Mělo by se jednat o sponzorskou dohodu, její podrobnosti však zatím nejsou dostupné. NTT DoCoMo je japonská nadnárodní společnost podnikající na poli mobilních operátorů. Patří v oboru k největším na světě a je přímým konkurentem Vodafone, jež nyní spolupracuje s Ferrari.
Zprávy o možném kontraktu mají reálný základ, neboť NTT DoCoMo dlouhodobě spolupracuje s Nissanem, tedy partnerem Renaultu. Společnosti pracují na vývoji multimediální služby, používané v osobních vozech Nissan a věří v prodej systému dalším automobilkám.
Kromě informací o počasí a varovnými zprávami nabízí detailní navigaci včetně informací o volných hotelech, blízkých restauracích a možnostech parkování. V budoucnu by nemělo být problém například objednat jídlo na určitou hodinu a ušetřit čas čekání.
Formule 1 jako představitel špičkových technologií a materiálů je logickým místem reklamní kampaně.
Foto: Archiv
Renault před podpisem nového partnerství
Francouzská stáj by měla být údajně těsně před zveřejněním dohody s NTT DoCoMo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit