Konečné slovo ale měly týmy a jejich výsledek byl zamítavý. Dle F1-insider měly být pro povolení startu Marussie týmy McLaren a Ferrari, nicméně povolení pak mělo ztroskotat na nevůli Boba Fernleyho z Force Indie. K zamítnutí tohoto neobvyklého návrhu stačil nesouhlas pouze jednoho týmu.
Proti ale neměla být jen Force India, i z tábora Red Bullu jsme mohli před jednáním sledovat spíše negativní postoje. Důvodem měla být bezpečnost a imageové důvody. Z podobných důvodů měly být nakonec proti i zástupci Lotusu, Sauberu a Toro Rosso. Rozhodnutí tak s největší pravděpodobností zamená konec nadějím na start týmu v ročníku 2015, protože na nějakou větší přestavbu auta není čas.
Týmy, jež se vyslovily protí, mohly být motivovány také finančními důvody, protože Marussia měla za loňskou sezónu nárok na 34 milionů liber. Ty se nyní rozdělí mezi devět zbylých týmů. Letos by je i tak kvůli jejich nižšímu počtu čekala vyšší částka.
Rozhodnutí Strategické skupiny je zřejmě konečnou pro Marussia a rok 2015 (foto: Marussia F1 Team)
Dnes se také ještě jednalo v otázce pohonných jednotek. Tam ale k žádným změnám nedošlo. Naopak: Minimálně až do konce roku 2016 bychom měli vídat nezměněné 1,6l V6 hybridní turbomotry. Týmy ale chtějí od roku 2016 větší aerodynamickou volnost, širší šasi a širší gumy. Jeden ze zúčastněných lidí řekl: "Díky tomu se bude dát s auty jezdit nejen agresivnějí, ale také také budou opět vypadat agresivněji navenek."