Ferrari nakonec zůstane vpředu u pull-rodu

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Ferrari setrvá s největší pravděpodobností i u nového auta nakonec u předního zavěšení typu pull-rod. Zprávy, podle kterých se měli v Itálii rozhodnout pro návrat k typu push-rod, se tak podle všeho ukázaly jako liché.

Obvykle bývají zprávy, které dostává něměcký server Auto Motor und Sport od italského kolegy Giorgia Pioly, správné. Piola má za sebou více než 600 Grand Prix a v paddocku má velmi dobré vazby - především u Ferrari. Ovšem, jak říká jedno české přísloví, "i mistr tesař se někdy utne."

Přesně před týdnem jsme vás informovali, že podle informací Pioly se Ferrari po dvou letech nejspíše vrátí k přednímu zavěšení typu push-rod. Toto zavěšení používá převážná většina týmů startovního pole, jen Ferrari a McLaren v poslední sezóně využívaly pull-rod.

Piola však svoje informace opravil, a tak se nyní zdá, že Ferrari zůstane i pro příští rok u předního zavěšení typu pull-rod. Na rozdíl mezi zavěšením push-rod a pull-rod se můžete podívat na obrázku v tomto článku.


Zavěšení typu pull-rod u Ferrari v sezoně 2013

Ferrari pull-rod na svoje auto nasadilo poprvé v roce 2012, před ními byl poslední tým, který ho použil, Minardi v roce 2001. V roce 2013 řešení Italů použil i McLaren. Bude tedy zajímavé, jestli se nepřidá k těmto dvěma tradičním stájím i nějaký další tým.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 17 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy