Williams se jako jediný z týmu pustil do vývoje setrvačníkového systému na rekuperaci kinetické energie. Mimo něj vyvíjí i systém bateriový, do kterého ovšem neinvestoval tolik zdrojů jako do setrvačníkového. Ten aktivně využívají stáje Ferrari a McLaren. Funkční systém KERS má také Renault a BMW, obě dvě jmenované stáje od systému kvůli vysoké hmotnosti upustily.
Týmy ve sdružení FOTA se dohodly na nepoužívání KERS v roce 2010, protože byl ale Williams vyloučen z FOTA, podobně jako Force India, nevtahuje se na něj dohoda členů FOTA. O možnosti použít KERS příští rok nedávno informoval tiskový mluvčí týmu.
„Stále máme tým lidí, kteří pracují na KERS, ale nechtějte ode mě datum, kdy ho poprvé použijeme,“ řekl Michael.
Můžeme použít KERS, zní od Williamsu
Williams stále pracuje na svém vlastním setrvačníkovém systému KERS, který chtějí nasadit co nejdřív. Spolehlivost systému je ale na prvním místě, informoval technický ředitel týmu Sam Michael.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nové varování před požáry. Do kdy ho meteorologové prodloužili?
-
Milan Antoš přijde o zbytek MS v hokeji! Zranění jsou vážná, uvedla ČT
-
Konečně něco jiného! Dara Rolins se zmínila o smutku, únavě a emočním vyčerpání
-
Polární záře v ČR: Kdy se můžeme dočkat další podívané?
-
MS v ledním hokeji: Hvězdy v hledišti! Jágr, prezidentský pár a další
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů