FIA si podle dopisu, který jí adresoval šéf týmu z Maranella Luca di Montezemolo musí dávat pozor na šedé zóny, které se v pravidlech otevřely zejména v oblastech paliva, spotřeby a softwaru.
"Věřím, že FIA bude v tomto ohledu bdělá a zabrání podvodům, které v posledních sezónách nebyly úplně neobvyklé. Je to nutné pro dobro našeho sportu," napsal v dopise šéf Ferrari.
Paradoxem je, že právě Ferrari se ocitlo v centru první kontroverze ohledně technických pravidel v této sezóně. Renault a Mercedes si stěžují na absenci bezpečnostího krytu na turbu Ferrari. Italský tým však už prý přesvědčil FIA, že jejich turbo je dostatečně bezpečné i bez použití krytu.
Mercedes a Renault však nadále protestují a Ferrari tak FIA nabídlo, že vyrobí ochranný plášť, jeho vývoj však nějakou dobu potvrá a rozhodně nebude moct být nasazen do prvních velkých cen.