K čemu by mohl vést to, když FIA prosadí svůj záměr omezit využívání výfukových při jízdě bez sešlápnutého plynu? "Je docela možné, že v kvalifikacích jim budeme o půl sekundy blíže," odpovídá Whitmarsh pro Auto Motor und Sport.
Red Bull má zatím jasně navrch v kvalifikacích, McLaren však během posledních třech podniků získal převahu v závodech. Technická pracovní skupina FIA dnes v Londýně řeší detaily týkající se mapování motorů a práce s výfukovými plyny.
Mechanici "uklízejí" McLaren MP4-26 Lewise Hamiltona do boxů
(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Očekává se, že změna vstoupí v platnost již od Velké ceny Británie. Podle Jensona Buttona ale během samotných závodů nebude mít takový význam, jako v sobotních kvalifikacích. "V kvalifikaci využívají [Red Bully] proudění výfukových plynů do difuzoru non-stop, během závodu však ne," uvedl pilot McLarenu pro Blick.