DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 01.02.2016 18:13 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    Ten Bernie se mě snad zdá, na jednu stranu chce aby Formule 1 byla vrcholem motosportu, za jeden závod Formule 1 od pořadatelů inkasuje 25-50 milionů dolarů ale 900 koňové motory včetně nejmodernější rekuperace energie za 12 mega se mu zdají drahé.

    Když chce levnej motor, tak ať napíše do Mladé Boleslavi, tam mu připraví litrovej tříválec kterej když pořádně otůruje bude mít super zvuk...a bude to levné.

    + 12 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • fifo

      fifo

      213.94.78.XXX
      daju sa postavit 900 konove motory za zlomok dnesnej ceny. A hlavne bolo by to viacej vyrovnane, nie tento priserny nudostroj

      + 13 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        To nerozporuji... tohle je ale Formule 1 a ta by měla být vrcholem motorsportu. Po zákazu turbo motorů v roce 1988 F1 používala 25 let předpotopní technologii atmosferického motoru. Já považuje za dobré že konečně je motor Formule 1 opět to nejpokrokovější co v motosportu existuje.

        Ano je to dražší a ano jsou tam rozdíly ve výkonu, ale tohle jsou závody a né komunismus kde mají všichni stejné podmínky. To co navrhu Bernie už není Formule 1 ale taková lepší GP2.

        + 13 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        900 konový motor za zlomek této ceny vážně nepostavíš, je třeba si uvědomit souvislosti. Motory byly, jsou a budou drahé a jediná cesta jejich zlevnění je masová produkce, což jde proti smyslu F1. V ostatních seriích na které se snaží eklák s cenou poukazovat je motor levný především proto, že neexistuje jeho vývoj a dělá se ve velkých seriích.
        Pokud se podíváš do minulosti, tak ti musí být jasné, že na F1 současné jednotky předražené nejsou, jenže zákaznické týmy jsou rozmlsané z období V8, které byly zakonzervované, takže se vlastně stavěly také ve velké serii. Až se současné motory dostanou na pomyslný vrchol, tak také zlevní a hlavně se výkonostně vyrovnají...

        + 12 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          To je přesně ono. Současné pohonné jednotky ještě zdaleka nejsou na vrcholu vývoje. Je otevřeno poměrně široké pole pro vylepšování. A tudíž i nezbytné investice. Ale zároveň největší šance na ziscích titulů mají právě týmy, které jsou i motoráři. Čili Mercedes, Ferrari, Honda (McLaren) a Renault. Což se nelíbí RedBullům, kteří se cítí být ošizeni. A za své nemalé prachy, které investují, požadují po Ecclestonovi tituly, které bez úzké spolupráce s motorářem nemají šanci získat. A tak Ecclestone vymyslel a prosadil alternativní pohonné jednotky. Jenže nemá nikoho, kdo by je zaplatil. 18 18 18
          Motoráři investují na svém píečku a do svého, RedBull o tak velké prachy nemá zájem a Ecclestone kouká spíše kde co sebrat, než aby investoval. A tak vyhrožuje.
          Jsem zvědav, jak to všechno dopadne. Zda budeme mít "dvojí formuli", či nikoliv. Jak dlouho ještě bude Ecclestone pomáhat vyvoleným k úspěchům, aby pak zjistil, že dominance toho kterého, na jejíž vytvoření se podílel, neprospívá jeho obchodním zájmům. 03 18 Zda opět napomůže vytvoření kočkopsa, kterého se pak bude chtít vehementně zbavit.

          + 11 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            s tím red bullem, nevím proč si nefinancují svůj motor. Illien stavěl jak V10 tak V8 pro mercedes, když už ho vnutili renaultu, tak si od něj mohli rovnou ty motory koupit ;-)

            + 9 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.135.XXX
              Protože financovat stavbu současných motorů je z pozice týmu nereálný?

              + 14 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                a financovat to z pozice jinýho výrobce reálný je?

                + 6 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • dannak

                dannak

                10.250.2.XXX
                Myslis si, ze Redbull Technology nedisponuje dostatecnym rozpoctem, aby to zvladli, kdyz to zvladne Ferrari ? ;)
                Spis jde o to, zej e mnohem vyhodnejsi motor kupovat od nekoho, na koho se pripadne da svalit vina, kdyz se nezadari. A pokud je soucasna F1 o tom, kdo postavi lepsi motor spis nez o aerodynamice, proc se nedokazi prizpusobit, misto toho, aby se snazili prizbousobit si soutez, protoze zrovna maji lepsi sasi ?!

                + 9 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  37.188.135.XXX
                  Z pozice výrobce možná jo. Z pozice týmu ne. Já fakt nevěřím, že v tom ročním rozpočtu subjektu Scuderia Ferrari (odhadovaných 418 mil. E za r. 2015) je zahrnut kompletní vývoj motorů. Dokonce si nejsem jistý, jestli by to utáhlo Ferrari SpA bez koncernu FIAT coby záchranné sítě (ale o tom už bych se přesvědčit možná nechal, narozdíl od toho předchozího tvrzení).

                  Pokud zastáváš názor, že to tým Ferrari (znovu opakuji, tým Scuderia Ferrari, ne výrobce Ferrari SpA) táhne ze svýho, neberu ti to, ale pak se nemáme o čem bavit, protože se rozcházíme v základním předpokladu.

                  + 9 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  37.188.135.XXX
                  Viz má reakce na jumpmana o patro výš. To nemá s Red Bullem nic společnýho.

                  + 9 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Kde všude ty nestihneš si rýpnout do RB.... 13
            Marko je amatér. 12

            + 9 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              To není rýpnutí. Nebo si myslíš, že alternativní motory Bernie prosazuje kvůli krásným očím Moniši?

              + 7 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                tak zadarmo ty motory fakt nedostávají

                + 3 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Ne, kvůli dominanci Mercedesu a kvůli tomu, že 2 výrobci motorů určují rozložení sil v F1. O RB nebo očích Moniši to fakt není. 20

                + 8 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  *** Mergl vévodí F1 dva roky a Berniemu to už vadí? Proč mu nevadila dominance Ferrari na přelomu tisíciletí? Proč mu nevadila dominance RedBullů od roku 2010? Proč mu nevadila dominance McLarenůna konci osmdesátých let? všechny tyto dominance trvaly mnohem déle než současná Mercedesů? Rozložení sil v F1 určovaly výrobci motorů už dávno a teprve od minulé sezóny to Berniemu vadí? Blbost.
                  Berniemu to vadí až od doby, kdy RedBull nemohl najít dodavatele motoru, když se před tím rozkmotřil s Renaultem.
                  13
                  Zase jen kličkuješ a vymýšlíš blbosti, které pak tvrdošíjně obhajuješ.
                  Kdyby to bylo tak, jak píšeš, pak už tu alternativní motory musely být dávno před dominancí McLarenů. 13
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 6 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    1.Nejde o to jak dlouho, ale jak moc. Neřekl, že to nemá v historii obdoby, ale něco takového netrvalo nikdy déle. Pokud to bude trvat další rok, nenajdeš rovnocený příklad z historie.
                    2. Bernie to kritizoval už loni, dokonce nové motory kritizoval ještě dřív, než se zavedly, takže jsi tradičně s RB totálně mimo. Prostě si jen zase hledáš špínu, kterou by jsi na ně hodil. Což je to, co neustále kritizuješ u Marka.
                    3. Nějaký příklad, kdy si 2 výrobci určovali, komu jak staré jednotky rozdají?

                    + 6 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      RB taky ne

                      + 9 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      1) Nechápu, co tím básník chtěl říci. Dominance Ferrari 1999-2004 šest let, McLarenu 1988-1992 čtyři roky a RedBullu též čtyři roky.Tak jakto že nenajdu příklad z historie, když bude Mergl třetím rokem dominantní?
                      2) Co je za špínu, když napíšu pravdu? Já na tom nic špinavého nevidím. Dokonce i souhlasím s tím, že by týmy neměly být vazaly motorářů. Ale za větší podraz a špinavost považuji, že Bernie a spol, nesplnili slib malým týmům, ohledně jejich nákladů. Protože pokud si dobře pamatuji, tak jeden z argumentů pro změnu pravidel byly i finanční stropy. A o nich se přestalo mluvit jako o prvních.
                      3) V sedmdesátých letech se prodávala celá auta. Ne jenom motory. Jedním z nejagilnějších prodejců zákaznických vozů byl Bernieho kámoš a pozdější šéf FIA Maxík Mosley. A doopravdy neprodával svým soupeřům to nejlepší co měl. To si samozřejmě nechával pro svůj tým March. Tak že nevím, co je divného na tom, když konstruktéři motorů si nechají to nejlepší pro sebe a s tím vyzkoušeným, ale méně výkonným kšeftují.

                      + 5 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                        + 5 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Mikův způsob uvažování jsi odhadl dobře. Jen bych řekl, že on je schopen pochopit leccos. Ale nechce.

                          + 5 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        1. A to fakt srovnáváš roky, kdy někdo získal titul v posledním závodě díky chybě konkurenta v boxech a říkáš tomu dominance????? 20 Najdi mi JEN 2 roky, kdy někdo měl takovouto dominanci, jakou měl Mercedes (vyhrát 16 z 19-ti závodů nebo podbné procento). O 3 letech se fakt bavit nemusíme, to jsi totálně bez šance.
                        2. To Bernie a spol myslíš FIA navzdory Berniemu????????? To je přesně ono, něco napíšeš a je ti úplně jedno, že špiníš nepravého.
                        3. A ovládal tím špici F1??? 20

                        + 8 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Že bez motoru vítězné auto nepostavíš vysvětli Odinovi. Ten není schopný pochopit, že s Renaultem se titul fakt získat nedá. 12
                          A ty bys mi konečně mohl najít, kde požadoval RB nejlepší motor a tvrdil, že na to má právo. Pořád dokola si tuto stupiditu omíláš, aniž by na ní byla špetka pravdy. 20
                          A taky by sis už mohl zapamatovat, že RB nefandím. Fandil jsem mu v některých letech za Vettela, Ricci s Kvjatem mi fakt sympatičtí nejsou. 12

                          + 7 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            178.255.168.XXX
                            tak nevím, proč ten red bull pořád obhajuješ. Red bull není jediný, kdo nemá nejlepší agregát a bez práce ho ani mít nebude.
                            Když to srovnám s minulostí, co by mělo říkat takové ferrari, které nedokázalo dát titul 21 let v řadě a když ten motor nedokázali postavit sami, tak jiné východisko neměli, protože by to byl konec ferrari jako takového?

                            + 3 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          1) najdu ti bodové dominance srovnatelné s těmi Merglů. V minulosti bývalo častější, že i ten nejlepší motor občas bouchnul. Jen se z toho nedělaly trestné činy výrobců motorů. A nenastávala hysterie jako v současnosti. Dnes jsou motory "bohužel" příliš spolehlivé a tudíž je možné vítězit v tolika závodech za sebou. My, kteří pamatujeme doby, kdy piloti odstupovali z vedoucích pozic díky poruchám, hysterii Redbullů a jejich demagogických fans, nechápeme.
                          A k dominanci: Ferrari 2000-2002, v roce 2003 vzepětí Willíků a 2004 další dominance Ferrari.
                          2)Vše souvisí se vším. Musíš brát cestu, jak se k situaci dospělo. A pak i Bernie není bez viny. I když s těmito motory měl problémy už od začátku.
                          3) Z článku vyplývá, že 8 týmů z 11 je poháněno motory Ferrari, nebo Mercedes. Dále Bernie tvrdí, že tyto jednotky jsou konkurenceschopné. Tudíž o titul bojuje 8 z 11 týmů. Lepší situace v F1 snad ani nikdy nebyla.
                          Nebo to snad není pravda? Tak to bych se velmi divil. Pak tedy musí v F1 panovat podivné praktiky. A čí je to vina?

                          + 5 / − 7

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Jak to, že s Renaultem se titul získat nedá? Zase papouškuješ RedBullíkovské nesmysly. Renault v minulosti mnohokrát dokázal, že s nimi se titul získat dá. Problém je jiný. Se současným Renaultem se titul nedá získat hned. A to je i částečně argument na to, že RBR požadují nejlepší motor. V r.2014 měl Renault nezpochybnitelně druhý nejlepší agregát. Lepší než zákazníci Mercedesu i Ferrari. Přesto jim to bylo málo a štvali proti Renaultu. Logicky mi vychází, že chtěli nejlepší motor. Bohužel ty máš s logikou obrovské problémy. Nebo, že by to byla zaslepenost?
                            S tímto motorem se dalo pracovat. a to je argument, který nejspíše jumpman má na mysli, když píše o práci.
                            Jo Miku, tvoje fandící eskapády se tu časem stanou folklórem. Vždyť ani ty nevíš, komu fandíš. V době s Vettelem jsi mi několikrát psal, že jim nefandíš a že bys titul raději přál Webberovi, a že fandíš pilotům... v tomto případě Buttonovi. A plno dalších výmyslů. tak si to ujednoť. Aby ses nedostával do trapných situací...

                            + 5 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            178.255.168.XXX
                            a další věc, přestože podle red bullu měli naprosto nekonkurenceschopný motor, skončili celkově 4. To na úplně nekonkurence schopný motor nevypadá, ikdyž podle red bullu je to jistě jejich vyjímečným šasi.
                            By mě zajímalo, jaká histerie by vypukla, kdyby loňskou sezonu s Hondou absolvoval red bull a ne mcl....

                            + 5 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Ale já vůbec netuším, kde pořád bereš to, že RB požaduje nejlepší agregát!!! To někde někdo psal??? Jen si stěžovali na to, že Renaultu platí obrovské peníze za špičkový produkt (ne nutně nejlepší, ale konkurenceschopný) a místo toho dostanou něco, s čím se prostě dá vyhrát jen shodou náhod. Tak proč bych je neměl obhajovat? Platit cenu za nejlepší mobil a dostat nějaký šmejd, taky bych se nasr...

                              + 7 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • jumpman

                                jumpman

                                178.255.168.XXX
                                tak si občas po sobě přečti svoje příspěvky. Nejsem sám, na koho takhle působíš!
                                Nevím proč máš pořád potřebu srovnávat motor, který je vyvíjen na požadavek odběratele s nějakou běžně dostupnou seriovou věcí? Jasně, že pokud budeš běžným zákazníkem, který si jde koupit produkt o kterém bude výrobce něco deklarovat že plní a ono to dělat nebude, tak to budu reklamovat, ale v případě týmu F1 a motoru je situace naprosto odlišná! Uvědom si, že red bull není (nebyl) žádným zákazníkem, nýbrž partnerem (v podání red bullu dosti pochybným) a motor byl postupně vyvíjen dle požadavků red bullu! Red bull si diktoval vlastnosti a renault se snažil splnit, ovšem asi nebude až tak jednoduché ten motor postavit, protože to by asi v F1 jezdil každý, ale jsou tam jenom 4 výrobci a dvěma se to povedlo lépe. A investice neznamená automaticky úspěch, nebo si myslíš, že Honda do toho šla s tím, že tam pošle nějakejch 50mil eur a bude to stačit???

                                + 4 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -Odine bavíme se o historii, nebo o současných motorech? S motorem Renault OD ROKU 2014 se titul získat prostě nedá. To není papouškování kohokoliv, je to čistě logická úvaha, které dosáhli všichni, kteří o tom mluvili (tudíž všem kromě tebe).
                              -Ano, loni měli druhý nejlepší agregát (po VŠECH týmech s Mercedesem pod kapotou). Ale byl daleko za Mercedesem, tudíž se s ním titul vyhrát nedá. Kde ti v tom utíká logika? Když budou 4 týmy s motorem F1, čtyři s motorem Fabie a 2 s motorem Trabant, tak týmy s motorem Fabie mají šanci na titul, protože existují ještě 2 týmy s trabantem??? Je to dost polopatě, abys v tom našel logiku?
                              -V roce 2014 po Mercedesu nic nechtěli (pokud vím). Chtěli po Renaultu částečné STAŽENÍ ztráty!!! Tobě z toho vychází, že chtěli nejlepší motor????? Tomu říkáš logika? No to si děláš pr... 20
                              - citace: "Fandil jsem mu v některých letech za Vettela, Ricci s Kvjatem mi fakt sympatičtí nejsou."
                              Umíš číst? Zkus se zamyslet nad pátým a šestým slovem, možná ti to trochu docvakne. A pak se zkus zamyslet, jestli když někdo fandí RB za DOB Vettela, neměl ještě RB i jiného pilota. Zkusím napovědět. Byl to Australan. 12 20
                              Opět pokus mi vnutit nejednotnost názorů a přitom jsi jen líný vnímat text??? 12
                              Ty máš dnes den.... 17

                              + 7 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            2000: 10 vítězství ze 17-ti
                            2001: 9 ze 17-ti,
                            2002: 15 ze 17-ti,
                            2003: 8 ze 16-ti,
                            2004: 15 z 18-ti,
                            Roky 2002 a 2004 ti beru, jen si povšimni, že nejsou po sobě. Ale ty ostatní ti přijdou stejné??? Těsně nad polovinu vítězství je to samé jako 16 z 19-ti? Za poslední 2 roky někdo vyhrál jen tehdy, když měl Mercedes nějaký problém. Jinak nebylo co řešit. V letech 2002 a 2004 to možná bylo podobné, ale v těch ostatních letech ani omylem.
                            TAKŽE HLEDEJ DÁL!!!
                            2. ok
                            3. O titul bojuje 8 týmů? Vždyť Mercedes i Ferrari veřejně přiznávají, že zákazníkům dodávají staré specifikace. Tak jakou mají proboha šanci? Kdyby se čistě náhodou někdo z nich přiblížil, tak si vylepší motor a soupeři ho jaksi nedodají. To jako fakt považuješ za reálné, že třeba Williams nebo Sauber získají titul??? Tak naivní nejsi. 20

                            + 9 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Podívej se jak daleko bylo Ferrari a Mercedes. Tedy KONKURENCE!!! Je jedno jak dobré měli šasi, jestli nejlepší nebo průměrné, ale motor byl daleko za KONKURENCÍ. Tudíž byl nekonkurenceschopný!!! Už jsme si vyjasnili pojmy? 03

                              + 7 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Je jedno, jestli je to běžná věc nebo vyjímečná. RB je ZÁKAZNÍK Renaultu. To že spolupracovali na tom nic nemění. A pokud zákazník platí cenu, obvyklou pro zboží jisté kvality, tak by tu kvalitu měl dostat. Pokud dostane něco mnohem horšího, je pro mne důvod ke kritice. Toť vše.
                                Jak působím na tebe nebo Odina je v tomto úplně jedno.

                                + 6 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Jasně jsem ti napsal, že se současným Renaultem se nedá titul získat hned. Ty vylučuješ, že by se za pár let s tímto motorem získat titul nedal? Jaké k tomu máš důvody? Vždyť jde jeno vývoj opráci o spolupráci s týmy. Jenže o tuto práci a spolupráci RedBull evidentně nestál, a tak raději kritizoval, pomlouval a vypovídal smlouvy, až to dospělo až sem.
                                Tvoje příklady postrádají reálný stav. renault nebyl zdaleka na úrovni Fabie a Ferrari nebylo na úrovni Trabantu. Ten náskok Merglu byl, ale ne tak veliký, jak dokládá sezóna 2014 a výsledky zákaznických týmů Mercedesu. To je totiž fakt, který jsi ty účelově vytěsnil. A nebýt štvavé kampaně ubulených RedBullíčků, a jejich nedočkavsti, tak se dalo s Renaultem spolupracovat na vylepšení a konkurenceschopnosti. Netvrdím, že by se to podařilo už v sezóně 2015, ale rozhodně by na tom nebyli tak, jak natom byli, když si Renault i RedBull hráli na vlastních písečcích v podmínkách rozchodu. Tvůj údiv, že nebylo zřetelné žádné zlepšení v této sezóně myslíš vážně? A jak mělo být, když si vzájemně dělali schválnosti? Když Renault měl vypovězenou smlouvu a řešil spíše svoji budoucnost, než nějaká vylepšení pro partnera, který nespolupracuje, pomlouvá a stejně odchází. Kdy tohle míníš vzít na vědomí? Netvrdím, že tento postoj Renaultu je kdoví jak atraktivní, ale dá se pochopit.
                                Ano v r.2014 po Merglu nic nechtěli a po Renaultu chtěli pokroky ve vývoji, aby stáhli náskok. To je fakt, ale proč spustili protirenaultovskou kampaň? Proč nepraštili Marka po palici, nebo nekopli do pr..., ať jde ty své kydy psát jako nezaměstnaný? Já si opravdu maslím, že se s tím agregátem pracovat dalo.
                                Při našich diskuzích z období "za Vettela" jsi několikrát tvrdil, že fandíš jednotlivcům, konkrétně "čudlíkovi" abych byl doslovný. Čímž jsi chtěl deklarovat svůj "nestranný" pohled na RedBull a kamuflovat důvody proč se zastáváš jejich prohlášeních a činnů. Jsem rád, že jsi se alespoň teď (sice jinému, než mě), přiznal, že jsi jim fandil. Tušil jsem to a několikrát jsem tě z toho také nařkl. Opět jsem se nemýlil. 11

                                + 5 / − 7

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Jasně píšu, že posuzuji body, nikoliv počet vítězství. Navíc dominance je škodlivá ať už vítězíš o pár sec., nebo o několik kol. Výsledek je stejný, body za výhru jsou také stejné. tak nevím ,co řešíš.Já z dominance Mercedesu mám stejně negativní pocit, jako z dominance RedBullů, či Ferrari, nebo McLarenů. Na rozdíl od tebe v tom nehledám rozdíl, abych si obhájil správost dominance týmu, kterému fandíš a nesprávnost dominance týmu, kterému nefandíš. 13
                              Tak že nevím, co bych měl hledat. Pokud se někomu podaří stáhnout dominanci Merglů, budu prvním, kdo se bude radovat.
                              2)Jsem rád, že alespoň v tomto nehledáš nesmyslné háčky. 01
                              3)Tak v tom případě Bernie plácá nesmysly a v F1 panují podivné praktiky. Které mu někdy vadí a jiny ne. Proč asi?

                              + 6 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Miku vysvětli nám tu, co je to "jistá kvalita zboží"? Co tento pojem znamená? Obzvláště ve sportu?
                                Upozorňiji tě, že všichni zákazníci platí za zboží jisté kvality. A většina z nich končí ještě hůře, než tví milášci. 02 Přesto nikdo jiný se nechová jako ubulenci.

                                + 5 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Nedá mi to a rýpnu si. Píšeš, že RBR po Mercedesu v roce 2014 nic nechtěl?
                                Mike17
                                Mike17 17:26 24.01.2016 93.99.87.XXX
                                Hmm, auto stejné, na dráze žádné zlepšení, ale tobě je naprosto jasné, že je to výblitek. No asi to vystihuje, že data jsou irelevantní. Pokud někdo z RB řekne cokoliv, je to lež. 20
                                Stejné je to s Riccim. Ty víš naprosto přesně, že by nic nevyhrál. Člověk který v tom voze sedí a ví, kde má slabiny, je slaboduchý neználek. Je jasný, že ty tomu rozumíš mnohem víc.
                                Na základě tvých názorů si maslím, že spolu museli odjezdit minimálně několik tastovacích jízd. Když se oháníš konkrétními daty a bagatelizuješ, že řeči Ricciarda jsou jen výblitky.
                                Tak jak to tedy je? Máš někde konkrétní data, jak na tom byl RedBull s motorem Mercedes? Pokud ano, je to pro zdejší redakci na zamyšlení. Zda tu nemáme další posilu redakčního týmu.

                                + 5 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  V mailu se mi zobrazilo, co jsi napsal. Pokud někomu za něco platím JSEM ZÁKAZNÍK!!!!! Nevím, co na tom nechápeš. Jestli jsem výrobci s něčím pomáhal, na tom nic nemění. 19

                                  + 7 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  Pokud platíš nejvyšší cenu, pak snad ta nejvyšší kvalita. Nebo snad ne? Pokud je cena srovnatelná s konkurencí, tak i výrobek by měl být kvalitativně srovnatelný. Máš tento princip za hloupý?
                                  Pokud to výrobce nedodrží, pak každý aspoň normálně inteligentní člověk výrobek vrátí, reklamuje, nebo při nejmenším kritizuje. Pouze lidé zaslepení nenávistí to považují za bulení, nebo nenávistnou kampaň. 13

                                  + 6 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  -Jó, možná se s ním za několik let bude dát vyhrát. A to má jako RB čekat třeba 5 let, než se Renaultu uráčí na tom začít pracovat? Do té doby do toho budou vrážet prachy zbytečně? 20
                                  -že RB spolupracovat nechtěl je hloupost, ikdyž to zopakuješ milionkrát. Jsou doložitelná fakta o nabízené i poskytnuté pomoci i o odmítnutí Renaultem.
                                  -štvavou kampaň v tom vidíš ty. Kritizovat ztrátu 60-80k, když tu ztrátu motor má není nic neslušného.
                                  -ano s agregátem se evidentně pracovat dalo. Jen by na tom měl snad dělat výrobce a ne zákazník ne?
                                  -Konkrétně tě upozorním na slova, které si "přehlédl" a stejně je ignoruješ pořád. 12 12 12 Fandil jsem a fandím pořád Čudlíkovi. Ale představ si, že i loni jsem mu fandil (pořád je můj nejoblíbenější pilot) a přesto jsem měl své oblíbence na špici. To je masakr co? Dovolil jsem si přát Vettelovi, aby zatápěl Mercedesům. Čímž jsem fandil i jemu, přestože mám Buttona radši. 18 Pro tvůj černobílý svět asi nepředsavitelné že? 03
                                  Takže opět jsi se mýlil. 11

                                  + 6 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  To je masakr!!!!! 12 12 12 12 12
                                  Ty si vystřihneš citaci, týkajícího se POSLEDNÍCH 2 ZÁVODŮ ROKU 2015!!!!! a pak si z toho odvodíš, že mám konkrétní data z hypotetického srovnání RB s motorem Mercedes v ROCE 2014!!! 12 12 12 12 12
                                  No to je fakt k zamyšlení, jak ke svým obviněním docházíš. 11

                                  + 6 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Na body ti to vychází sice o něco lépe, ale stejně nenajdeš víc jak 2 roky (2001 a 2002) v ŘADĚ TAKOVÉ dominance.
                                Jestliže vyhraje 16 z 19ti závodů tým o sekundu nebo dvě, divák bude spokojen, protože viděl SOUBOJ o vítězství. Jestli je jasné po 5-ti kolech, jak to dopadne, na co se chceš dívat? A když k tomu víš, že jeden tým vyhraje (pokud se mu náhodou ve 3 závodech něco nepodělá), tak o čem to je?
                                Takovou dominaci mělo Ferrri v letech 2002 a 2004. Fandil jsem jim a přesto to byla nuda! 13 Ale aspoň měli rok zajímavé sezony mezi tím.
                                3. Tak mi řekni kdy taková situace byla?

                                + 6 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  RedBull nikdy s motorem Mercedes v F1 nejel. Přesto Ricciardo ví, že by v sezóně 2015 vítězil a ty tuto hloupost obhajuješ.
                                  Aby mohl vůbec RBR mít motory Mercedes pod kapotou, museli by nutně minimálně v roce 2014 uzavřít smlouvu o dodávkách těchto agregátů. Nic takového se nikdy nestalo. Jednoduchá dedukce. Pokud se nic takového nestalo, nikdy RBR s takovým morotem nejel, ani nelze věrohodně tvrdit nesmysly o nějakých vítězstvích a už vůbec ne o nějakých datech.
                                  Kdybych četl podobné prohlášení od Massy, nebo Maldonada, bral bych to mnohem vážněji, než plané kecy Ricciarda a tvoje.

                                  + 4 / − 6

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Jestli to nebude tím, že opět čteš něco, co nikdo nenapsal. Ricci prostě zauvažoval, jak by to mohlo vypadat, kdyby...
                                    Nikde ani zmínka o nějakém jednání s Mercedesem, nikde ani zmínka o nějaké jistotě, že by to tak bylo.
                                    Prostě je řekl, co si myslí. U jiných v pořádku, pokud se někdo zastává RB, pak je to lhář a podvodník.
                                    Jeho ODHAD je pro mne mnohem přínosnější, než tvoje JISTOTA, že by to tak nebylo. 04

                                    + 6 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  A proč by nečekal 5 let? Ve startovním poli je plno týmů, které čekaly a čekají mnohem déle. Je tam mnoho týmů, které do toho vráží prachy zbytečně po celou svoji působnost v F1. A to dokonce jenom proto, že se staly oběťmi podvodů a nesplněných slibů např. o finančních stropech.
                                  Jen by mne zajímalo, proč jinde popíráš, že RBR chcenejlepší materiál a hned? A teď zase pro změnu se ti zdá nějaká "čekací" doba vyplněná úsilím a prací pro ně nesmyslná? Přestaň kličkovat a smiř se s tím, že bez práce nejsou koláče a že Bernie má na seznamu mnohem více týmů od kterých vybírá tučné příspěvky. A kteří chtějí také chvíli vyhrávat mistrovské tituly.
                                  Ano RedBull poslal do Renaultu své softwarové odborníky, aby napsali nové programy pro jejich motor. A na konci sezóny Marko zrovna tyto věci Renaultu vyčetl. Dokonce jsme o tom diskutovali, že Marko kritizuje Renault za špatnou práci jejich lidí. 13
                                  Ohledně (ne)spolupráce RBR/Renault by mne právě zajímalo spousta informací z Renaultovského tábora. Ono je otázkou, co a proč odmítli a do čeho a proč se nechali natlačit. A pokud spolupracovali, tak je krajně neprofesionální, aby za výsledky jejich spolupráce kritizovali jen Renault. A svůj podíl na neuspokojivém výsledku nepřiznali.
                                  K tvým eskapádám ve tvém "fandění" se vyjadřovat nebudu. Podle mne fandíš Vettelovi a RedBullům. Vždycky to tak bylo a kecy o Webberovi a Buttonovi, případně Rosbergovi, jsou zástupné, když jsi potřeboval "neztratit tvář".

                                  + 2 / − 6

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    No, ono je otázka, zda cena za motor je opravdu nejvyšší. Co myslíš, kolik procent z této ceny jim Renault obratem vrátil přes Infiniti zase zpět?
                                    To za prvé. A za druhé. Je naprosto běžné, že za "stejný" výrobek platí zákazník různou cenu. Běž do krámu a kup si tričko od Addidas a od Lacoste. Zjistíš, že v druhém případě zaplatíš dvojásobek. A to tričko není dvojnásobně lepší, nevydrží dvojásob déle. A podobně. Zkus po několika letech dražší tričko reklamovat a vrátit s argumentem, že nevydrželo dvojnásobě déle. Každý se ti vysměje. Stejně jako se každý musí smát nad těmito tvými argumenty v případě motorů.Na to, že se živíš ekonomikou, máš dost zkreslené představy.

                                    + 4 / − 6

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    Kdyby Ricci takto zauvažoval v rozjeté sezóně, na základě nějakého zklamání ze svého výsledku, pak bych to ještě chápal a bral. Ale když takto uvažuje na prahu nové sezóny, když už stará sezóna je dávno uzavřená. Vše rozebráno, statistiky uzavřeny, oslavy ukončeny a všichni finišují v přípravě svých aut pro nadcházející sezónu, připadá mi to účelové, hloupé neprofesionální. A Ricciho nedůstojné.

                                    A přečti si diskuzi u toho článku. Jasně jsem napsal, že možná by to tak bylo, a možná taky ne. I s odůvodněním proč. Tak kde zase vidíš nějakou moji jistotu?

                                    + 4 / − 5

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Takže ty určuješ, o čem se smí nebo nesmí spekulovat? Třeba někoho to zajímá. Je někde zakázané spekulovat o minulosti? Bože... 20

                                      Jestli někoho v reakci na tvrzení označíš za lháře, tak si vlastně nejsi jistý, jestli lže nebo ne? Takže ty běžně označuješ za lháře každého, o kom vlastně nevíš jestli lže? Trochu ses nám do toho zapletl ne? 12

                                      + 5 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Dal jsem to nahoru, tady není místo.

                                    + 3 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      -Pokud vím byla nejvyšší a i kdyby nebyla, byla srovnatelná s cenou za Mercedes. A výkon srovnatelný nebyl ani omylem.
                                      -Nepřidávej se prosím k těm hloupým názorům, že reklama na voze RB je zadarmo. To je ti nedůstojné. Cena pro Infinity je pokud si vzpomínám srovnatelná s cenou PVDSA na voze Lotus. Cena za motory a cena za reklamu jsou 2 různé věci. Na to mi znalosti ekonomiky stačí. 13
                                      -Tvoje srovnání s tričkama je pěkné. Problém je v tom, že tady je cena "stejná" a velmi rozdílná je kvalita. Podle tvého přirovnání, by motor Renault měl stát polovinu Mercedesu. A pak bych s tebou naprosto souhlasil. Tady je to tak, že RB zaplatil za Lacoste (a rozhodně nečekal 2 násobný výkon, ale stejný a za ty prachy dostal Adidas. 12)

                                      + 5 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.103.XXX
                                        Já neurčuji vůbec nic. To tobě vadí spekulace. Mnohokrát jsi mne z toho obvinil. Ale jak vidno, jenom u ostatních. U těch kterých se zastáváš, tam je to účelově jiné.
                                        Já jsem jenom napsal, že spekulovat v této době jak by něco dopadlo s něčím, co ani nebylo reálně možné, je účelové a hloupé.
                                        Jako by např. Prost po dvaceti letech spekuloval kolik měl mít titulů, KDYBY...
                                        Běžně označuji za lháře ty, kteří lžou. Akorát, že tobě dojde že lháři lhali až za šest let. Za to ti ale já nemůžu.

                                        + 3 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.103.XXX
                                        Add 1. účetně možná, ale ve finále ty peníze proběhnou stejnými dvěma kapsami, jak v případě motorů, tak v případě reklamy.
                                        Add 2. Tak je cena stejná, nebo nejvyšší ze všech? V mnoha článcích jsi mluvil o nejvyšší ceně. A za tu cenu dostali druhý nejlepší pohonnou jednotku 2014. Tedy srovnatelné zboží. Tak o co jde?
                                        Krom toho i v tričku Addidas lze vyhrát mistrovství světa v čemkoliv a zaplatit jen polovinu. 13
                                        Stále nechápeš, že je to sport, kde si nelze předplatit vítězství. I když v případě F1...
                                        Asi proto ubulenci tak vyvádějí, že momentálně nevyhrávají.

                                        + 4 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          1. To, že platba za motory jde ze "stejné" kasy jako platba za reklamu přece neznamená, že za ty motory nic neplatil. Tak hloupý nejsi. Kdyby měli motory Mercedes, zaplatili by za ně "stejnou" částku a za reklamu by dostali peníze od někoho jiného.
                                          2. Pokud vím byla vyšší, ale jistý si 100% nejsem. Ale i kdyby byla stejná, motor za tu cenu nestojí ani omylem. Za nejvyšší nebo stejnou cenu, mám dostat nejlepší, nebo stejně dobrý motor!!!!! Ne něco, s čím nemají nejmenší šanc na vítězství.
                                          3. Nikdo (RB) si vítězství předplácet nechce. Chce za adekvátní peníze adekvátní produkt. A to je velký rozdíl. 03

                                          + 6 / − 3

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          -To že mi vadí některé tvoje spekulace neznamená, že tě budu označovat za lháře, když spekulovat budeš. Nebo někdy se to stalo? Spekuluji občas taky.
                                          -Hloupé a účelové pro tebe. Asi nejsem sám, koho taková úvaha napadla a zajímá ho názor pilota F1.
                                          -Rád si přečtu, jestli si Prost takto zaspekuluje.
                                          -A v čem Ricci lhal? Zatím jsem nezaregistroval po 6-ti letech nějakou lež. Máš příklad, nebo klasické plácnutí do vody? 03

                                          + 5 / − 3

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Ale Miku, ono to není tak jednoznačné. Ty pořád vymýšlíš nějaké "berličky", které nejsou. V současnosti to je tak, že dominantní tým vítězí z "čistého vzduchu", tedy z čela. V minulosti RedBull, respektive Vettel zajel 5 kol o 3 sec. rychleji než ostatní a pak už jenom kroužil. Dnes je to Mercedes, kdo si vyjede náskok (ano "závodí" většinou mezi sebou delší dobu) proto také jejich náskok na soupeře je větší. Ale když se dostanou za soupeře, mají problémy, stejně jako míval RedBull. Já v tom rozdíl nevidím.Souhlasím s tebou, že chceme vidět vyrovnanější pole. ale to co jsi obhajoval dříve, ti dnes vadí. Proč? Protože dříve jsi dominantnímu týmu fandil. Dnes ne. I když pokud budou u Merglu chtít pro Nica také alespoň jeden titul, pak ti dominance asi tolik vadit nebude.
                                  Podivné praktiky jsem tu už probíral a moc dobře o nich víš.

                                  + 3 / − 5

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    Nemyslím si, že by NIC neplatili, jen že ta cena nemusela být ve výsledku největší.
                                    Kdy už pochopíš, že za dohodnutou cenu, dostali nejlepší zboží, které se Renaultu podařilo vyrobit? Že nebylo nejlepší ze všech je druhá věc.
                                    Adekvátní produkt dostali. Pokud to nestačilo, měli místo pomluv, makat na vylepšeních. Jako v McLarenu

                                    + 5 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Pokud vím, cena za Infinity byla srovnatelná s PSVDA. Tudíž nemám důvod si myslet, že to nějak snižuje cenu motoru. A ono by to nějak nedávalo smysl.
                                      A nevím podle čeho soudíš, že Mclaren maká víc jak RB.

                                      + 4 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    -Když je to stejné jako u RB, protč tedy nevyhrával RB tolik závodů? To si troufal v první půlce sezony darovávat vítězství, protože věděl, že na konci bude nejlepší? 20
                                    Prostě RB měl tak dominantní sezonu jen jednu a po rok a půl dlouhé přestávce ještě konec roku 2013. Naprosto nesrovnatelné s tím, co teď předvádí Mercedes.

                                    Tvoje teorie, že Vettel si udělal náskok na začátku, protože měl nejlepší auto a pak to jen udržoval má vážnou trhlinu. On totiž ujížděl na začátku vždy když byl ve vdení a pak třeba i nevyhrál. To v některých závodech nechal soupeře schválně vyhrát? 12
                                    Smiř se s tím, že to auto nebylo tak dominantní jak ukazovala první kola, ale jak ukazovaly výsledky (body), případně odstup v kvaldách. Nakopnout to na začátku za oběti "poškozenějších" gum byla taktika, nutná vzhledem k jejich velkému přítlaku a tím nemožnosti předjíždění. Na konci každého stintu ho zase dojížděli, protože mu gumy odcházeli rychleji (v důsledku nadměrného opotřebení na začátku). Tak hrála roli nižší spotřeba a tím lehčí auto na začátku závodu. On každý ten litřík nějaké setinky dává. 03

                                    + 5 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Jenom Infiniti je součást jednoho spolku s Renaultem. To jaksi PSVDA není.
                                      Napsal jsem jako McL. Nepomlouvat jako McL a spolupracovat jako McL. Igen?

                                      + 1 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        A tím že Infinity spolupracuje s Renaultem jako zvyšuje cenu reklamy na Red Bullu????? Tomu nerozumím.
                                        Nepomlouvat myslíš prohlášení Alonsa? 12

                                        + 3 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama