Tituly to letos v případě Mercedesu určitě nebudou. Red Bull má velký náskok a stejně tak lepší vůz. Druhé místo mezi konstruktéry by ale Stříbrné šípy atakovat mohly. Zejména kvůli tomu, že Ferrari trestuhodně zachází s potenciálem svého vozu. Nefungují mu strategie, hapruje spolehlivost a navíc občas chybují piloti. Naproti tomu Mercedes nepociťuje v žádném z těchto tří bodů problém.
Výkonnostně se navíc svému italskému konkurentovi přibližuje. Zatímco Ferrari nezískalo během posledních dvou závodů před letní pauzou podium, Mercedes byl v obou případech na bedně s oběma piloty. Diametrální rozdíl. Navíc Maďarsko ukázalo, že v závodním tempu jsou Stříbrné šípy Ferrari minimálně vyrovnaným soupeřem. I když stále samozřejmě záleží na charakteristice konkrétního okruhu.
Toto Wolff bitvu o druhou příčku mezi konstruktéry bagatelizuje. Podle jeho slov je druhý v šampionátu prvním poraženým. Rodák z Vídně se chce zaměřit především na příští rok. V něm by Mercedes měl opět bojovat o mistrovský primát. Alespoň taková je Wolffova vize.
Letošní rok však u Mercedesu neodepisují. Chystají novinky, které by je ještě více měly přiblížit špičce startovního pole. „Náš vůz vyvíjíme dále a ještě chvíli budeme. V Belgii bychom měli představit další novinky, které nás snad opět posunou vpřed. Cílem je, abychom díky nim měli více výkonnosti. Jsme povzbuzeni zlepšením z posledních závodů a chceme brzy vyhrávat. Děláme pro to maximum," říká inženýr Mercedesu Andrew Shovlin.