KERS způsobuje především potíže s elektronikou, což značně snižuje spolehlivost celého vozu. Týmy hledají různá řešení, ale zatím se příliš nedaří. U Hondy je tomu naopak. „Testování bylo kritickým bodem našeho vývoje KERS,“ řekl šéf Hondy Ross Brawn.
„Ačkoliv byl testován v hybridním voze, pracoval naprosto spolehlivě a jsme blízko jeho specifikaci na rok 2009. Alex Wurz nám dodal důležitá data, pouze zbývá pár oblastí, na které se musíme zaměřit. S výsledky testu jsme velmi spokojení, učinili jsme pokrok“
Wurz byl s prací na voze taktéž spokojen. „Tři dny jsme strávili testováním a dosáhli jsme skvělých výsledků. Jízda s KERSem byla velmi zajímavá zkušenost. Pokaždé, když s ním vyjedu, učíme se víc a víc.“
Honda má náskok před konkurencí
Některé stáje se netají s problémy, které mají při vývoji nového systému KERS. Patří k nim například BMW, Toyota nebo Ferrari. Ale japonský tým Honda se během testování v Jerezu na KERS zaměřil a zdárně se blíží konci.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu