.

"Čekal jsem, že to bude mít McLaren s novým motorem složité," přidává se Peter Windsor, dřívější manažer Williamsu. "Je frustující vidět, jak se jim nedaří najít rychlé řešení jejich problémů. Bylo by zajímavější vidět ihned Fernanda Alonsa a Jensona Buttona za volantem konkurenceschopného vozu."

Peter Windsor také dodává, že je škoda, že se široká veřejnost více nezajímá o špičkové technologie, které jsou v F1 hojně využívány. "Formule 1 ztratila hodně publika zavedením nových technologií. Mohlo by být fascinující, kdyby byli lidé více zapojeni do toho, co Honda teď právě dělá. Opravdu, kdyby se najednou vše u Hondy začalo dařit, tak se ani nemusíme dozvědět, jak se to stalo."


Start GP Německa na Hockenheimringu roku 2001
(foto: Williams F1 Team)

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 4 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy