Michael Schumacher testoval včera v Imole tento nový prvek aerodynamiky na svém rudém monopostu. Nejde v F1 vpravdě o nic nového, ale Ferrari snad na veřejnosti s tímto prvkem nikdy nejelo. Na technických tratích, kde je potřeba vysokého přítlaku, byly tyto spoilery používány již v minulosti řadou stájí.
Při vzpomínce na nepříliš stará prohlášení vedení stáje z Maranella se nabízí otázka, zda je právě toto křidélko tím netradičním řešením, které sliboval Jean Todt pro Austrálii. Také při představení nového F2004 hovořil šéfkonstruktér Ferrari Rory Byrne o tom, že vůz dozná do Melbourne ještě výrazných změn po stránce aerodynamiky. Měly se týkat předního spoileru a zadní části vozu a především zadní partie měly dle otce konstrukce doznat největších změn.
Zatím se toho na letošním Ferrari mnoho nezměnilo a Grand Prix Austrálie se nezadržitelně blíží. Můžeme čekat od Maranella ještě nějaké jiné překvapení? Ono se totiž ono malé křídlo vlastně nachází v zadní části vozu...
Foto: Archiv
Je malý spoiler slibovanou změnou?
Řeč je samozřejmě o křidélku za hlavou jezdce na krytu přívodu vzduchu u F2004.
Doporučit článek
Další zprávy
-
V Evropě prudce stoupá počet případů spalniček. Nemoc ohrožuje miliony dětí
-
Zvrat v případu atentátu na Fica: Atentátník je na psychiatrii
-
Děsivý příběh: Chlapeček (4) spadl do kotlíku, ve kterém se vařil guláš
-
Helena Vondráčková prozradila, do kdy plánuje zpívat!
-
Svět má pandemii covidu za sebou. Vědci zjistili, jakou stopu v lidstvu zanechal
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval