DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Motory by měly být vyrovnanější, náskok Mercedesu fanoušky odrazuje
Šéf Red Bullu Christian Horner by rád omezil náskok Mercedesu, což podle něj fanoušci ocení, protože to automaticky povede k vyrovnanějšímu závodění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Motory by měly být vyrovnanější, náskok Mercedesu fanoušky odrazuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
17:50 07.03.2015 77.240.96.XXX
Ok nepřečetl jsem vlákno až do konce. Máš pravdu. Promiň.
Až na to, že Vettela nepovažuji za průměrňáka a některé části oněch čtyř sezón, kdy vítězil RBR, byly i vyrovnané, s názorem Kubyka002 souhlasím.
Zrovna Horner na takovéto kecy nemá právo.
Kdyby tohle napsala Khedisha, nebo mladá Williamsová, tak bych s nimi i souhlasil. Také si přeju vyrovnanější pole a chci vidět souboje, nikoliv kroužení v rozestupech , které se vytvoří po odjetí pár kol závodu.
Ale Horner? To je přesně jeho styl. Předvedl to když potřeboval změnit pneumatiky, když potřeboval změnit průtokoměry, když hrál nasranýho na Vettela v Malaijsii, když sebral Webberovi křídlo a tvrdil že RBR přistupuje k oběma svým pilotům rovnocenně atd. atd. Nevím, proč býváš hysterický, když ho považuji za lháře a pokrytce?
Až na to, že Vettela nepovažuji za průměrňáka a některé části oněch čtyř sezón, kdy vítězil RBR, byly i vyrovnané, s názorem Kubyka002 souhlasím.
Zrovna Horner na takovéto kecy nemá právo.
Kdyby tohle napsala Khedisha, nebo mladá Williamsová, tak bych s nimi i souhlasil. Také si přeju vyrovnanější pole a chci vidět souboje, nikoliv kroužení v rozestupech , které se vytvoří po odjetí pár kol závodu.
Ale Horner? To je přesně jeho styl. Předvedl to když potřeboval změnit pneumatiky, když potřeboval změnit průtokoměry, když hrál nasranýho na Vettela v Malaijsii, když sebral Webberovi křídlo a tvrdil že RBR přistupuje k oběma svým pilotům rovnocenně atd. atd. Nevím, proč býváš hysterický, když ho považuji za lháře a pokrytce?
Mike17
10:12 07.03.2015 93.99.87.XXX
Prosím kde jsem zase psal, že je Horner dokonalý??? Mohl bys někdy reagovat na to co píšu? Že ho nekritizuju za úplně každý slovíčko jako ty, ještě neznamená, že schvaluju vše co říká. Což je ovšem něco, co ty nedokážeš neustále pochopit. A když ti tolik vadí tento jeho výrok: Na konci roku 2013 se spousta lidí včetně Mercedesu vyjadřovala o škodlivosti dominance RB. Najednou jim ta dominance nevadí. Proč ti nevadí stejné pokrytectví Mercedesu? Nebo v opačném případě to pokrytectví není?
A ano Ricci vyhrál V PODSTATĚ (to slovíčko je tam celkem důležité) omylem. Protože vyhrál jedině proto, že měl Mercedes problémy. Bez nich by se ani nedíval na jejich zadní křídlo, protože by byli půl kola před ním (neber doslova).
A ano Ricci vyhrál V PODSTATĚ (to slovíčko je tam celkem důležité) omylem. Protože vyhrál jedině proto, že měl Mercedes problémy. Bez nich by se ani nedíval na jejich zadní křídlo, protože by byli půl kola před ním (neber doslova).
Mike17
10:02 07.03.2015 93.99.87.XXX
Citace Kubyka002:"No však i když vyhrál titul v posledním závodě, tak to auto bylo těžce dominantní, když ten průměrňák s ním vyhrál 4 tituly, takže bylo každou sezónu o sekundu a více rychlejší než zbytek pole."
Promiň, nepsal že měl 4 roky dominantní auto??? Co že jsem mu vložil do úst?????
Ku... přečti si to pořádně, než si začneš vymýšlet.
Promiň, nepsal že měl 4 roky dominantní auto??? Co že jsem mu vložil do úst?????
Ku... přečti si to pořádně, než si začneš vymýšlet.
odin
19:13 06.03.2015 77.240.96.XXX
Navíc když to vezmu tvým stylem tak:
Kubyk002 nikde nenapsal, že RedBull měl čtyři roky dominantní auto. To jsi mu do úst vložil ty.
Napsal jen cosi o průměrném Němci s dominantním autem. Sám jsi uznal, že v některých letech dominantní auto skutečně měl. Tak že jsi sám potvrdil, že si nevymýšlel.
A k dovršení tvé šablony. K článkům se příliš nevyjadřuješ, ale vyjadřuješ se pouze ke komentům. Odvádíš diskuzi jinam, kde se točíš na jedné (dvou ) k tématu nepodstatných věcech.
Kubyk002 nikde nenapsal, že RedBull měl čtyři roky dominantní auto. To jsi mu do úst vložil ty.
Napsal jen cosi o průměrném Němci s dominantním autem. Sám jsi uznal, že v některých letech dominantní auto skutečně měl. Tak že jsi sám potvrdil, že si nevymýšlel.
A k dovršení tvé šablony. K článkům se příliš nevyjadřuješ, ale vyjadřuješ se pouze ke komentům. Odvádíš diskuzi jinam, kde se točíš na jedné (dvou ) k tématu nepodstatných věcech.
odin
18:28 06.03.2015 77.240.96.XXX
V mém příspěvku z 9:25 mi vypadlo jedno slovo. Měl jsem napsat "Co se tu oháníš dvěma roky DOMINANCE." Tak to bylo myšleno. Snažím se porovnávat porovnatelné.
Reagoval jsem na článek a reakce na Kubyka002. Protože až na pár detailů s jeho příspěvkem souhlasím. Podstatou je, že Horner žvanil jinak před pár lety a jinak dnes. A to, že jsi vyselektoval podstatu problému jinam, je opět ukázka tvé šablony dle které vedeš diskuze.
Navíc, můj koment z 15:53 je pouze odpověď Jensovi.
Reagoval jsem na článek a reakce na Kubyka002. Protože až na pár detailů s jeho příspěvkem souhlasím. Podstatou je, že Horner žvanil jinak před pár lety a jinak dnes. A to, že jsi vyselektoval podstatu problému jinam, je opět ukázka tvé šablony dle které vedeš diskuze.
Navíc, můj koment z 15:53 je pouze odpověď Jensovi.
odin
18:15 06.03.2015 77.240.96.XXX
Miku, víš moc dobře, že jsme spolu probrali mockrát Hornera a RBR v dobách, kdy se jim neobyčejně dařilo. Probrali jsme je i loni, kdy se jim dařilo o malinko méně. Vždycky jsi ho hájil a občas mne "napadal" za mou kritiku vůči jeho výrokům. Prosím, alespoň si zapamatuj svůj postoj vůči jeho výrokům v tomto případě, abys nebyl příště hysterický, až zase vzpomenu na Hornerův charakter. Ty mi připadáš, že máš selektivní paměť. Události, které se ti nehodí do tvého fanouškovství ignoruješ a vyselektuješ. Když ti to někdo připomene napíšeš, že se ti to nelíbí, nebo že jsi nikde nepsal, že by jsi s tím souhlasil. A dál považuješ své oblíbence za dokonalé.
Kubyk002 nejspíše napsal něco jiného, než myslel. K tomu by se měl vyjádřit on.
Ale i sezóna 2010 byla v režii RBR a jen díky Alonsovým kvalitám byl boj o titul otevřený až do posledního závodu. Ale dominance to nebyla to je fakt a vítězství si připsalo více týmů než dva, jako loni.
Podařilo se ti mne "namíchnout" Ricciardovými vítězstvími omylem. To je zase taková pitomost. V F1 se omylem nevítězí.
Kubyk002 nejspíše napsal něco jiného, než myslel. K tomu by se měl vyjádřit on.
Ale i sezóna 2010 byla v režii RBR a jen díky Alonsovým kvalitám byl boj o titul otevřený až do posledního závodu. Ale dominance to nebyla to je fakt a vítězství si připsalo více týmů než dva, jako loni.
Podařilo se ti mne "namíchnout" Ricciardovými vítězstvími omylem. To je zase taková pitomost. V F1 se omylem nevítězí.
Mike17
16:53 06.03.2015 93.99.87.XXX
Prosím, můžeš mi ukázat na nějaké citaci, že chci něco měnit? Nějakou citaci, kde považuji rok 2013 CELKOVĚ za atraktivnější než 2014? Nebo, že je Horner upřímný?
Zase čteš něco co jsem nepsal!!!
Kubyk002 tvrdil, že měl RB 4 roky dominanci. Neměl. Tečka!!!
Přidal jsem, že TAKOVOU dominanci RB neměl ani jednu sezonu. Je to pravda. Tečka!!!
Ano Horner to vytáhl v době, kdy se jim nedaří a v roce 2011 by to neřekl. A ano, byl bych raději za vyrovnanější závody, resp. bylo by fajn letos vidět bojovat o vítězství ASPOŇ V JEDNOM ZÁVODĚ někoho jiného (může se to stát). Netvrdím, že se mají kvůli tomu měnit pravidla, nebo že si ten letošní titul Mercedes nezaslouží.
Zase čteš něco co jsem nepsal!!!
Kubyk002 tvrdil, že měl RB 4 roky dominanci. Neměl. Tečka!!!
Přidal jsem, že TAKOVOU dominanci RB neměl ani jednu sezonu. Je to pravda. Tečka!!!
Ano Horner to vytáhl v době, kdy se jim nedaří a v roce 2011 by to neřekl. A ano, byl bych raději za vyrovnanější závody, resp. bylo by fajn letos vidět bojovat o vítězství ASPOŇ V JEDNOM ZÁVODĚ někoho jiného (může se to stát). Netvrdím, že se mají kvůli tomu měnit pravidla, nebo že si ten letošní titul Mercedes nezaslouží.
odin
16:47 06.03.2015 77.240.96.XXX
Každému z nás by se líbilo leccos. A možná bychom se divili jaké shody bychom my, jako fanoušci dosáhli. Na druhou stranu, když o tom někdy přemýšlím hlouběji, nemám jistotu, že by mé přání fungovalo. On je to začarovaný kruh. Trochu je mi líto, že zhruba v polovině 80. let do F1 vstoupily hromadně automobilky, které tam nalili spousty peněz a skokově změnily tvář F1. Na auta později namontovali anténky a zabili tím ryzí závodění. Začala éra našeptávačů, stratégů intrikářů a týmových režisérů. Ale vývoj se zastavit nedá.
V ranném období, kdy jsem F1 sledoval to byl boj konstruktérů na základě "pokus- omyl". Byla různá řešení aut experimentovalo se s lecčíms. A také byl větší prostor pro zlikvidování náskoku soupeřů. Někdy i "skokově". Např. Lotusy 76 a 77 nebyly nic moc, zatímco 78 a hlavně sedmdestát devítka byla z jiné planety. Lotus se stal z průměrného auta r.1976 v roce 1978 TOP autem. A stačily mu na to dvě sezóny. Vlastně jedna "vývojová" (1977), v následující už na ně nikdo neměl. Což je v dnešní době prakticky vyloučené, bez zásahu "vyšší moci".
V ranném období, kdy jsem F1 sledoval to byl boj konstruktérů na základě "pokus- omyl". Byla různá řešení aut experimentovalo se s lecčíms. A také byl větší prostor pro zlikvidování náskoku soupeřů. Někdy i "skokově". Např. Lotusy 76 a 77 nebyly nic moc, zatímco 78 a hlavně sedmdestát devítka byla z jiné planety. Lotus se stal z průměrného auta r.1976 v roce 1978 TOP autem. A stačily mu na to dvě sezóny. Vlastně jedna "vývojová" (1977), v následující už na ně nikdo neměl. Což je v dnešní době prakticky vyloučené, bez zásahu "vyšší moci".
odin
16:03 06.03.2015 77.240.96.XXX
Dobře. Tak pořád je to 1:2. Z jakého důvodu by se mělo hned po jednom roce něco měnit, jenom proto, aby nějaký Horner dohnal ztrátu? Jeho politikaření a intriky mi prostě lezou krkem a tvá obhajoba Hornera a RBR také. Já tentokrát vůbec nesrovnávám nějaké výsledky. Já srovnávám atraktivitu a kvalitu závodění o kterou panu Hornerovi jde především. A tady je úplně jedno, zda zbytek pole kouká z různě uctivé vzdálenosti na výfuky RedBullům, nebo Mercedesům.
Proto se právě ptám, proč Horner nepřišel se stejnou myšlenkou na začátku sezóny 2013, nebo 2011? A proč se naopak snažil ještě svůj náskok zvýšit?
Proč obhajuješ takovéto nesmysly? Tobě se zdají jeho slova upřímná? Nebo je to účelové?
Proto se právě ptám, proč Horner nepřišel se stejnou myšlenkou na začátku sezóny 2013, nebo 2011? A proč se naopak snažil ještě svůj náskok zvýšit?
Proč obhajuješ takovéto nesmysly? Tobě se zdají jeho slova upřímná? Nebo je to účelové?
odin
15:53 06.03.2015 77.240.96.XXX
Reaguji na článek kde se Horner pohoršuje nad neatraktivitou F1 z důvodu velkého rozdílu v pohonných jednotkách. Když byl velký rozdíl v aerodynamice, tak mu to nevadilo a žvanil o jejich lepší práci.
Vysvětlení: Když měl RBR o 0,5-1 sec. /kolo lepší auto stejně každý věděl, že zvítězí. Jak dopadaly závody v r.2013? Vettel si po startu vypracoval během 5-10 kol náskok 10 sec. se kterým dokroužil celý závod. Což ty s Mikem a Hornerem považujete za vrchol atraktivity. Zatímco loni měl Mergl náskok cca 1-1,5sec./kolo oba jeho piloti odjeli během 5-10 kol na rozdíl 15-20 sec a ten rozdíl navyšovali, protože spolu bojovali o vítězství. (Pokud jednomu z nich neselhala technika.) Což je dle vás tří nuda a zabíjí to závodění.
Mně se tedy mnohem víc líbila loňská sezóna, než zmíněné ročníky 2011 a především 2013. Dominance jednoho týmu oproti zbytku pole byla v těchto letech nezpochybnitelná. A točit se na tom o kolik je demagogické a hloupé v kontextu s tím. oč jde údajně Hornerovi.
Vysvětlení: Když měl RBR o 0,5-1 sec. /kolo lepší auto stejně každý věděl, že zvítězí. Jak dopadaly závody v r.2013? Vettel si po startu vypracoval během 5-10 kol náskok 10 sec. se kterým dokroužil celý závod. Což ty s Mikem a Hornerem považujete za vrchol atraktivity. Zatímco loni měl Mergl náskok cca 1-1,5sec./kolo oba jeho piloti odjeli během 5-10 kol na rozdíl 15-20 sec a ten rozdíl navyšovali, protože spolu bojovali o vítězství. (Pokud jednomu z nich neselhala technika.) Což je dle vás tří nuda a zabíjí to závodění.
Mně se tedy mnohem víc líbila loňská sezóna, než zmíněné ročníky 2011 a především 2013. Dominance jednoho týmu oproti zbytku pole byla v těchto letech nezpochybnitelná. A točit se na tom o kolik je demagogické a hloupé v kontextu s tím. oč jde údajně Hornerovi.
Mike17
15:09 06.03.2015 93.99.87.XXX
Tak polopatě: Sám jsem napsal, že RB dominoval v roce 2011 a 2013 (ikdyž tam jen půlku sezony). Takže naprosto nechápu tvoji invektivu. Rok 2011 a 2013 NEJSOU 4 ROKY!!!!!!! JSOU TO DVA ROKY!!!!!!!!
Pokud ti nesedí srovnání počtu vítězství (netuším proč je nedůležité), klidně můžeš vzít v úvahu počet pole position, počet bodů, počet doublů, průměrný odstup v závodech, průměrný odstup v kvalifikacích, průměrnou pozici na startu, průměrnou pozici v cíli, počet kol ve vedení a asi by se dalo pokračovat dalšími. Takže podle tebe je demagogické měřit to podle 9-ti různých kritérií, která vždy vyjdou stejně. Ale protože se loni konkurenti neobírali o body tolik jako v roce 2011 tak je jediné nedemagogické kritérium, že získal titul o závod dřív? Hupssss slušný.....
Pokud ti nesedí srovnání počtu vítězství (netuším proč je nedůležité), klidně můžeš vzít v úvahu počet pole position, počet bodů, počet doublů, průměrný odstup v závodech, průměrný odstup v kvalifikacích, průměrnou pozici na startu, průměrnou pozici v cíli, počet kol ve vedení a asi by se dalo pokračovat dalšími. Takže podle tebe je demagogické měřit to podle 9-ti různých kritérií, která vždy vyjdou stejně. Ale protože se loni konkurenti neobírali o body tolik jako v roce 2011 tak je jediné nedemagogické kritérium, že získal titul o závod dřív? Hupssss slušný.....
odin
12:35 06.03.2015 77.240.96.XXX
Tak polopatě. RBR dominoval v letech 2011 a 2013 dost výrazně. O jejich titulu bylo rozhodnuto mnohem dříve, stejně jako loni u Merglu. A jestli chceš srovnávat počty vítězství a bagatelizovat "omyly" Ricciarda kvůli nimž Mergl nezískal všechna vítězství, tak jsi větší demagog než jsem si myslel. Je totiž úplně jedno (a píšu ti to už po několikáté) zda RBR vítězil pohodlně o 10 sec., nebo Mergl o 50 sec. Pořád šlo o dominanci. Zbytek pole na ně neměl a oni si dojížděli bez boje pro vítězství. A to ještě alespoň v případě Mercedesu spolu jejich piloti mohli bojovat. Nad tím by se měli Horner a jeho obhájci zamyslet, než začnou vypouštět populistické kecy.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek