Širší auto jste ještě neviděli. Challenger Demon nabídne i doposud nevídaný prvek

ar6, 26. ledna 2017, 18:25 Google+ New York International Auto Show 2017

Dodge Challenger SRT Hellcat s kompresorem přeplňovaným osmiválcem HEMI je sám o sobě strojem doslova z pekla. Jenomže i 527 kW (717 k) lze poměrně hravě překonat, což nám již za pár týdnů ukáže Challenger SRT Demon. Americký výrobce dnes uvolnil první snímek i krátké video, na nichž je dobře vidět, že rozhodně nepůjde o obyčejné kupé.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Challenger SRT Demon bude nejextrémnějším modelem své značky.

Challenger SRT Demon bude nejextrémnějším modelem své značky. | foto: Dodge

Sdílejte článek

Že bude Challenger SRT Demon neskutečným a v očích mnohých nepřekonatelným strojem bylo jasné už při prvotní zmínce, že něco takového vůbec vznikne. A první teaser v podobě fotografie i videa to jen a jen potvrdil. Demon dostal nejen pořádně rozšířenou karosérii, ale jako první produkční auto na světě také pneumatiky na závody ve sprintu (v angličtině drag racing).

Jedná se o gumy Nitto NT05R o rozměru 315/40, které budou nazuty na 18palcová kola. Asi není třeba zmiňovat, že pneumatiky byly speciálně vyvinuty pro tento muscle car, nabídnout pak mají úplně novou směs a specifickou konstrukci. Na jejich bočnici se skví logo nového provedení.

Jak objemný nebo výkonný bude motor pod kapotou vozu můžeme jen odhadovat, již zmíněný Hellcat má ale 6.2litrový osmiválec s kompresorem o výkonu 527 kW (717 k) s točivým momentem 881 Nm. Z 0 na 96 km/h tak kupé vystřelí za 3,6 sekundy a dosáhne maximálně 320 km/h. Demon pak má být o 91 kilogramů lehčí a z nejvyšší pravděpodobností také o něco silnější. Dynamikou se tak může hravě dostat do teritoria super- i hypersportů. Více uvidíme v dubnu na autosalonu v New Yorku, do té doby uvede Dodge každý týden jeden teaser nového modelu.

Vytisknout

Diskuze: Širší auto jste ještě neviděli. Challenger Demon nabídne i doposud nevídaný prvek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

reklama

Doporučujeme

Škoda Kodiaq Scout je dokonalou ukázkou absurdity automobilového průmyslu.

Absurdita dosáhla vrcholu. Proč vlastně Kodiaq Scout existuje?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud