DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 18.10.2017 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2017 18:08
Dohodnout se můžou, ale je na straně výrobce šasi… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 14:37
U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby.… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 15:24
Nejlepší je se vrátit od 4 roky zpět na začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já si myslím, že ho mají někde mezi R a RB. Ke komu blíž si netroufám přesně posoudit. Jednoho jsem si ale všiml. Když začne pršet, nebo se jede na technické trati, RB ožije a začne porážet i nejlepší týmy. Mclaren se sice posune víc dopředu, ale nijak výrazně a za špičkou pořád brutálně zaostává. Ano, chybí mu na RB nějaký výkon, ale to chybí i RB na Mercedes a Ferrari.
Z toho nějak soudím, že příští rok na RB mít nebudou a pokud R nedorovná výkon, nebudou mít šanci ani na F s M. To znamená bedna zcela vyjímečně, pokud se zase aspoň 3 vozy na startu navzájem zruší. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

94.199.44.XXX
Jestli reaguješ na mě tak asi nemám co dodat. Napsal jsem to myslím dost srozumitelně a tebou omílaný argument s rychlostma v zatáčkách a narovinkách nějak nehodlám komentovat. Snad jenom tolik. ČFím rovnější křídlo, tím menší přítlak a opačně. Navíc tu hraje velkou roli například i náklon podlahy a další. Podívej se tedy na fotky jednotlivých aut a možná změníš názor.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

94.199.44.XXX
Kdo má pravdu nevím. Kdybych to věděl nesedím u těhto stránek a dělám šéfa týmu. Já si myslím, že jí mám já ty zase, že jí máš ty. Uvidíme příští rok.
-----
Podle mě není hlavní rozdíl mezi RbR a McL šasí. Podle mě je to zavěšení zadní nápravy a tam je RbR podle mě o pěkný kus dál. Na to, aby na to u McL přišli možná potřebují to srovnání, ale myslím, že to dost rychle srovnají. Těžko lze něco vylepšovat, když nemáš žádné zrcadlo a tím porovnání. Podle mého ty 3 roky s H McL obrovsky ublížili. Až příští rok budou mít nějaké srovnání jaké ve skutečnosti to jejich šasí a ten celý balík je. Uvidíme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Stačí se podívat na rychlosti v zatáčkách a na rovinkách ve srovnání s postatími a je naopak celkem zřejmé, že nijak extrémně nízký přítlak nepoužívají. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň, tvoji logiku taky moc nepobírám. To mají dobré šasi protože to sami tvrdí? Nevím jak běžné je, shazovat své vlastní dílo, ale tipl bych si, že zas tak moc ne. 03
Motor Renault by jim letos nepochybně pomohl k lepším výsledkům, ale podle mne pořád daleko za bednou. Co bude příští rok....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To, že mají lidi s podobným postojem neznamená, že budou mít stejné výsledky. Na první otázku je celkem zřejmá odpověď. A odpovím další otázkou? Jak může na technických tratích RB porážet konkurenci, když má prokazatelně hoší výkon (i podle R je to kolem 25k)? Buď má tedy lepší šasi, nebo geniální piloty, jejichž genialita se na rychlých okruzích ztrácí.
Tobě vychází, že má Mclaren šasi srovnatelné s RB, mně vychází, že ho mají srovnatelné s STR nebo R. Kdo z nás má pravdu?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
S tou poslední větou s tebou samozřejmě souhlasím. Já to chápu, že fanoušci můžou být naštváni, mě ten stav taky mrzí (navíc když příští rok není naděje moc na zlepšení), jen se mi nelíbí takové zevšeobecňování, navíc zvýhodněné zpětným pohledem, že když se jim to nepovedlo, tak to jsou "totální diletanti bez základních znalostí fyziky a kinetiky."

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Promiň ale nejsem politik, a nejsem ochoten své názory obalovat do roušky politické korektnosti, to co Honda poslední čtyři roky předvádí je diletantství.

A to o co se Honda ale i Ferrari snažili při prvních PU byla lajcky řečeno kvadratůra kruhu, okecávat lze humanitární vědy, ale ne fyziku a chemii.

V Hondě možná dělají chytří lidé, ale zjevně bez těch znalostí, které byly potřeba pro vytvoření výkonné a spolehlivé PU.

Doufám že se shodneme, že to co Honda dodává McLarenu není ani výkonné ani spolehlivé?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Otázka není čemu věřím... já třeba Hondě nevěřil nic z toho co tvrdí poslední čtyři roky... ale řeč byla o tom, že je to vidět na datech, a ty jsem bohužel opravdu neviděl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Tak ono se to na fórech dobře označuje ostatní za totální diletanty, navíc při zpětném pohledu. Ale vzhledem k tomu, že u Hondy dělají chytří lidé, bych byl s takovými soudy opatrný. Honda přiznala svou chybu i velký prostor, který od McLarenu tehdy dostala. McLaren nikdy neobviňovala - kromě několika trollů šířících na fórech lži.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Je to objektivní popis skutečnosti. Jako argument ti můžu uvést výpovědi inženýrů Hondy i McLarenu, se kterými jsem pravidelně v kontaktu - kteří přesně to potvrzují. Ani Honda si oficiálně na tohle nikdy nestěžovala. Tak kde máš ta svá fakta? Takhle to mezi Hondou a McLarenem nikdy nebylo. Přirozeně jdou požadavky motorářů a aerodynamiků občas proti sobě, ale na tomhle se shodli - Honda byla pro, měla svobodu (klidně si tady najdi jeden starší rozhovor se šéfem Hondy, kde to vysvětluje). A nejsem fanoušek McLarenu, kamarády mám za ta léta působení v F1 ve všech týmech. Evidentně to nechápeš. Já naopak chápu tebe, když si musíš vystačit pouze s tím, co prezentují média, a pak tady plácáš hlouposti a snažíš se dělat machra. A máš pravdu, za půl roku uvidíme nejen McLaren - Renault, ale i Toro Rosso - Honda.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
No napsat že nikdo nikoho do ničeho netlačily je věru pěkná hloupost...což takhle nějakej skutečného argument? Co kdybychom rozebrali skutečná fakta? Snažil jsem se vypsat to co se opravdu stalo...což byla situace v roce 2014 u Ferrari a také to co se dělo u Redbullu.

Já si myslím že svést veškerou vinu na Hondu může jen fanoušek McLarenu...protože je zaslepeny.

Ale chápu to...

Ono to nebude dlouho trvat a budeme vidět McLaren Renault...a uvidíme.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Nevím kdo má jaký argumenty s časy nebo nečasy. Každopádně při pohledu na auto McL a jejich nastavení na jednotlivé závody je jasně vidět, že mají maeší přítlak než ostatní a to jenom proto, aby na rovinkách neztráceli 20 až 30 km/h proti současným 10 až 20 km/h. Pokud by nastavili optimální přítlak třeba v Malajsii, dovolím si tipnou, že by třeba od aut s motory M a F dostali ne 18 km/h, ale 35 km/h.
----
No a co se týče těch zatáček a rychlosti průjezdu zatáčkou, myslím, že zcela zapomínáš na to, že když do zatáčky brzdím z daleko menší rychlosti, mám tedy daleko menší nájezdovou rychlost i do zatáčky a tím vlastně daleko lépe ovladatelné auto. A pokud mám dobré šasí i s nízkým přítlakem mohu daleko dříve akcelerovat a tím má rychlejší průjezd zatáčkou. Zatím co já šlapu na plyn, celkově rychlejší konkurence ještě šlape na brzdu. Proto asi ten rozdíl v rychlostech v zatáčkách. Na rovinkách je to jasný, tam je to práce "super" motoru od H.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hurthys

hurthys

212.24.155.XXX
To, že je Honda špatná a šásko dost dobré, tvrdí spousta insiderů. Stačí aby přišla trať, která je nenáročná na motor a McLaren bojuje v první desítce.

Proč bych měl věřit cokoli Hondě, která se za tři roky absolutně odkopala svojí nekompetentností?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Sorry, ale vůbec co tvrdíš nemá smysl, kdyby McLaren tvrdil že má dobré šasi jen kvůli sponzorům tak proč by se jako měl vůbec rozcházet s Hondou? S takovým balíkem? A ještě víš že dopředu řeknou že se šasi tentokrát nepodařilo? Logiky tvůj pohled na věc moc nepobral.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
To by ovšem svědčilo o tom že první verzi motoru Honda dělali totální diletanti, protože i člověk se základními znalostmi fyziky a kinetiky by pochopil že motor s malým turbem a malým MGU-H nemůže dosáhnout takovou účinnost rekuperace tepelné energie, jako motor s velkým turbem a velkým MGU-H.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Otázka je na kterých datech to je vidět... já žádná data McLarenu ani hondy neviděl. Ale McLaren nějaká data má a dle nich má jedno z nejlepších šasi. Honda má také nějaká data a dle nich je jejich motor na úrovni Renaultu.

A teď kde je pravda?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Odpovím otázkou. Kde ty bereš jistotu, že RBR je tak špičkové šasí ???? Proč do své rovnice jako mnoho dalších kromě TR nezahrneš taky R jako tým a v neposlední řadě taky motor R jako takový ???? Jak víš, že zlepšení RBR je pouhým super šasím ??? Nezapomněl jsi náhodou, že v otázce šasí proti sobě u RBR a McL stojí dlouholetí parťáci a mají hodně podobný pohled na řešení problémů (AN a PP) ??? Kdo má tedy podobnější a výkonově srovnatelné šasí s McL ???? Je to RBR, R nebo snad TR ????? Je škoda, že spousta lidí při hodnocení čehokoli vždy používá jenom to co se jim hodí do krámu. Chce to hodnotit celek.
-----
No a mě z hodnocení celku vychází jediné. 90 procent neúspěchu ve spojení McL H jde právě za Hondou a těch 10 procent McL je v tom, že nepovolili jeden další zákaznický tým, aby H měla větší prostor pro vývoj, více dat k vyhodnocení atd.... Tak jak to však běží, by H nepomohlo ani další 5 týmů, sterilní, puritánské a zkostnatělé myšlení japonců by to stejně nezměnilo. Jestli je HM nedokáže ukočírovat, nevím s čím budou příští rok u RBR a TR jezdit. Buď japonci přistoupí na změnu přístupu, nebo se nezmění nikdy nic.
-----odpověď je samozřejmě k té první části tvého názoru.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hurthys

hurthys

212.24.155.XXX
Samozřejmě, že to jde vidět na datech. Jaké dohady? Honda pindá do médií tři roky úplné nesmysly a najednou je máme brát vážně..?

McLaren sám musí vědět nejlépe, jestli má dobré nebo špatné auto. Proč by odcházeli od Hondy, která do týmu sype stovky milionů dolarů? Protože viděj z první ruky, jak jsou Japonci marní a absolutně v ně ztratili důvěru...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Nevim, ale kdyby se ty data, daly objektivne posoudit, tak nevznikaji dohady mezi McL-Honda nebo mezi RB-Renault. Objektivne se da vse posoudit jedine kdyz jsou dve staje se stejnym sasim nebo motorem. Takze jedine pristi rok bude mozne objektivne posoudit jaky je rozdil mezi sasim RB a McL. Jak je na tom skutecne Honda se zase nedozvime, protoze to nebude s kym porovnat. Verim, ze Honda pristi rok na rovinkach pojede vyrazne lepe a bude v max. rychlosti cca ve stredu pole. To ale stejne nic nerekne o tom, jestli se zlepsila Honda nebo jde jen o nejak, jinak nastavene sasi.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama