Mercedes stejně jako během kvalifikace v Austrálii překvapil, po celý závod si však svou rychlost neudržel. Lewis Hamilton projel cílem jako pátý, tým však ví, že kdyby lépe zvládl pneumatiky, mohl být výsledek ještě lepší.
Wolff však není sklíčený, protože situace v jeho novém týmu je podstatně lepší než před rokem: "Myslím, že u Mercedesu to je o něco lepší než minulou sezónu. Ale zdá se, že před nedělí a sobotou musíte ještě více pracovat."
"Závod vyhrál startující ze sedmého místa, zatímco ten, kdo startoval z prvního, se trápil a dojel třetí. Možná to je tedy spíše o kompromisu v sobotu, abyste auto správně připravili na neděli," upozorňuje na nutnost najít ideální kompromis mezi kvalifikačním a závodním nastavením."
"Některé týmy o svou pozici přišly úplně. Nezdá se, že by McLaren, Williams a Toro Rosso pneumatiky vůbec zvládalo. A pak máte Force Indie, které 80 % závodu zvládají fantasticky a pak vypadnou zcela mimo výkonnost.
U nás super-měkká směs na začátku závodu znovu naskočila a zdálo se, že bychom mohli snadno zvládnout dvouzastávkovou strategii. Pak jsme ale přešli na tvrdší směs a stal se přesný opak, což je docela zajímavé," pokračuje Wolff.
Lewis Hamilton nakonec dvouzastávkovou strategii nezvládl, byť v úvodu na super-měkkých pneumatikách vydržel překvapivě nejdéle (foto: Daimler AG)
V Malajsii to podle něj bude ještě větší výzva než v Austrálii: "Bude to ještě složitější, jelikož se do toho přidá horko. Musíme ho tedy vzít také v úvahu a snažit se co nejvíce pochopit. Nebude to o pochopení všeho, půjde o to pochopit co nejvíce."