KERS způsobuje především potíže s elektronikou, což značně snižuje spolehlivost celého vozu. Týmy hledají různá řešení, ale zatím se příliš nedaří. U Hondy je tomu naopak. „Testování bylo kritickým bodem našeho vývoje KERS,“ řekl šéf Hondy Ross Brawn.
„Ačkoliv byl testován v hybridním voze, pracoval naprosto spolehlivě a jsme blízko jeho specifikaci na rok 2009. Alex Wurz nám dodal důležitá data, pouze zbývá pár oblastí, na které se musíme zaměřit. S výsledky testu jsme velmi spokojení, učinili jsme pokrok“
Wurz byl s prací na voze taktéž spokojen. „Tři dny jsme strávili testováním a dosáhli jsme skvělých výsledků. Jízda s KERSem byla velmi zajímavá zkušenost. Pokaždé, když s ním vyjedu, učíme se víc a víc.“
Honda má náskok před konkurencí
Některé stáje se netají s problémy, které mají při vývoji nového systému KERS. Patří k nim například BMW, Toyota nebo Ferrari. Ale japonský tým Honda se během testování v Jerezu na KERS zaměřil a zdárně se blíží konci.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg