V následujících dnech představí japonská společnost finální specifikaci na rok 2009. Bridgestone bych chválen za svou intenzivní snahu vytvořit co nejlepší směsi, jenže v různých variací nebyl nijak zásadní rozdíl. Mezi měkkou a tvrdou směsí byla velmi malá odlišnost.
Ovšem poslední varianta, co FIA dostane k dispozici za pár dní, už zásadní rozdíl je. Především v opotřebení. A právě proto je prezident společnosti Hirohide Hamashida přesvědčen, že pro týmy to bude znamenat více práce.
Bridgestone bude opět připravovat čtyři různé směsi, přičemž dvě z nich se budou brát na závod. „Budeme si vybírat podle časového období a charakteristiky. Opotřebení bude rozdílné, možná to bude týmům způsobovat potíže,“ uvedl Hamashida.
„Nejlepší kola si budou velmi blízká, ale v porovnání s druhým kolem bude rozdíl tak tři či více desetin. Měkčí pneumatiky se budou opotřebovávat velmi rychle, tvrdá směs bude konsistentní.“
Zatím není zcela jasné, jak bude Bridgestone pneumatiky odlišovat. Bílý pruh v drážce měkké směsy už nebude v příštím roce použitelný. S největší pravděpodobností si Bridgestone vezme příklad z bývalé série Champ Car, kde barvili boční stěny.
Hladké pneumatiky dají týmům zabrat
Příští rok se do Formule 1 vracejí hladké pneumatiky. Týmy i jezdci vstupují do neprobádaných vod a Bridgestone předpokládá, že zpočátku budou mít problémy.
Doporučit článek
Další zprávy
-
MS v ledním hokeji: Češi poskočili na druhé místo, ale... Postupový rébus!
-
Nehoda autobusu před zraky policistů! Cestovali v něm školáci
-
Robert Fico: Nové informace o zdravotním stavu premiéra!
-
Spokojený Soukup a Agáta na útěku! Jak dopadl spor o Rozárku?
-
Počasí bude příští týden teplejší než v tom současném, ukazuje předpověď
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl