Todt popírá, že by tým v neděli použil pneumatiky, které neodpovídají platným předpisům. Předmětem pochybností je možnost, že byla použita tvrdší směs pouze na přední gumy. Díky tomu mohla být pak pneumatika zúžena, aby se využilo lepších aerodynamických vlastností vystouplých zadních kol, které jsou u Bridgestone výrazně lepší, než u mohutnějších pneumatik Michelin.
„To je ale nechutné, divím se, kdo může vymýšlet takové nesmysly a divím se, že se o tom vůbec uvažuje. Tohle jsou směšné teorie. Každý přece ví, že v Monaku nejsou podmínky první a poslední den stejné a že se s přibývajícím pogumováním tratě mění, to byl ten pravý důvod nedělního výkonu,“ prohlásil šéf týmu Todt.
Todt je spekulacemi znechucen
Šéf týmu Ferrari Jean Todt je otráven diskusí kolem jejich pneumatik v Monaku a tvrdí, že za nedělní proměnu mohou výhradně podmínky na dráze.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Volby do Evropského parlamentu vyhrálo hnutí ANO. Účast byla rekordní
-
REPORTÁŽ: Česko si zvolilo europoslance! Sny vládních stran se nenaplnily
-
Deštivou Velkou cenu Kanady vyhrál Max Verstappen
-
Volby do EP mají první masivní dopad. Macron rozpustil parlament a vyhlásil předčasné volby
-
Ozzy Osbourne šokuje: Měl jsem být dávno mrtvý!
-
Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku penalizován
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf
-
GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod