Jeden z nejmocnějších a nejdůležitějších mužů týmu z Enstone je přesvědčen o tom, že Renault umí daleko lépe nakládat s finančními prostředky, než konkurence.
Stáj loni využívala možnosti dvou hodin pátečních testů navíc na každém okruhu před začátkem samotného závodního víkendu. Výměnou za tuto výhodu se zavázala, že nebude testovat více než 10 dní v průběhu samotné sezony 2003.
Přesto byl Renault jedním z nejlepších týmů a pravidelně sbíral body. Symonds je přesvědčen, že stáj pod vedením Flavia Briatoreho nezmění svoji současnou strategii a zúčastní se jen 36 testovacích dnů tak, jak to vedení stáje naplánovalo ještě za jeho působení. Nové předpisy připouští až 48 testovacích dní.
„Loňská sezona nás naučila velice dobře zužitkovat náš čas na dráze. Proč marnit peníze na okruhu, když je můžeme využít někde jinde lépe?“ myslí si Symonds.
Foto: Renault F1 Team
Renault hodlá šetřit efektivně
Šéfinženýr francouzské stáje Pat Symonds tvrdí, že síla Renaultu je v jeho efektivitě.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Justin Bieber bude otcem! Potvrdily to krásné snímky jeho ženy Hailey
-
Eurovize 2024: Finále bez Česka! Proti izraelské zpěvačce se v Malmö protestovalo
-
Víkendové počasí bude typicky jarní, ukazuje předpověď
-
Taylor Swift pořádně dopálila zpěvačku Pink!
-
Shakira je z toho venku! Soud zrušil vyšetřování!
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body