Michael Schumacher testoval včera v Imole tento nový prvek aerodynamiky na svém rudém monopostu. Nejde v F1 vpravdě o nic nového, ale Ferrari snad na veřejnosti s tímto prvkem nikdy nejelo. Na technických tratích, kde je potřeba vysokého přítlaku, byly tyto spoilery používány již v minulosti řadou stájí.
Při vzpomínce na nepříliš stará prohlášení vedení stáje z Maranella se nabízí otázka, zda je právě toto křidélko tím netradičním řešením, které sliboval Jean Todt pro Austrálii. Také při představení nového F2004 hovořil šéfkonstruktér Ferrari Rory Byrne o tom, že vůz dozná do Melbourne ještě výrazných změn po stránce aerodynamiky. Měly se týkat předního spoileru a zadní části vozu a především zadní partie měly dle otce konstrukce doznat největších změn.
Zatím se toho na letošním Ferrari mnoho nezměnilo a Grand Prix Austrálie se nezadržitelně blíží. Můžeme čekat od Maranella ještě nějaké jiné překvapení? Ono se totiž ono malé křídlo vlastně nachází v zadní části vozu...
Foto: Archiv
Je malý spoiler slibovanou změnou?
Řeč je samozřejmě o křidélku za hlavou jezdce na krytu přívodu vzduchu u F2004.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Pavel Novotný nad propastí: Trest za slova o Slováčkové je blízko!
-
MS v ledním hokeji pokračuje bez největší české hvězdy: Pastrňák vzdoruje!
-
Víkendové počasí: Maxima vyšplhají přes 20 stupňů!
-
Česko bude mít nového ministra. Pavel ho jmenuje ve čtvrtek
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů