DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Bernie Ecclestone varuje před dalšími problémy, pokud se ve Formuli 1 neprosadí jeho motory. Současné pohonné jednotky budou i po zlevnění stále příliš drahé a složité, automobilky budou mít stále příliš velký vliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone opět varuje týmy kvůli motorům, k uspokojující dohodě nedošlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 01.02.2016 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 14 lidí) 29.01.2016 14:37
Protože financovat stavbu současných motorů je z… »
» fifo (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 08:55
daju sa postavit 900 konove motory za zlomok… »
» airwar1939 (Hlasovalo 13 lidí) 29.01.2016 09:03
To nerozporuji... tohle je ale Formule 1 a ta by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
No, ono je otázka, zda cena za motor je opravdu nejvyšší. Co myslíš, kolik procent z této ceny jim Renault obratem vrátil přes Infiniti zase zpět?
To za prvé. A za druhé. Je naprosto běžné, že za "stejný" výrobek platí zákazník různou cenu. Běž do krámu a kup si tričko od Addidas a od Lacoste. Zjistíš, že v druhém případě zaplatíš dvojásobek. A to tričko není dvojnásobně lepší, nevydrží dvojásob déle. A podobně. Zkus po několika letech dražší tričko reklamovat a vrátit s argumentem, že nevydrželo dvojnásobě déle. Každý se ti vysměje. Stejně jako se každý musí smát nad těmito tvými argumenty v případě motorů.Na to, že se živíš ekonomikou, máš dost zkreslené představy.

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
A proč by nečekal 5 let? Ve startovním poli je plno týmů, které čekaly a čekají mnohem déle. Je tam mnoho týmů, které do toho vráží prachy zbytečně po celou svoji působnost v F1. A to dokonce jenom proto, že se staly oběťmi podvodů a nesplněných slibů např. o finančních stropech.
Jen by mne zajímalo, proč jinde popíráš, že RBR chcenejlepší materiál a hned? A teď zase pro změnu se ti zdá nějaká "čekací" doba vyplněná úsilím a prací pro ně nesmyslná? Přestaň kličkovat a smiř se s tím, že bez práce nejsou koláče a že Bernie má na seznamu mnohem více týmů od kterých vybírá tučné příspěvky. A kteří chtějí také chvíli vyhrávat mistrovské tituly.
Ano RedBull poslal do Renaultu své softwarové odborníky, aby napsali nové programy pro jejich motor. A na konci sezóny Marko zrovna tyto věci Renaultu vyčetl. Dokonce jsme o tom diskutovali, že Marko kritizuje Renault za špatnou práci jejich lidí. 13
Ohledně (ne)spolupráce RBR/Renault by mne právě zajímalo spousta informací z Renaultovského tábora. Ono je otázkou, co a proč odmítli a do čeho a proč se nechali natlačit. A pokud spolupracovali, tak je krajně neprofesionální, aby za výsledky jejich spolupráce kritizovali jen Renault. A svůj podíl na neuspokojivém výsledku nepřiznali.
K tvým eskapádám ve tvém "fandění" se vyjadřovat nebudu. Podle mne fandíš Vettelovi a RedBullům. Vždycky to tak bylo a kecy o Webberovi a Buttonovi, případně Rosbergovi, jsou zástupné, když jsi potřeboval "neztratit tvář".

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jestli to nebude tím, že opět čteš něco, co nikdo nenapsal. Ricci prostě zauvažoval, jak by to mohlo vypadat, kdyby...
Nikde ani zmínka o nějakém jednání s Mercedesem, nikde ani zmínka o nějaké jistotě, že by to tak bylo.
Prostě je řekl, co si myslí. U jiných v pořádku, pokud se někdo zastává RB, pak je to lhář a podvodník.
Jeho ODHAD je pro mne mnohem přínosnější, než tvoje JISTOTA, že by to tak nebylo. 04

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
RedBull nikdy s motorem Mercedes v F1 nejel. Přesto Ricciardo ví, že by v sezóně 2015 vítězil a ty tuto hloupost obhajuješ.
Aby mohl vůbec RBR mít motory Mercedes pod kapotou, museli by nutně minimálně v roce 2014 uzavřít smlouvu o dodávkách těchto agregátů. Nic takového se nikdy nestalo. Jednoduchá dedukce. Pokud se nic takového nestalo, nikdy RBR s takovým morotem nejel, ani nelze věrohodně tvrdit nesmysly o nějakých vítězstvích a už vůbec ne o nějakých datech.
Kdybych četl podobné prohlášení od Massy, nebo Maldonada, bral bych to mnohem vážněji, než plané kecy Ricciarda a tvoje.

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Na body ti to vychází sice o něco lépe, ale stejně nenajdeš víc jak 2 roky (2001 a 2002) v ŘADĚ TAKOVÉ dominance.
Jestliže vyhraje 16 z 19ti závodů tým o sekundu nebo dvě, divák bude spokojen, protože viděl SOUBOJ o vítězství. Jestli je jasné po 5-ti kolech, jak to dopadne, na co se chceš dívat? A když k tomu víš, že jeden tým vyhraje (pokud se mu náhodou ve 3 závodech něco nepodělá), tak o čem to je?
Takovou dominaci mělo Ferrri v letech 2002 a 2004. Fandil jsem jim a přesto to byla nuda! 13 Ale aspoň měli rok zajímavé sezony mezi tím.
3. Tak mi řekni kdy taková situace byla?

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
To je masakr!!!!! 12 12 12 12 12
Ty si vystřihneš citaci, týkajícího se POSLEDNÍCH 2 ZÁVODŮ ROKU 2015!!!!! a pak si z toho odvodíš, že mám konkrétní data z hypotetického srovnání RB s motorem Mercedes v ROCE 2014!!! 12 12 12 12 12
No to je fakt k zamyšlení, jak ke svým obviněním docházíš. 11

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Jó, možná se s ním za několik let bude dát vyhrát. A to má jako RB čekat třeba 5 let, než se Renaultu uráčí na tom začít pracovat? Do té doby do toho budou vrážet prachy zbytečně? 20
-že RB spolupracovat nechtěl je hloupost, ikdyž to zopakuješ milionkrát. Jsou doložitelná fakta o nabízené i poskytnuté pomoci i o odmítnutí Renaultem.
-štvavou kampaň v tom vidíš ty. Kritizovat ztrátu 60-80k, když tu ztrátu motor má není nic neslušného.
-ano s agregátem se evidentně pracovat dalo. Jen by na tom měl snad dělat výrobce a ne zákazník ne?
-Konkrétně tě upozorním na slova, které si "přehlédl" a stejně je ignoruješ pořád. 12 12 12 Fandil jsem a fandím pořád Čudlíkovi. Ale představ si, že i loni jsem mu fandil (pořád je můj nejoblíbenější pilot) a přesto jsem měl své oblíbence na špici. To je masakr co? Dovolil jsem si přát Vettelovi, aby zatápěl Mercedesům. Čímž jsem fandil i jemu, přestože mám Buttona radši. 18 Pro tvůj černobílý svět asi nepředsavitelné že? 03
Takže opět jsi se mýlil. 11

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Pokud platíš nejvyšší cenu, pak snad ta nejvyšší kvalita. Nebo snad ne? Pokud je cena srovnatelná s konkurencí, tak i výrobek by měl být kvalitativně srovnatelný. Máš tento princip za hloupý?
Pokud to výrobce nedodrží, pak každý aspoň normálně inteligentní člověk výrobek vrátí, reklamuje, nebo při nejmenším kritizuje. Pouze lidé zaslepení nenávistí to považují za bulení, nebo nenávistnou kampaň. 13

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
V mailu se mi zobrazilo, co jsi napsal. Pokud někomu za něco platím JSEM ZÁKAZNÍK!!!!! Nevím, co na tom nechápeš. Jestli jsem výrobci s něčím pomáhal, na tom nic nemění. 19

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.40.XXX
To, ze nekdo dostane penize, i kdyby skoncil v PK posledni. A to jen proto, ze tam je. Prijde mi to nefer vuci zbytku. To je cele.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nedá mi to a rýpnu si. Píšeš, že RBR po Mercedesu v roce 2014 nic nechtěl?
Mike17
Mike17 17:26 24.01.2016 93.99.87.XXX
Hmm, auto stejné, na dráze žádné zlepšení, ale tobě je naprosto jasné, že je to výblitek. No asi to vystihuje, že data jsou irelevantní. Pokud někdo z RB řekne cokoliv, je to lež. 20
Stejné je to s Riccim. Ty víš naprosto přesně, že by nic nevyhrál. Člověk který v tom voze sedí a ví, kde má slabiny, je slaboduchý neználek. Je jasný, že ty tomu rozumíš mnohem víc.
Na základě tvých názorů si maslím, že spolu museli odjezdit minimálně několik tastovacích jízd. Když se oháníš konkrétními daty a bagatelizuješ, že řeči Ricciarda jsou jen výblitky.
Tak jak to tedy je? Máš někde konkrétní data, jak na tom byl RedBull s motorem Mercedes? Pokud ano, je to pro zdejší redakci na zamyšlení. Zda tu nemáme další posilu redakčního týmu.

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku vysvětli nám tu, co je to "jistá kvalita zboží"? Co tento pojem znamená? Obzvláště ve sportu?
Upozorňiji tě, že všichni zákazníci platí za zboží jisté kvality. A většina z nich končí ještě hůře, než tví milášci. 02 Přesto nikdo jiný se nechová jako ubulenci.

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jasně píšu, že posuzuji body, nikoliv počet vítězství. Navíc dominance je škodlivá ať už vítězíš o pár sec., nebo o několik kol. Výsledek je stejný, body za výhru jsou také stejné. tak nevím ,co řešíš.Já z dominance Mercedesu mám stejně negativní pocit, jako z dominance RedBullů, či Ferrari, nebo McLarenů. Na rozdíl od tebe v tom nehledám rozdíl, abych si obhájil správost dominance týmu, kterému fandíš a nesprávnost dominance týmu, kterému nefandíš. 13
Tak že nevím, co bych měl hledat. Pokud se někomu podaří stáhnout dominanci Merglů, budu prvním, kdo se bude radovat.
2)Jsem rád, že alespoň v tomto nehledáš nesmyslné háčky. 01
3)Tak v tom případě Bernie plácá nesmysly a v F1 panují podivné praktiky. Které mu někdy vadí a jiny ne. Proč asi?

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jasně jsem ti napsal, že se současným Renaultem se nedá titul získat hned. Ty vylučuješ, že by se za pár let s tímto motorem získat titul nedal? Jaké k tomu máš důvody? Vždyť jde jeno vývoj opráci o spolupráci s týmy. Jenže o tuto práci a spolupráci RedBull evidentně nestál, a tak raději kritizoval, pomlouval a vypovídal smlouvy, až to dospělo až sem.
Tvoje příklady postrádají reálný stav. renault nebyl zdaleka na úrovni Fabie a Ferrari nebylo na úrovni Trabantu. Ten náskok Merglu byl, ale ne tak veliký, jak dokládá sezóna 2014 a výsledky zákaznických týmů Mercedesu. To je totiž fakt, který jsi ty účelově vytěsnil. A nebýt štvavé kampaně ubulených RedBullíčků, a jejich nedočkavsti, tak se dalo s Renaultem spolupracovat na vylepšení a konkurenceschopnosti. Netvrdím, že by se to podařilo už v sezóně 2015, ale rozhodně by na tom nebyli tak, jak natom byli, když si Renault i RedBull hráli na vlastních písečcích v podmínkách rozchodu. Tvůj údiv, že nebylo zřetelné žádné zlepšení v této sezóně myslíš vážně? A jak mělo být, když si vzájemně dělali schválnosti? Když Renault měl vypovězenou smlouvu a řešil spíše svoji budoucnost, než nějaká vylepšení pro partnera, který nespolupracuje, pomlouvá a stejně odchází. Kdy tohle míníš vzít na vědomí? Netvrdím, že tento postoj Renaultu je kdoví jak atraktivní, ale dá se pochopit.
Ano v r.2014 po Merglu nic nechtěli a po Renaultu chtěli pokroky ve vývoji, aby stáhli náskok. To je fakt, ale proč spustili protirenaultovskou kampaň? Proč nepraštili Marka po palici, nebo nekopli do pr..., ať jde ty své kydy psát jako nezaměstnaný? Já si opravdu maslím, že se s tím agregátem pracovat dalo.
Při našich diskuzích z období "za Vettela" jsi několikrát tvrdil, že fandíš jednotlivcům, konkrétně "čudlíkovi" abych byl doslovný. Čímž jsi chtěl deklarovat svůj "nestranný" pohled na RedBull a kamuflovat důvody proč se zastáváš jejich prohlášeních a činnů. Jsem rád, že jsi se alespoň teď (sice jinému, než mě), přiznal, že jsi jim fandil. Tušil jsem to a několikrát jsem tě z toho také nařkl. Opět jsem se nemýlil. 11

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nevím jestli je to trolování, ale já fakt kupovat špatné zboží za cenu špičkového nebudu a nebudu a nebudu. Přesvědčovat mne fakt nemá cenu. 12 03

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Je jedno, jestli je to běžná věc nebo vyjímečná. RB je ZÁKAZNÍK Renaultu. To že spolupracovali na tom nic nemění. A pokud zákazník platí cenu, obvyklou pro zboží jisté kvality, tak by tu kvalitu měl dostat. Pokud dostane něco mnohem horšího, je pro mne důvod ke kritice. Toť vše.
Jak působím na tebe nebo Odina je v tomto úplně jedno.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Podívej se jak daleko bylo Ferrari a Mercedes. Tedy KONKURENCE!!! Je jedno jak dobré měli šasi, jestli nejlepší nebo průměrné, ale motor byl daleko za KONKURENCÍ. Tudíž byl nekonkurenceschopný!!! Už jsme si vyjasnili pojmy? 03

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
2000: 10 vítězství ze 17-ti
2001: 9 ze 17-ti,
2002: 15 ze 17-ti,
2003: 8 ze 16-ti,
2004: 15 z 18-ti,
Roky 2002 a 2004 ti beru, jen si povšimni, že nejsou po sobě. Ale ty ostatní ti přijdou stejné??? Těsně nad polovinu vítězství je to samé jako 16 z 19-ti? Za poslední 2 roky někdo vyhrál jen tehdy, když měl Mercedes nějaký problém. Jinak nebylo co řešit. V letech 2002 a 2004 to možná bylo podobné, ale v těch ostatních letech ani omylem.
TAKŽE HLEDEJ DÁL!!!
2. ok
3. O titul bojuje 8 týmů? Vždyť Mercedes i Ferrari veřejně přiznávají, že zákazníkům dodávají staré specifikace. Tak jakou mají proboha šanci? Kdyby se čistě náhodou někdo z nich přiblížil, tak si vylepší motor a soupeři ho jaksi nedodají. To jako fakt považuješ za reálné, že třeba Williams nebo Sauber získají titul??? Tak naivní nejsi. 20

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Odine bavíme se o historii, nebo o současných motorech? S motorem Renault OD ROKU 2014 se titul získat prostě nedá. To není papouškování kohokoliv, je to čistě logická úvaha, které dosáhli všichni, kteří o tom mluvili (tudíž všem kromě tebe).
-Ano, loni měli druhý nejlepší agregát (po VŠECH týmech s Mercedesem pod kapotou). Ale byl daleko za Mercedesem, tudíž se s ním titul vyhrát nedá. Kde ti v tom utíká logika? Když budou 4 týmy s motorem F1, čtyři s motorem Fabie a 2 s motorem Trabant, tak týmy s motorem Fabie mají šanci na titul, protože existují ještě 2 týmy s trabantem??? Je to dost polopatě, abys v tom našel logiku?
-V roce 2014 po Mercedesu nic nechtěli (pokud vím). Chtěli po Renaultu částečné STAŽENÍ ztráty!!! Tobě z toho vychází, že chtěli nejlepší motor????? Tomu říkáš logika? No to si děláš pr... 20
- citace: "Fandil jsem mu v některých letech za Vettela, Ricci s Kvjatem mi fakt sympatičtí nejsou."
Umíš číst? Zkus se zamyslet nad pátým a šestým slovem, možná ti to trochu docvakne. A pak se zkus zamyslet, jestli když někdo fandí RB za DOB Vettela, neměl ještě RB i jiného pilota. Zkusím napovědět. Byl to Australan. 12 20
Opět pokus mi vnutit nejednotnost názorů a přitom jsi jen líný vnímat text??? 12
Ty máš dnes den.... 17

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama