DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 01.02.2016 18:13 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Pro Odina:
    -Čekat můžou a nemusí. Můžou si najít jiné dodavatele, pokud jim stávající nevyhovuje. Nebo je nějaká povinnost, zůstat u někoho na věky? To jsem si nevšiml.
    -A RB zase může nějak za nesplnění rozpočtových stropů??? A za druhou světovou nemůže? 20
    -Promiň, to že RB po nikom NEPOŽADOVAL nejlepší materiál, se nějak vylučuje s tím, že nemusí čekat, jestli se Renault někdy vůbec vzpamatuje? V čem je proboha zase kličkování??? Nějak mi to uniká.
    -No vida, tak jsme se konečně shodli, že RB nějak spolupracoval. Super, pokrok. 04
    -Svůj podíl na neúspěchu přiznali. Opět lež. 13
    -Aáááá samozřejmě. Samozřejmě jen ty víš, komu fandím a komu ne. Na to jsem zapomněl. Asi to nebudeš chápat, ale já nežiji v černobílém světě, kde jeden je 100%-ní padouch a druhý 100%-ní hrdina. Vettel mi byl sympatický vždycky. Ale když bojoval s Buttonem, fandil jsem Buttonovi (třeba 2009). V roce 2010 (nejen) jsem titul přál víc Webberovi a v roce 2013 dokonce Kimimu. A věř mi nebo ne, kdysi jsem fandil Hamiltonovi (2007) a kdyby bojovali znovu s Alonsem o titul, budu fandit Alonsovi. To je dílo co? Vettel se mi na konci dominace trochu zprotivil, ale po tom jak zvládal rok 2014 a co předvedl ve Ferrari, mu zase fandím dost. Ale pokud se zvetí Mclaren, bude můj favorit zase Button. Tohle ti nejspíš mozek nebere a považuješ to za to svoje "kam vítr tam plášť". Ale asi nejsem sám, kdo místo sledování v kolikátém kole skončí Mclaren, fandil někomu jezdícímu na špici. 03

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Výborně. Konečně pokrok v dohadování. O tom, že by si měli najít jiného dodavatele, místo toho, aby pomlouvali, když jim nevyhovuje kvalita motorů Renault, jsem ti psal už pod článkem v roce 2014, kde Marko vyhrožoval stavbou svých pohonných jednotek. Tam jsi to ještě nepobral. Ale děláš pokroky. Už ti to trvá jen dva roky, než pochopíš princip o čem mluvím. 11
      Článek je o Ecclestonových názorech a "výhružkách". Bohužel ty na každý můj názor reaguješ podrážděně a viníš mě z pomluv RedBullu. Nediv se, že se ti to všechno plete. Za nesplnění finančních stropů jsem nikde RBR nevinil. I když je fakt, že byli jedni z těch, kteří se na nějaké dohody vyflákli. Ale to není jejich chyba. Viním mocipány z FIAi a Ecclestonea, že těm, kteří dohody porušují nezatli tipec. A nemyslím tím pouze RedBull, ale i Mercedes, Ferrari a další.
      OK. RedBull podle tebe NEPOŽADOVAL po nikom nejlepší materiál, tak co se tu rozčiluješ, když ho také nedostal? Vždyť ty nevíš, kam bys už uhnul.
      Svůj podíl na neúspěchu přiznali? Ale s křížkem po funuse. Před tím předcházela ona kampaň, která mi je trnem v oku a kterou ty obhajuješ.
      Miku hádáme se tu už dost dlouho, abych vydedukoval jak to s tebou je. Buď trpíš rozdvojením osobnosti, schízou, nebo jsi jen pokrytec. Přečti si svoje diskuze z roku 2013 (konec dominance Vettela), kdy se ti Vettel zprotivil. Najdeš tam pouze Vettelovskou obhajobu z tvé strany. A o tvém postoji k Webberovi ani nemá cenu psát. Jediné, co ti věřím, že jsi fandil Buttonovi, když získal titul. To sice nemám z diskuzí potvrzeno, ale odpovídalo by mi to.
      V tomto se spolu nikdy neshodnem. Já fandím jedinému jezdci ať jezdí dobře, nebo špatně. A v případě boje o vedení (kde není můj favorit), pak většinou přeju tomu slabšímu. 03

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        -Zklamu tě. Pořád tě nechápu. 12 Že, Marko s tou vlastní stavbou kecal jsem ti potvrdil už tenkrát. Ale to neznamená, že lže ve všem.
        -Tak moc nechápu, proč do diskuse o RB taháš stropy. Ale budiž.
        -Ty jsi opět poněkud natvrdlý. Promiň. Kdo se tu rozčiluje, že nedostal NEJLEPŠÍ motory????????? To jsi vyčetl kde???????????? Kam proboha uhýbám? Vždyť tvrdím pořád to samé. RB má právo na kritiku, že za své peníze NEDOSTAL KONKURENCESCHOPNÝ MOTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rozeznáš rozdíl mezi konkurenceschopný a nejlepší?????????? Evidentně ne, protože ti to zdůrazňuju neustále v každém druhém komentáři. Stovky pokusů a nic. 20
        -Už jsi našel jejich tvrzení z té doby, že mají nejlepší šasi? Říkal jsi, že to najdeš. Půl roku v pr... a nic. Pokud to nenajdeš, pak asi neházeli VŠECHNU špínu na Renault. 03
        -Víš Odine to je tvůj problém. Zaměňuješ jablka s hruškama podle libosti. To, že se mi Vettel trochu zprotivil ještě neznamená, že nebudu vyvracet nesmysly kolem něj. Já to totiž nemám jako ty, že stačí nějaký malý prohřešek a je z něj parchant navždy. A mimochodem najdeš i v tom roce 2013 mé komenty proti němu. Nevzpomínáš si NÁHODOU, na koho jsem svaloval vinu za Malajsii já a na koho ty? To už si nepamatuješ, nebo se ti to nehodí do tvé dnešní teorie? A nepamatuješ si náhodou na to, že jsem sice Vettela chápal, ale nelíbilo se mi to co udělal? No jo, selektivní výpadky paměti.
        -No vida, tak i ty v případě, kdy tvůj favorit nebojuje o vedení, fandíš i ty někomu jinému (slabšímu). Takže se v tom zas tak nelišíme co? 03

        + 12 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Netvrdím, že Marko lže ve všem. Dokonce jsem mu musel párkrát dát za pravdu. Ale pokud Marko lhal (a v jeho případě určitě nešlo o chybné vyjádření, nebo nedostatek informací apod.), pak nevím, proč jsi mi s Jensem v minulosti vyčítal, že pomlouvám lidi z RedBullu a viním je ze lží?
          Přečti si alespoň nadpis článku, když už ne článek celý pod kterým diskutuješ. Pak možná pochopíš proč sem tahám stropy. RedBull jsi do toho zatáhl ty. Já jsem jen napsal, že Bernie prosazuje alternativní motory po té, co RedBull měl problém se sehnáním pohonné jednotky, která by jim pomohla být opět mistry světa. Protože si fakt myslím, že zákazníci nemají nárok. Ty to vidíš snad jinak?
          Vyčetl jsem to tady. Mikova úvaha: RBR platí nejvíce, tak má dostat odpovídající motor. V roce 2014 byl RedBull až druhý (porazil všechny zákazníky i Ferrari), přesto "odpovídající zboží nedostali. Jednoduchá logická úvaha: jaké že zboží je odpovídající? Odpověď:Nejlepší!
          Kdyby v r.2014 nehasili, nedělali rozbrusem díry do jejich údajně "nejlepšího" šasi, kdyby nepodváděli s průtokoměry, dalo by se uvažovat nad tím, že motor byl nekonkurenceschopný. Ale takhle? Co když to bylo jejich bídným šáskem, které odrovnávalo jeden motor za druhým? Dokážeš ty pochopit, že turba jsou náročnější na chlazení? Psal jsem ti to také už v 2013, že očekávám občas požár. Dokážeš pochopit, že lze udělat šasi, sice dle počítačových simulací údajně nejlepší, ale naprosto "nespolupracující" s pohonnou jednotkou? Mohli mít problémy (hodně veliké) se spolehlivostí motoru a tudíž celého auta? Myslíš si, že za to bude moci pouze výrobce motoru? Bude takovýto motor konkurenceschopný, když nedojede?
          Já vím jenom to, že před sezónou 2014 měl Rencek data dobrá. Ale když to namontovali do šasi RedBullu, tak to museli hasit. Tak pořád nemel nesmysly. Chyby byly na obou stranách a svalovat vinu na motor je nesmysl. Ty to děláš do teď.
          O šasi jsme se už bavili a skončilo to na dvojakém výkladu. Ty považuješ tvrzení RBR za "jedno z mnoha" já za "nejlepší". Výrok zněl: "máme jedno z nejlepších šasi ve startovním poli, ne-li vůbec nejlepší."
          Tak že se o tom nechci zase zbytečně dohadovat.
          Proti Vettelovi v roce 2013 od tebe nenajdu nic. Jediná věc byla posouzení podrazu Webbera v Malajsii. Tam jsi se tradičně přidal na stranu oficiální verze RedBullíčků. Zatímco já tvrdím dodnes, že Webbera podrazil tým. Nikoliv Vettel. Respektive, podrazil ho tým prostřednictvím Vettela. protože tým rozhoduje kdy, kdo a jak, nikoliv jezdec. Tyhle časy byly před třiceti a více lety, kdy pilot rozhodoval.
          K předposlední větě. "fandíš", se říci nedá. (Chápu to slovo asi odlišně). Spíše bych řekl "přeji"... (Schválně jsem se ještě podíval, jak jsem to původně napsal). Protože já v tom cítím rozdíl. 03

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            -Já ti to nevyčítal jen v minulosti, já ti to vyčítám pořád. Příklad? Že svalují vinou POUZE na Renault, že požadují NEJLEPŠÍ motor, nebo viníš ze lži Ricciho při spekulaci o výsledcích s Mercedesem. atd.
            -Bernie má jiné důvody (peníze), RB do toho taháš jen ty. Zákazníci nárok mají. Z minulosti zpětně RB, Brawn, Mclaren, Williams....
            -Proboha ty z toho, že mají "dostat odpovídající motor" vyvodíš, že mají nárok na nejlepší? Tvoje pochody fakt nechápu. Tak úplně POLOPATĚ: Za stejnou cenu mají nárok na motor o stejném výkonu jako Mercedes nebo při nejmenším o několik koní slabší (jak chtěl RB)!!!!! Ne o 60k slabší.
            -promiň, že zkusili podvod s průtokoměry a kdysi dávno dělali nějakou díru (velmi podobnou jako ostatní, přičemž ani jedna varianta se nevyplatila) nějak ovlivňuje, jak špatný motor Renault udělal????? Už tě fakt nestíhám. 20
            -Ano, výrobce může za konkurenceschopnost motoru, i za případnou funkčnost v autě. Proboha kdo jiný??? Ježíšek?
            -Data měl motor dobrá v porovnání s čím? Nebylo to náhodou tak, že vyjeli na dráhu a zjistili, že konkurence je někde jinde? 12 Nějaké problémy s chlazením měli jen testech před rokem 2014. To s tím souvisí jak?
            -Ano když si z té Markovy věty odstraníš slovo, tak ti vyjde tvrzení o nejlepším šasi. Ale ono to tam slovo "ne-li" fakt je, nehledě na to že první část věci to slovíčko potvrzuje. Kdyby řekl nejlepší, tak nebude jen jeden z nejlepších ale nejlepší. To dá rozum ne? Každý, kdo umí česky z toho tvoje tvrzení neodvodí.
            -Co jsem měl ještě proti Vettelovi hledat? Mám ho pořád špinit, jen abych ti ukázal, že fandím Buttonovi víc???
            -Tvoji unikátní teorii o složitém komplotu RB proti jezdci, kterou kromě tebe nikdo neprokoukl, včetně Webbera, už raději rozebírat nebudeme. To je fakt škoda času.
            -Ano, pro mne "fandím" a "přeji" je synonymum.

            + 7 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama