"Samozřejmě, že jsem byl zklamaný, protože jsem byl tak blízko dobrého umístění na bedně, čtvrtinu závodu jsem vedl," stále se trochu zlobí Rosberg, který dojel nakonec až na pátém místě, protože musel v závěru ubrat kvůli kritickému nedostatku paliva v nádrži jeho Mercedesu. Scházelo mu 5 - 6 kg paliva, proto v posledních 16 kolech nemohl jet naplno.
"Varování přišlo už ve třetině závodu [v 19. kole], ale od 40. kola Nico musel [ubrat] z plynu. Šestnáct kol tedy jezdil s handicapem," potvrzuje sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug pro Motorsport Total. Mercedes zkrátka nepočítal s tím, že během Velké ceny Číny bude až tak konkurenceschopný. Michael Schumacher, který bojoval hlouběji v poli, problémy s palivem neměl.
Haug: "V závodě jsme byli na úrovni McLarenu"
Haug to ale vnímá pozitivně: "Předvedli jsme ale jasný pokrok, rychlostí v závodě jsme byli na úrovni McLarenu. Autu nyní rozumíme lépe, takže tuto výkonnost budeme moci napodobit i na dalších okruzích."
Rosberg si pobyt v Číně prodloužil o 2 dny, během nichž navštívil výstavu Šanghaj Motor Show. Nyní už míří domů, víkendu má nabitý: "O velikonoční neděli se s několika kamarády zúčastním triatlonu na promenádě v Nice. Moc se na to těším." Poté zamíří do továrny v Brackley, kde se bude s týmem připravovat na další závody. Seriál F1 pokračuje 8. května Velkou cenou Turecka.