Ferrari mít na vítězství v Maďarsku nebude, horší výsledek očekává i McLaren - trať mu nesedí

Carlos Sainz a Charles Leclerc čekají, že skončí hned za špičkou v podobě Mercedesu a Red Bullu | foto: Scuderia Ferrari

Ferrari podle očekávání svých jezdců nebude mít na to, aby mohlo na Hungaroringu prohánět Mercedesy či Red Bully. Horší konkurenceschopnost očekává také McLaren, jejich největší soupeř v šampionátu konstruktérů.

Leclercovi minule v Silverstone, kde drtivou většinu velké ceny po úvodní kolizi Lewise Hamiltona s Maxem Verstappenem vedl, k vítězství scházela dvě kola. V Maranellu však podle něj nevěří, že by mohli o víkendu v Maďarsku takovou rychlost zopakovat.

"Je fajn být optimistou - myslím, že všichni chceme být po takových výkonech v posledních třech závodech optimisté. Na druhé straně však musíme být taky realisté. Je to fajn a jsme v dobré náladě, ale mířit na vítězství v Budapešti by podle mě mohlo být trochu optimistické," popisuje pilot Ferrari.

Ferrari chce být hned za Red Bullem a Mercedesem
Proto si spíše dávají za cíl porazit McLaren, který má před nimi na třetí příčce v šampionátu náskok 15 bodů: "Abych byl realistou, tak si myslím, že budu spokojený, pokud skončíme hned za prvními dvěma špičkovými týmy."

Leclerc je realistou, vítězství nečeká | foto: Pirelli

Podobná očekávání má i jeho týmový kolega Carlos Sainz: "Z Budapešti se v poslední době v těchto autech stala vlastně středně-rychlá až rychlá trať. Když se podíváte na Monako a Baku, tak tam jsou zatáčky projížděné na dvojku a trojku."

"Současná Budapešť s těmito vozy o šíleném přítlaku má prostřední sektor, jde máte pořád zařazenou čtyřku či pětku. Takže už nejde o tak pomalou trať, jakou byla v minulosti. A nemyslím si, že nám bude tolik sedět. Podle mě půjde o skvělou příležitost, jak být hned za Red Bullem a Mercedesem," říká Sainz.

McLaren věstí náročný víkend
Vyjít by to mohlo, protože McLaren tam zářivý výsledek neočekává. Podle svého šéfa Andrease Seidla totiž okruh patří mezi takové, které jejich vozu MCL35M příliš nesedí, což může být rozhodující v bitvě o třetí příčku.

"Výzvy, jež představuje Hungaroringu, našemu vozu nemusí sedět tolik, jako ostatní okruhy kalendáře. Ale velkou část bitvy o letošní třetí příčku bude rozhodovat to, jak dobrý výkon podáme na tratích, které nám nehrají přirozeně do karet," dodává Seidl.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 13 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy