Todt popírá, že by tým v neděli použil pneumatiky, které neodpovídají platným předpisům. Předmětem pochybností je možnost, že byla použita tvrdší směs pouze na přední gumy. Díky tomu mohla být pak pneumatika zúžena, aby se využilo lepších aerodynamických vlastností vystouplých zadních kol, které jsou u Bridgestone výrazně lepší, než u mohutnějších pneumatik Michelin.
„To je ale nechutné, divím se, kdo může vymýšlet takové nesmysly a divím se, že se o tom vůbec uvažuje. Tohle jsou směšné teorie. Každý přece ví, že v Monaku nejsou podmínky první a poslední den stejné a že se s přibývajícím pogumováním tratě mění, to byl ten pravý důvod nedělního výkonu,“ prohlásil šéf týmu Todt.
Todt je spekulacemi znechucen
Šéf týmu Ferrari Jean Todt je otráven diskusí kolem jejich pneumatik v Monaku a tvrdí, že za nedělní proměnu mohou výhradně podmínky na dráze.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton