DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001810
11:58 11.10.2017 185.47.220.XXX
Zde žádná aerodynamika nepomáhá, rychlost v sektoru 2 zatáčce 10 je dána hlavně velmi dobrým mechanickým gripem.
GRAHAM
11:56 11.10.2017 77.236.218.XXX
Tak rychlost na rovinkách je o nastavení přítlaku, lze ho obětovat, ale na ukor přítlaku v zatačkách. Jsme blízko , říká, ale tak nějak nevím co to znamená v čase na kolo, ve výkonu, max rychlosti a ani to neřekne.K tomu by se mohl vyjádřit fundovaně Petr.
Co si pamatuji, tak k verzi 3,5 říkali, že má to a to zlepšení a bylo to na hony vzdálené Renaultu.Nešlo tam ani moc o výkon, to i říkali, ale o spolehlivost.Tvrdily že budou muset vylepšit spalovák a to se nestalo, protože verze 4.0 není stále hotova.Jasně že lze namapovat lépe....ale to neudělá přeci takový rozdíl.Uff u Japonců bych falešné PRko nečekal.
Co si pamatuji, tak k verzi 3,5 říkali, že má to a to zlepšení a bylo to na hony vzdálené Renaultu.Nešlo tam ani moc o výkon, to i říkali, ale o spolehlivost.Tvrdily že budou muset vylepšit spalovák a to se nestalo, protože verze 4.0 není stále hotova.Jasně že lze namapovat lépe....ale to neudělá přeci takový rozdíl.Uff u Japonců bych falešné PRko nečekal.
uzivatel001639
11:52 11.10.2017 89.111.73.XXX
Jsem rad za zdejsi clanky, maji uroven, jen tak dal a dekuji za ne
Dovolim si ale trochu nesouhlasit s tvrzenim:
"Skutečnost na dráze je ale odlišná, jak bylo například vidět ze snadného objetí Alonsa Hülkenbergovým Renaultem na rovince Kemmel v Belgii. Na rovinkách pravidelně patří k nejpomalejším navzdory nízkému přítlaku, který je McLaren nucen volit na svých vozech."
V Malaisii proste vidim v zatacce 10 vysokou rychlost, nejvyssi ze vsech a to mi proste nesedi s tvrzenim, ze jezdi s nizkym pritlakem. Ja tam proste vidim opak a z toho pak plynouci nizky max. rychlosti a problemy v boji na rovinkach.
[odkaz na stránku]
Uz jsme to resili pod clankem:
[odkaz na stránku]
Problem je, ze chybi srovnani s nejakym jinym tymem. Skoda, ze se nepovedl drive sehnat jeste nejaky tym, jako Sauber.
Pokud se pletu a sasi McL je az tak fantasticke, ze se i s nizkym, nejnizsim pritlakem (nejnizsim mezi spickou TOP3) dostane v zatacce 10 na takovou vysokou rychlost, tak pristi rok s Renaultem musi zakonite byt suverene nejlepsi tym a nakladat ostatnim jako v dobach tymu Brawn GP, kdy na zacatku sezony nemeli konkurenci. Jsem opravdu zvedav na zacatek pristi sezony a tesim se.
Dovolim si ale trochu nesouhlasit s tvrzenim:
"Skutečnost na dráze je ale odlišná, jak bylo například vidět ze snadného objetí Alonsa Hülkenbergovým Renaultem na rovince Kemmel v Belgii. Na rovinkách pravidelně patří k nejpomalejším navzdory nízkému přítlaku, který je McLaren nucen volit na svých vozech."
V Malaisii proste vidim v zatacce 10 vysokou rychlost, nejvyssi ze vsech a to mi proste nesedi s tvrzenim, ze jezdi s nizkym pritlakem. Ja tam proste vidim opak a z toho pak plynouci nizky max. rychlosti a problemy v boji na rovinkach.
[odkaz na stránku]
Uz jsme to resili pod clankem:
[odkaz na stránku]
Problem je, ze chybi srovnani s nejakym jinym tymem. Skoda, ze se nepovedl drive sehnat jeste nejaky tym, jako Sauber.
Pokud se pletu a sasi McL je az tak fantasticke, ze se i s nizkym, nejnizsim pritlakem (nejnizsim mezi spickou TOP3) dostane v zatacce 10 na takovou vysokou rychlost, tak pristi rok s Renaultem musi zakonite byt suverene nejlepsi tym a nakladat ostatnim jako v dobach tymu Brawn GP, kdy na zacatku sezony nemeli konkurenci. Jsem opravdu zvedav na zacatek pristi sezony a tesim se.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek