„Nedokáži odhadnout, kolik prostředků a úsilí nás to stálo, ale radikální „18“ dala našim inženýrům mnoho myšlenek a poznatků, které mohli využít ve starém voze,“ řekl finský jezdec k odhadu, zda byl projekt spíše přínosem, či krokem vedle.
Po neúspěšných zkouškách bezpečnosti a velkých problémech se spolehlivostí nakonec tým od nasazení vozu MP4-18 upustil.
„Bezpochyby i to byly důvody, proč jsme se rozhodli pokračovat s MP4-17,“ pokračoval 23letý uchazeč o titul mistra světa.
„Je těžké posoudit, jak tato situace ovlivnila letošní sezonu a moje možnosti, ale MP4-17D je ještě rychlý a dle mého jsme udělali všechna naše rozhodnutí správně,“ uzavřel diskusi o současném vývoji dvou monopostů Kimi Raikkonen.
Naše rozhodnutí byla správná
Raikkonen připustil, že projekt MP4-18 mohl ovlivnit jeho sezonu, přesto je loajální vůči týmu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Pád ultralightu na Jihlavsku: Pilot nepřežil, nikdo další na palubě nebyl
-
Pád ultralightu na Jihlavsku: Pilot nepřežil, nikdo další na palubě nebyl
-
Černý kašel v ČR: Zemřeli další dva lidé, šlo o seniory
-
Jak je na tom princezna Kate? Williamova hradba mlčení prolomena!
-
Tragédie! Nehodu autobusu nepřežili úspěšní studenti, mohly selhat brzdy
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů