V následujících dnech představí japonská společnost finální specifikaci na rok 2009. Bridgestone bych chválen za svou intenzivní snahu vytvořit co nejlepší směsi, jenže v různých variací nebyl nijak zásadní rozdíl. Mezi měkkou a tvrdou směsí byla velmi malá odlišnost.
Ovšem poslední varianta, co FIA dostane k dispozici za pár dní, už zásadní rozdíl je. Především v opotřebení. A právě proto je prezident společnosti Hirohide Hamashida přesvědčen, že pro týmy to bude znamenat více práce.
Bridgestone bude opět připravovat čtyři různé směsi, přičemž dvě z nich se budou brát na závod. „Budeme si vybírat podle časového období a charakteristiky. Opotřebení bude rozdílné, možná to bude týmům způsobovat potíže,“ uvedl Hamashida.
„Nejlepší kola si budou velmi blízká, ale v porovnání s druhým kolem bude rozdíl tak tři či více desetin. Měkčí pneumatiky se budou opotřebovávat velmi rychle, tvrdá směs bude konsistentní.“
Zatím není zcela jasné, jak bude Bridgestone pneumatiky odlišovat. Bílý pruh v drážce měkké směsy už nebude v příštím roce použitelný. S největší pravděpodobností si Bridgestone vezme příklad z bývalé série Champ Car, kde barvili boční stěny.
Hladké pneumatiky dají týmům zabrat
Příští rok se do Formule 1 vracejí hladké pneumatiky. Týmy i jezdci vstupují do neprobádaných vod a Bridgestone předpokládá, že zpočátku budou mít problémy.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball