Britská stáj přivezla rozsáhlejší balík vylepšení do Španělska. Upravené bočnice nápadně připomínaly Red Bull, její vedení však nařčení z nelegálního kopírování cizího duševního vlastnictví odmítlo, FIA v tomto žádný prohřešek neshledala.
"Letos jsme byli neprávem obvinění z kopírování," reaguje šéf týmu, který nedávno (ještě jako Racing Point) nechvalně proslul nelegálním kopírováním konkurenčního Mercedesu. Týmu za to byla v sezóně 2020 udělena vysoká pokuta (5 mil. Kč) a odečteny mistrovské body (15) - tehdy totiž nepoužil pouze fotografie, ale také CAD data soupeře.
Poté obrací pozornost na jejich řešení, které podle něj po letní přestávce okopírují soupeři: "Nové zadní křídlo, které jsme přivezl do Maďarska, podtrhuje naši schopnost inovovat a vypálit rybník konkurenci tím, že přijdeme s nápady, na které naši soupeři nepřišli."
Poté Krack reaguje na výtku, že i přes nasazení mnoha novinek auto moc nezrychlilo a jeho piloti mají stále problémy s postupem z úvodních částí kvalifikací.
"Každý tým nasazuje vylepšení a u nás tomu není jinak. Auto jsme v první části sezóny hodně upravili, ale všechno je relativní. Lidé předpokládají, že vylepšení nefungují, protože jsme se neposunuli v soutěžní pořadí. Ale vylepšení fungují!" ujišťuje šéf Aston Martinu.
"Jen ne dostatečně na to, abychom dostihli ostatní. Zastírá to množství práce, které jsme tomu v továrně a na trati věnovali, abychom je nasadili na vůz. Lidé si neuvědomují, kolik úsilí je spojeno s návrhem a výrobou těchto dílů a s vysokou intenzitou práce, kterou děláme," vysvětluje Krack.