Přední křídlo ve Spa bylo již na první pohled jiné než v Maďarsku. Na tom by však nebylo nic divného, protože belgický okruh vyžaduje odlišnou aerodynamickou konfiguraci (méně přítlaku). Tým však tvrdil, že se jeho výrobní postup a výběr kompozitních materiálů nebude nikterak lišit od výroby nadměrně se ohýbajících maďarských křídel.
Nebyl jsem v továrně a neznám přesný způsob, jak Red Bull vyráběl a vyrábí přední křídla. Proti jejich tvrzení však podle mě svědčí fakt, že na okruhu ve Spa byli přítomni nejzkušenější lidé zabývající se kompozity v továrně v Milton Keynes, kteří normálně na závody nejezdí. Dokáži si to vysvětlit jediným způsobem: dělo se něco neobvyklého. Teoreticky se totiž přední křídlo mohlo prohýbat díky sofistikovanému procesu vrstvení uhlíkových kompozitů.
Křídla krom drobný změn rozlišíte dle pozice aerodynamických prvků nesoucí kamerku. Poprvé je Red Bull přesunul dolů v Silverstone, kde fotograf Darren Heath poprvé všiml nadměrného průhybu a upozornil na to zástupce McLarenu.
Belgické křídlo v pátek, kdy komisaři zkoumali také prvek McLarenu, přísnějšími testy s vyvinutím dvojnásobně větších tlaků (1000 N), než tomu bylo dříve, v pohodě prošlo. V Monze díky lobbyingu McLarenu a Mercedesu dojde na další zkoumání - FIA by si tam měla posvítit i na podlahy.
Po Spa ovšem u týmů, které si stěžovaly, vládla spokojenost. Křídla Red Bullu se totiž zdaleka neprohýbala tak jako dříve, pryč byl i jejich obrovský výkonnostní náskok. Jenson Button k tomu dnes pro Telegraph řekl: "Charakteristiky okruhu ve Spa nám vyhovovaly, na jejich rychlost však měly dopad nové testy. Doufám, že nové přísnější testy v Monze na ně budou mít další dopad. Red Bull tvrdil, že nic neměnili, jejich křídla se zda však už tolik neprohýbala."
To, že se na Red Bull konkurenti znovu dotáhli, ale ještě nemusí moc znamenat. Jednak všechny vozy jezdily v aerodynamických konfiguracích s mnohem menším přítlakem. Závod byl dále ovlivněn deštěm, který se na výkonnosti RB6 podepisoval vždy podstatně negativněji než například na monopostech McLarenu.
Red Bull Sebastiana Vettela během Velké ceny Belgie
Charakteristiky belgické trati navíc rakouskému vozu příliš nesvědčí, podobně hovořil Horner i o Monze, kde se údajně budou snažit přežít a ztratit co nejméně bodů oproti svým nejbližším pronásledovatelům v šampionátu. Pak ale přijdou okruhy, které by jim opět vyhovovat.
Inovativní RB6 má více silných stránek a jediná změna v oblasti předních křídel jej najednou nesrazí do hloubi pole. Bitva o titul by ale každopádně měla být zajímavá - McLaren v Belgii konečně vyladil nové výfuky, poprvé zřejmě nasadil v kvalifikaci i zpožďování zážehu motoru, čímž dále zvýšil přítlak na zádi - a ani Ferrari ještě neřeklo poslední slovo, byť jim poslední víkend zdaleka nevyšel dle představ.