Došlo by tak ke vzniku další válečné fronty, neboť dosud se týmy dělily na tovární a soukromé. „Výrobci slibují hodně a nedají nic,“ prohlásil v Bahrajnu Eddie Jordan, šéf soukromého týmu Jordan Grand Prix. „My máme kontrolu trakce a drahé zákaznické motory.“ Opět tak poukazuje na nedodržený slib, jenž dali automobilky již více než před rokem menším stájím za jejich souhlas se zachováním kontroly trakce.
Menší týmy bojují o výraznou redukci nákladů, ale velké týmy tyto snahy blokují. Pokud nedojde k rozumnému řešení, může vzniknout velmi nepříjemná situace. K Minardi, Jordanu a Sauberu se připojily stáje Toyota, BAR a údajně i Jaguar. Na straně druhé zůstalo Ferrari, McLaren a Williams. Renault zaujal pozici neutrálního týmu.
Tato zajímavá informace je však poněkud v rozporu s posledními prohlášeními z Williamsu a koneckonců i slovy Bernieho Ecclestonea. Jak Patrick Head, tak i Frank Williams volali po snížení počtu testů a Bernie potvrdil, že jediným, kdo blokuje omezení testů je Ferrari...
Foto: Scuderia Ferrari
Formule 1 se dělí na další dva tábory?
Podle serveru GP2004.com stojí na straně jedné Top týmy a na straně druhé zbytek stájí.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
Milan Antoš: PRVNÍ SLOVA o nehodě, která ho vyřadila z vysílání ČT!
-
Poslední rozloučení s Vlastimilem Harapesem (†77) bude v Národním divadle!
-
Princezna Kate ve víru spekulací o nemoci! Tvrdohlavý princ William to těžce nese
-
Simona Postlerová (†59): PRAVDA o sbírce na pomoc rodině zesnulé herečky!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl