KERS způsobuje především potíže s elektronikou, což značně snižuje spolehlivost celého vozu. Týmy hledají různá řešení, ale zatím se příliš nedaří. U Hondy je tomu naopak. „Testování bylo kritickým bodem našeho vývoje KERS,“ řekl šéf Hondy Ross Brawn.
„Ačkoliv byl testován v hybridním voze, pracoval naprosto spolehlivě a jsme blízko jeho specifikaci na rok 2009. Alex Wurz nám dodal důležitá data, pouze zbývá pár oblastí, na které se musíme zaměřit. S výsledky testu jsme velmi spokojení, učinili jsme pokrok“
Wurz byl s prací na voze taktéž spokojen. „Tři dny jsme strávili testováním a dosáhli jsme skvělých výsledků. Jízda s KERSem byla velmi zajímavá zkušenost. Pokaždé, když s ním vyjedu, učíme se víc a víc.“
Honda má náskok před konkurencí
Některé stáje se netají s problémy, které mají při vývoji nového systému KERS. Patří k nim například BMW, Toyota nebo Ferrari. Ale japonský tým Honda se během testování v Jerezu na KERS zaměřil a zdárně se blíží konci.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Sainz si vyslechl komentář rozzuřeného Leclerca do rádia, nyní se k němu konečně vyjádřil
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala