„Magny-Course má velmi specifický rys. 95% tratě je klasickým okruhem, který se proti jiným příliš neliší. Ale zbývajících 5% připadá na dlouhou superrychlou zatáčku Estoril, kde rozhoduje grip předních kol,“ prohlásil Vasselon.
Michelin dodá týmům pneumatiky ze středu výrobního programu. „Náš výběr je ovlivněn enormní zátěží v zatáčce Estoril, jinak bychom použili měkčích směsí. Zhodnotili jsme možnosti pro Magny-Course a nakonec dodáme našim partnerům pro suchou trať 4 směsi,“ dodal Francouz.
V posledních dvou letech byly strategie týmů postaveny na dvou zastávkách v boxech, ale letošní změny předpisů a úprava okruhu, jenž mění vjezd do boxové uličky, možná přinese strategii 3 zastávek v boxech, která by podle Vasselona nemusel být špatnou volbou.
Strategie 3 zastávek je reálná
Ředitel projektu F1 společnosti Michelin Pascal Vasselon očekává v domácí Grand Prix Francie od zvolených pneumatik slibný výkon.
Doporučit článek
Další zprávy
-
FOTO z Hradu: Novým ministrem Fialovy vlády je Marek Ženíšek!
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
MS v ledním hokeji: Češi poskočili na druhé místo, ale... Postupový rébus!
-
Nehoda autobusu před zraky policistů! Cestovali v něm školáci
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl