DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 01.02.2016 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 14 lidí) 29.01.2016 14:37
Protože financovat stavbu současných motorů je z… »
» fifo (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 08:55
daju sa postavit 900 konove motory za zlomok… »
» airwar1939 (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 09:03
To nerozporuji... tohle je ale Formule 1 a ta by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
A tím že Infinity spolupracuje s Renaultem jako zvyšuje cenu reklamy na Red Bullu????? Tomu nerozumím.
Nepomlouvat myslíš prohlášení Alonsa? 12

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jenom Infiniti je součást jednoho spolku s Renaultem. To jaksi PSVDA není.
Napsal jsem jako McL. Nepomlouvat jako McL a spolupracovat jako McL. Igen?

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Když je to stejné jako u RB, protč tedy nevyhrával RB tolik závodů? To si troufal v první půlce sezony darovávat vítězství, protože věděl, že na konci bude nejlepší? 20
Prostě RB měl tak dominantní sezonu jen jednu a po rok a půl dlouhé přestávce ještě konec roku 2013. Naprosto nesrovnatelné s tím, co teď předvádí Mercedes.

Tvoje teorie, že Vettel si udělal náskok na začátku, protože měl nejlepší auto a pak to jen udržoval má vážnou trhlinu. On totiž ujížděl na začátku vždy když byl ve vdení a pak třeba i nevyhrál. To v některých závodech nechal soupeře schválně vyhrát? 12
Smiř se s tím, že to auto nebylo tak dominantní jak ukazovala první kola, ale jak ukazovaly výsledky (body), případně odstup v kvaldách. Nakopnout to na začátku za oběti "poškozenějších" gum byla taktika, nutná vzhledem k jejich velkému přítlaku a tím nemožnosti předjíždění. Na konci každého stintu ho zase dojížděli, protože mu gumy odcházeli rychleji (v důsledku nadměrného opotřebení na začátku). Tak hrála roli nižší spotřeba a tím lehčí auto na začátku závodu. On každý ten litřík nějaké setinky dává. 03

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Pokud vím, cena za Infinity byla srovnatelná s PSVDA. Tudíž nemám důvod si myslet, že to nějak snižuje cenu motoru. A ono by to nějak nedávalo smysl.
A nevím podle čeho soudíš, že Mclaren maká víc jak RB.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Já ti to nevyčítal jen v minulosti, já ti to vyčítám pořád. Příklad? Že svalují vinou POUZE na Renault, že požadují NEJLEPŠÍ motor, nebo viníš ze lži Ricciho při spekulaci o výsledcích s Mercedesem. atd.
-Bernie má jiné důvody (peníze), RB do toho taháš jen ty. Zákazníci nárok mají. Z minulosti zpětně RB, Brawn, Mclaren, Williams....
-Proboha ty z toho, že mají "dostat odpovídající motor" vyvodíš, že mají nárok na nejlepší? Tvoje pochody fakt nechápu. Tak úplně POLOPATĚ: Za stejnou cenu mají nárok na motor o stejném výkonu jako Mercedes nebo při nejmenším o několik koní slabší (jak chtěl RB)!!!!! Ne o 60k slabší.
-promiň, že zkusili podvod s průtokoměry a kdysi dávno dělali nějakou díru (velmi podobnou jako ostatní, přičemž ani jedna varianta se nevyplatila) nějak ovlivňuje, jak špatný motor Renault udělal????? Už tě fakt nestíhám. 20
-Ano, výrobce může za konkurenceschopnost motoru, i za případnou funkčnost v autě. Proboha kdo jiný??? Ježíšek?
-Data měl motor dobrá v porovnání s čím? Nebylo to náhodou tak, že vyjeli na dráhu a zjistili, že konkurence je někde jinde? 12 Nějaké problémy s chlazením měli jen testech před rokem 2014. To s tím souvisí jak?
-Ano když si z té Markovy věty odstraníš slovo, tak ti vyjde tvrzení o nejlepším šasi. Ale ono to tam slovo "ne-li" fakt je, nehledě na to že první část věci to slovíčko potvrzuje. Kdyby řekl nejlepší, tak nebude jen jeden z nejlepších ale nejlepší. To dá rozum ne? Každý, kdo umí česky z toho tvoje tvrzení neodvodí.
-Co jsem měl ještě proti Vettelovi hledat? Mám ho pořád špinit, jen abych ti ukázal, že fandím Buttonovi víc???
-Tvoji unikátní teorii o složitém komplotu RB proti jezdci, kterou kromě tebe nikdo neprokoukl, včetně Webbera, už raději rozebírat nebudeme. To je fakt škoda času.
-Ano, pro mne "fandím" a "přeji" je synonymum.

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Miliardár Bernie chce socializmus a pritom zbohatol na súťaži špičkových technológii a peňazí.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Netvrdím, že Marko lže ve všem. Dokonce jsem mu musel párkrát dát za pravdu. Ale pokud Marko lhal (a v jeho případě určitě nešlo o chybné vyjádření, nebo nedostatek informací apod.), pak nevím, proč jsi mi s Jensem v minulosti vyčítal, že pomlouvám lidi z RedBullu a viním je ze lží?
Přečti si alespoň nadpis článku, když už ne článek celý pod kterým diskutuješ. Pak možná pochopíš proč sem tahám stropy. RedBull jsi do toho zatáhl ty. Já jsem jen napsal, že Bernie prosazuje alternativní motory po té, co RedBull měl problém se sehnáním pohonné jednotky, která by jim pomohla být opět mistry světa. Protože si fakt myslím, že zákazníci nemají nárok. Ty to vidíš snad jinak?
Vyčetl jsem to tady. Mikova úvaha: RBR platí nejvíce, tak má dostat odpovídající motor. V roce 2014 byl RedBull až druhý (porazil všechny zákazníky i Ferrari), přesto "odpovídající zboží nedostali. Jednoduchá logická úvaha: jaké že zboží je odpovídající? Odpověď:Nejlepší!
Kdyby v r.2014 nehasili, nedělali rozbrusem díry do jejich údajně "nejlepšího" šasi, kdyby nepodváděli s průtokoměry, dalo by se uvažovat nad tím, že motor byl nekonkurenceschopný. Ale takhle? Co když to bylo jejich bídným šáskem, které odrovnávalo jeden motor za druhým? Dokážeš ty pochopit, že turba jsou náročnější na chlazení? Psal jsem ti to také už v 2013, že očekávám občas požár. Dokážeš pochopit, že lze udělat šasi, sice dle počítačových simulací údajně nejlepší, ale naprosto "nespolupracující" s pohonnou jednotkou? Mohli mít problémy (hodně veliké) se spolehlivostí motoru a tudíž celého auta? Myslíš si, že za to bude moci pouze výrobce motoru? Bude takovýto motor konkurenceschopný, když nedojede?
Já vím jenom to, že před sezónou 2014 měl Rencek data dobrá. Ale když to namontovali do šasi RedBullu, tak to museli hasit. Tak pořád nemel nesmysly. Chyby byly na obou stranách a svalovat vinu na motor je nesmysl. Ty to děláš do teď.
O šasi jsme se už bavili a skončilo to na dvojakém výkladu. Ty považuješ tvrzení RBR za "jedno z mnoha" já za "nejlepší". Výrok zněl: "máme jedno z nejlepších šasi ve startovním poli, ne-li vůbec nejlepší."
Tak že se o tom nechci zase zbytečně dohadovat.
Proti Vettelovi v roce 2013 od tebe nenajdu nic. Jediná věc byla posouzení podrazu Webbera v Malajsii. Tam jsi se tradičně přidal na stranu oficiální verze RedBullíčků. Zatímco já tvrdím dodnes, že Webbera podrazil tým. Nikoliv Vettel. Respektive, podrazil ho tým prostřednictvím Vettela. protože tým rozhoduje kdy, kdo a jak, nikoliv jezdec. Tyhle časy byly před třiceti a více lety, kdy pilot rozhodoval.
K předposlední větě. "fandíš", se říci nedá. (Chápu to slovo asi odlišně). Spíše bych řekl "přeji"... (Schválně jsem se ještě podíval, jak jsem to původně napsal). Protože já v tom cítím rozdíl. 03

+ 4 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nemyslím si, že by NIC neplatili, jen že ta cena nemusela být ve výsledku největší.
Kdy už pochopíš, že za dohodnutou cenu, dostali nejlepší zboží, které se Renaultu podařilo vyrobit? Že nebylo nejlepší ze všech je druhá věc.
Adekvátní produkt dostali. Pokud to nestačilo, měli místo pomluv, makat na vylepšeních. Jako v McLarenu

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Zklamu tě. Pořád tě nechápu. 12 Že, Marko s tou vlastní stavbou kecal jsem ti potvrdil už tenkrát. Ale to neznamená, že lže ve všem.
-Tak moc nechápu, proč do diskuse o RB taháš stropy. Ale budiž.
-Ty jsi opět poněkud natvrdlý. Promiň. Kdo se tu rozčiluje, že nedostal NEJLEPŠÍ motory????????? To jsi vyčetl kde???????????? Kam proboha uhýbám? Vždyť tvrdím pořád to samé. RB má právo na kritiku, že za své peníze NEDOSTAL KONKURENCESCHOPNÝ MOTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rozeznáš rozdíl mezi konkurenceschopný a nejlepší?????????? Evidentně ne, protože ti to zdůrazňuju neustále v každém druhém komentáři. Stovky pokusů a nic. 20
-Už jsi našel jejich tvrzení z té doby, že mají nejlepší šasi? Říkal jsi, že to najdeš. Půl roku v pr... a nic. Pokud to nenajdeš, pak asi neházeli VŠECHNU špínu na Renault. 03
-Víš Odine to je tvůj problém. Zaměňuješ jablka s hruškama podle libosti. To, že se mi Vettel trochu zprotivil ještě neznamená, že nebudu vyvracet nesmysly kolem něj. Já to totiž nemám jako ty, že stačí nějaký malý prohřešek a je z něj parchant navždy. A mimochodem najdeš i v tom roce 2013 mé komenty proti němu. Nevzpomínáš si NÁHODOU, na koho jsem svaloval vinu za Malajsii já a na koho ty? To už si nepamatuješ, nebo se ti to nehodí do tvé dnešní teorie? A nepamatuješ si náhodou na to, že jsem sice Vettela chápal, ale nelíbilo se mi to co udělal? No jo, selektivní výpadky paměti.
-No vida, tak i ty v případě, kdy tvůj favorit nebojuje o vedení, fandíš i ty někomu jinému (slabšímu). Takže se v tom zas tak nelišíme co? 03

+ 12 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale Miku, ono to není tak jednoznačné. Ty pořád vymýšlíš nějaké "berličky", které nejsou. V současnosti to je tak, že dominantní tým vítězí z "čistého vzduchu", tedy z čela. V minulosti RedBull, respektive Vettel zajel 5 kol o 3 sec. rychleji než ostatní a pak už jenom kroužil. Dnes je to Mercedes, kdo si vyjede náskok (ano "závodí" většinou mezi sebou delší dobu) proto také jejich náskok na soupeře je větší. Ale když se dostanou za soupeře, mají problémy, stejně jako míval RedBull. Já v tom rozdíl nevidím.Souhlasím s tebou, že chceme vidět vyrovnanější pole. ale to co jsi obhajoval dříve, ti dnes vadí. Proč? Protože dříve jsi dominantnímu týmu fandil. Dnes ne. I když pokud budou u Merglu chtít pro Nica také alespoň jeden titul, pak ti dominance asi tolik vadit nebude.
Podivné praktiky jsem tu už probíral a moc dobře o nich víš.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-To že mi vadí některé tvoje spekulace neznamená, že tě budu označovat za lháře, když spekulovat budeš. Nebo někdy se to stalo? Spekuluji občas taky.
-Hloupé a účelové pro tebe. Asi nejsem sám, koho taková úvaha napadla a zajímá ho názor pilota F1.
-Rád si přečtu, jestli si Prost takto zaspekuluje.
-A v čem Ricci lhal? Zatím jsem nezaregistroval po 6-ti letech nějakou lež. Máš příklad, nebo klasické plácnutí do vody? 03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1. To, že platba za motory jde ze "stejné" kasy jako platba za reklamu přece neznamená, že za ty motory nic neplatil. Tak hloupý nejsi. Kdyby měli motory Mercedes, zaplatili by za ně "stejnou" částku a za reklamu by dostali peníze od někoho jiného.
2. Pokud vím byla vyšší, ale jistý si 100% nejsem. Ale i kdyby byla stejná, motor za tu cenu nestojí ani omylem. Za nejvyšší nebo stejnou cenu, mám dostat nejlepší, nebo stejně dobrý motor!!!!! Ne něco, s čím nemají nejmenší šanc na vítězství.
3. Nikdo (RB) si vítězství předplácet nechce. Chce za adekvátní peníze adekvátní produkt. A to je velký rozdíl. 03

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Výborně. Konečně pokrok v dohadování. O tom, že by si měli najít jiného dodavatele, místo toho, aby pomlouvali, když jim nevyhovuje kvalita motorů Renault, jsem ti psal už pod článkem v roce 2014, kde Marko vyhrožoval stavbou svých pohonných jednotek. Tam jsi to ještě nepobral. Ale děláš pokroky. Už ti to trvá jen dva roky, než pochopíš princip o čem mluvím. 11
Článek je o Ecclestonových názorech a "výhružkách". Bohužel ty na každý můj názor reaguješ podrážděně a viníš mě z pomluv RedBullu. Nediv se, že se ti to všechno plete. Za nesplnění finančních stropů jsem nikde RBR nevinil. I když je fakt, že byli jedni z těch, kteří se na nějaké dohody vyflákli. Ale to není jejich chyba. Viním mocipány z FIAi a Ecclestonea, že těm, kteří dohody porušují nezatli tipec. A nemyslím tím pouze RedBull, ale i Mercedes, Ferrari a další.
OK. RedBull podle tebe NEPOŽADOVAL po nikom nejlepší materiál, tak co se tu rozčiluješ, když ho také nedostal? Vždyť ty nevíš, kam bys už uhnul.
Svůj podíl na neúspěchu přiznali? Ale s křížkem po funuse. Před tím předcházela ona kampaň, která mi je trnem v oku a kterou ty obhajuješ.
Miku hádáme se tu už dost dlouho, abych vydedukoval jak to s tebou je. Buď trpíš rozdvojením osobnosti, schízou, nebo jsi jen pokrytec. Přečti si svoje diskuze z roku 2013 (konec dominance Vettela), kdy se ti Vettel zprotivil. Najdeš tam pouze Vettelovskou obhajobu z tvé strany. A o tvém postoji k Webberovi ani nemá cenu psát. Jediné, co ti věřím, že jsi fandil Buttonovi, když získal titul. To sice nemám z diskuzí potvrzeno, ale odpovídalo by mi to.
V tomto se spolu nikdy neshodnem. Já fandím jedinému jezdci ať jezdí dobře, nebo špatně. A v případě boje o vedení (kde není můj favorit), pak většinou přeju tomu slabšímu. 03

+ 9 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Add 1. účetně možná, ale ve finále ty peníze proběhnou stejnými dvěma kapsami, jak v případě motorů, tak v případě reklamy.
Add 2. Tak je cena stejná, nebo nejvyšší ze všech? V mnoha článcích jsi mluvil o nejvyšší ceně. A za tu cenu dostali druhý nejlepší pohonnou jednotku 2014. Tedy srovnatelné zboží. Tak o co jde?
Krom toho i v tričku Addidas lze vyhrát mistrovství světa v čemkoliv a zaplatit jen polovinu. 13
Stále nechápeš, že je to sport, kde si nelze předplatit vítězství. I když v případě F1...
Asi proto ubulenci tak vyvádějí, že momentálně nevyhrávají.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já neurčuji vůbec nic. To tobě vadí spekulace. Mnohokrát jsi mne z toho obvinil. Ale jak vidno, jenom u ostatních. U těch kterých se zastáváš, tam je to účelově jiné.
Já jsem jenom napsal, že spekulovat v této době jak by něco dopadlo s něčím, co ani nebylo reálně možné, je účelové a hloupé.
Jako by např. Prost po dvaceti letech spekuloval kolik měl mít titulů, KDYBY...
Běžně označuji za lháře ty, kteří lžou. Akorát, že tobě dojde že lháři lhali až za šest let. Za to ti ale já nemůžu.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Pokud vím byla nejvyšší a i kdyby nebyla, byla srovnatelná s cenou za Mercedes. A výkon srovnatelný nebyl ani omylem.
-Nepřidávej se prosím k těm hloupým názorům, že reklama na voze RB je zadarmo. To je ti nedůstojné. Cena pro Infinity je pokud si vzpomínám srovnatelná s cenou PVDSA na voze Lotus. Cena za motory a cena za reklamu jsou 2 různé věci. Na to mi znalosti ekonomiky stačí. 13
-Tvoje srovnání s tričkama je pěkné. Problém je v tom, že tady je cena "stejná" a velmi rozdílná je kvalita. Podle tvého přirovnání, by motor Renault měl stát polovinu Mercedesu. A pak bych s tebou naprosto souhlasil. Tady je to tak, že RB zaplatil za Lacoste (a rozhodně nečekal 2 násobný výkon, ale stejný a za ty prachy dostal Adidas. 12)

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Dal jsem to nahoru, tady není místo.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Pro Odina:
-Čekat můžou a nemusí. Můžou si najít jiné dodavatele, pokud jim stávající nevyhovuje. Nebo je nějaká povinnost, zůstat u někoho na věky? To jsem si nevšiml.
-A RB zase může nějak za nesplnění rozpočtových stropů??? A za druhou světovou nemůže? 20
-Promiň, to že RB po nikom NEPOŽADOVAL nejlepší materiál, se nějak vylučuje s tím, že nemusí čekat, jestli se Renault někdy vůbec vzpamatuje? V čem je proboha zase kličkování??? Nějak mi to uniká.
-No vida, tak jsme se konečně shodli, že RB nějak spolupracoval. Super, pokrok. 04
-Svůj podíl na neúspěchu přiznali. Opět lež. 13
-Aáááá samozřejmě. Samozřejmě jen ty víš, komu fandím a komu ne. Na to jsem zapomněl. Asi to nebudeš chápat, ale já nežiji v černobílém světě, kde jeden je 100%-ní padouch a druhý 100%-ní hrdina. Vettel mi byl sympatický vždycky. Ale když bojoval s Buttonem, fandil jsem Buttonovi (třeba 2009). V roce 2010 (nejen) jsem titul přál víc Webberovi a v roce 2013 dokonce Kimimu. A věř mi nebo ne, kdysi jsem fandil Hamiltonovi (2007) a kdyby bojovali znovu s Alonsem o titul, budu fandit Alonsovi. To je dílo co? Vettel se mi na konci dominace trochu zprotivil, ale po tom jak zvládal rok 2014 a co předvedl ve Ferrari, mu zase fandím dost. Ale pokud se zvetí Mclaren, bude můj favorit zase Button. Tohle ti nejspíš mozek nebere a považuješ to za to svoje "kam vítr tam plášť". Ale asi nejsem sám, kdo místo sledování v kolikátém kole skončí Mclaren, fandil někomu jezdícímu na špici. 03

+ 12 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Takže ty určuješ, o čem se smí nebo nesmí spekulovat? Třeba někoho to zajímá. Je někde zakázané spekulovat o minulosti? Bože... 20

Jestli někoho v reakci na tvrzení označíš za lháře, tak si vlastně nejsi jistý, jestli lže nebo ne? Takže ty běžně označuješ za lháře každého, o kom vlastně nevíš jestli lže? Trochu ses nám do toho zapletl ne? 12

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Kdyby Ricci takto zauvažoval v rozjeté sezóně, na základě nějakého zklamání ze svého výsledku, pak bych to ještě chápal a bral. Ale když takto uvažuje na prahu nové sezóny, když už stará sezóna je dávno uzavřená. Vše rozebráno, statistiky uzavřeny, oslavy ukončeny a všichni finišují v přípravě svých aut pro nadcházející sezónu, připadá mi to účelové, hloupé neprofesionální. A Ricciho nedůstojné.

A přečti si diskuzi u toho článku. Jasně jsem napsal, že možná by to tak bylo, a možná taky ne. I s odůvodněním proč. Tak kde zase vidíš nějakou moji jistotu?

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama