Společnost viní legislativu EU z toho, že přinese zánik známého a oblíbeného okruhu. Podle původních plánů mělo dojít k zákazu tabákové reklamy v zemích Evropské unie koncem roku 2006. Nově má však být tabáková reklama zakázána v polovině roku 2005.
Nürburgring GmbH má kontrakt na pořádání závodů Formule 1 jen do roku 2004 a společnost se právem obává, že bude v boji o jeho prodloužení touto změnou značně znevýhodněna. Svět F1, jenž je roztáčen právě penězi z prodeje tabáku, se raději poohlédne po okruzích mimo Evropu, kde je tabáková reklama akceptována.
Pokud by k tomuto kroku došlo, je dle společnosti osud okruhu zpečetěn. Bez dostatečných příjmů nebude mít možnost odpovídajícím způsobem reagovat na nové požadavky týkající se bezpečnosti okruhu, jeho zázemí, infrastruktury, apod.
Podle zprávy, kterou společnost zveřejnila, proinvestovala v posledních 8 letech 50 milionů USD na modernizaci areálu.
Žaloba na spadnutí
Vrcholný management společnosti Nürburgring GmbH zvažuje žalobu proti Evropské unii. Důvod je nasnadě. Zákaz tabákové reklamy.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bezový sirup: Na recept budete potřebovat hodně cukru!
-
Agáta Hanychová vyvázla bez újmy? Pravda o sporu s Prachařem!
-
Lucie Vondráčková: Na Slovensku se zastavil čas!
-
Počasí: V Česku dnes udeří silné bouřky! Meteorologové řekli, co mohou způsobit
-
Jiří Krampol čeká a čeká: Proč stále neopustil nemocnici?
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit