Další problémy s měřiči průtoku, které se objevily po Austrálii, podle něj posiluje pozici týmu před soudním jednáním. Věří, že v Paříži příští týden uspějí a získají cenných 18 bodů zpět.
"Ty body jsou životně důležité, každý bod je velmi důležitý. Myslím, že máme velmi silné argumenty. Jak jsme absolvovali další závody, problém se stal zřetelnějším a potíže i porozumění se vyjasnilo. Snad naši pozici budeme moci férově prezentovat a získat zpět druhé místo, které si Daniel v Melbourne zasloužil," uvádí Horner.
Mimo soudní síně se Red Bull také nevzdává a věří, že na závodních tratích dokáže stáhnout náskok Mercedesu, který vyhrál všechny tři letošní závody: "Zkrátka na tom budeme dále pracovat, nikdo to nevzdává. Víme, v čem se musíme zlepšit, a jednoduše na to budeme tlačit.
Kluci Renaultu v Paříži tvrdě pracují a všichni v Milton Keynes jsou plně zapálení. Když si vzpomenete, kde jsme byli před pěti týdny v předsezónním testu v Bahrajnu, tak to ani nevypadalo, že ujedeme vzdálenost závodu, natož abychom v něm byli konkurenceschopní."
Šéfové Red Bullu spřádají plány na to, jak postupovat na dráze i mimo ní (foto: Red Bull Racing)
V Číně budeme s Mercedesem velmi těžko soupeřit kvůli kilometrové rovince, ale jakmile se dostaneme zpět do Evropy, potřebujeme je začít stahovat. Není tajemstvím, že ve výkonnosti na rovinkách na Mercedes výrazně ztrácíme.
Kluci u Renaultu to vědí a tvrdě na tom pracují. Cokoliv uděláme pro snížení ztráty, to nás k nim přiblíží. Když vezmeme v úvahu, jak na tom jsme i přes naši nevýhodu v rychlosti na rovinkách, tak to, co jsme dosáhli, je vážně působivé," dodává Horner.