Změny pravidel F1 pro následující sezonu
Poslední datum, ke kterému je možné měnit pravidla bez jednomyslného souhlasu všech týmů, se posouvá z 30. června na 1. březen (platí od roku 2015).
Pohonné jednotky
- Počet motorů, které může použít jeden jezdec v průběhu jedné sezony - 4. Když bude v sezoně víc než 20 závodů, počet motorů k dispozici se zvyšuje na 5.
- Trestem za úplnou výměnu pohonné jednotky bude start z konce startovního roštu, ne z boxové uličky.
Aerodynamické testy
- Týdně mohou týmy strávit v aerodynamickém tunelu 65 hodin.
- Aerodynamický tunel bude moct být zapnut 25 hodin týdně.
- Při počítačové simulaci proudění kapalin (CFD - Computational Fluid Dynamics) budou moci týmy využít 25 teraFLOPS týdně.
- Týmy mohou použít v jedné sezoně jen jeden aerodynamický tunel.
Testování na okruzích
- Uskuteční se tři čtyřdenní předsezonní testy, v roce 2015 všechny v Evropě (v současnosti mohou týmy testovat i mimo Evropu). V roce 2016 se uskuteční jen dvě čtyřdenní předsezonní testování.
- V průběhu sezony se uskuteční dvě dvoudenní testování v Evropě. Polovina musí být vyhrazena pro mladé jezdce.
Omezení vstupu na uzavřené parkoviště závodních vozů
Zákaz vstupu do uzavřeného parkoviště závodních vozů bude platit už od začátku třetího volného tréninku (v současnosti platí zákaz od začátku kvalifikace).
Kola a pneumatiky
Zákaz termoobalů na pneumatiky nebude platit v roce 2015. O zákazu se bude znovu diskutovat v budoucnosti, jestli se zvětší průměr kol a pneumatik.
Omezení práce týmového personálu
V roce 2015 se v pátek nebude na vozech pracovat 7 hodin a od roku 2016 8 hodin.
Restart po jízdě za bezpečnostním vozem
Restart po jízdě za bezpečnostním vozem bude pevný, ze startovního roštu. Pravidlo se neuplatní, když bezpečnostní vůz vyjede na okruh do dvou kol od startu/restartu, nebo když do konce závodu bude zbývat méně než pět kol.
Některé technické změny pro rok 2015
- Série pravidel pro přední části vozů, která zabezpečí větší bezpečnost a poskytne tmýmům možnost estetičtějšího řešení vzhledu přední části.
- Nové normy, které zabezpečí, aby se brzdové kotouče otáčely stejnou rychlostí jako kola.
- Zdvojený systém uchycení a upevnění kola je povinný.