DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 18.10.2017 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2017 18:08
Dohodnout se můžou, ale je na straně výrobce šasi… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 14:37
U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby.… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 15:24
Nejlepší je se vrátit od 4 roky zpět na začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001810

uzivatel001810

185.47.220.XXX
Zde žádná aerodynamika nepomáhá, rychlost v sektoru 2 zatáčce 10 je dána hlavně velmi dobrým mechanickým gripem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak rychlost na rovinkách je o nastavení přítlaku, lze ho obětovat, ale na ukor přítlaku v zatačkách. Jsme blízko , říká, ale tak nějak nevím co to znamená v čase na kolo, ve výkonu, max rychlosti a ani to neřekne.K tomu by se mohl vyjádřit fundovaně Petr.
Co si pamatuji, tak k verzi 3,5 říkali, že má to a to zlepšení a bylo to na hony vzdálené Renaultu.Nešlo tam ani moc o výkon, to i říkali, ale o spolehlivost.Tvrdily že budou muset vylepšit spalovák a to se nestalo, protože verze 4.0 není stále hotova.Jasně že lze namapovat lépe....ale to neudělá přeci takový rozdíl.Uff u Japonců bych falešné PRko nečekal.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Jsem rad za zdejsi clanky, maji uroven, jen tak dal a dekuji za ne 11

Dovolim si ale trochu nesouhlasit s tvrzenim:
"Skutečnost na dráze je ale odlišná, jak bylo například vidět ze snadného objetí Alonsa Hülkenbergovým Renaultem na rovince Kemmel v Belgii. Na rovinkách pravidelně patří k nejpomalejším navzdory nízkému přítlaku, který je McLaren nucen volit na svých vozech."
V Malaisii proste vidim v zatacce 10 vysokou rychlost, nejvyssi ze vsech a to mi proste nesedi s tvrzenim, ze jezdi s nizkym pritlakem. Ja tam proste vidim opak a z toho pak plynouci nizky max. rychlosti a problemy v boji na rovinkach.
[odkaz na stránku]
Uz jsme to resili pod clankem:
[odkaz na stránku]

Problem je, ze chybi srovnani s nejakym jinym tymem. Skoda, ze se nepovedl drive sehnat jeste nejaky tym, jako Sauber.
Pokud se pletu a sasi McL je az tak fantasticke, ze se i s nizkym, nejnizsim pritlakem (nejnizsim mezi spickou TOP3) dostane v zatacce 10 na takovou vysokou rychlost, tak pristi rok s Renaultem musi zakonite byt suverene nejlepsi tym a nakladat ostatnim jako v dobach tymu Brawn GP, kdy na zacatku sezony nemeli konkurenci. Jsem opravdu zvedav na zacatek pristi sezony a tesim se.

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
To jsou hrozné nesmysly co ta Honda vydává v prohlášeních. Oni si snad myslí, že ten výkonový rozdíl v rychlostech je chyba McLarenu a jejich vozu. Jinak si nedovedu představit jak by mohli být blízko výkonům motrů kohokoli.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu