Tato změna doslova bila do očí, jelikož je staré zadní křídlo širší a nižší než to letošní, se kterým se po testovací trati v Jerezu proháněli jejich soupeři (krom Toro Rosso, kteří jezdili se starým vozem). De la Rosa vysvětlil, že se tak tým snaží porovnat chování letošního a loňského vozu (MP4-23):
"Hledáme více srovnání s loňským autem. S veškerými těmi změnami nemáme moc referencí. Abychom proto pochopili chování auta, zkoušíme ho porovnat s tím, jak se chovalo minulý rok pomocí starého zadního křídla. To je nastaveno na nízký přítlak, protože vlivem nových pravidel ho máme na voze mnohem méně."
Proč testuje McLaren s loňským zadním křídlem
Při posledních testech se u McLarenu objevila jedna zvláštnost - nový monopost testovali se zadním křídlem z loňského monopostu. Nové křídlo přitom hotové mají. Testovací pilot Pedro de la Rosa vysvětlil, proč stále jezdí se starým.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Češi si na MS vychutnali Dány. Porazili je 7:4
-
Ze slov atentátníka mrazí! Proč útočil na Fica?
-
Kdo je Juraj Cintula, útočník, který střílel na Fica?
-
Fico krvácel do břicha. Lékaři ho stále operují
-
Atentátníkem, který střílel na Fica, má být slovenský spisovatel
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl