Komerční sdělení
Škoda Slavia je již druhý vůz určený pro indický trh, který česká automobilka představuje v rámci projektu INDIA 2.0. Během finálních testovacích jízd tohoto sedanu ze segmentu A0 zakrývá poslední detaily vozu velmi speciální kamufláž. K jejímu vytvoření uspořádala ŠKODA AUTO soutěž s názvem „Camouflage with ŠKODA.“ Ke sdílení svých nápadů byli vyzváni také externí indičtí profesionální designéři i mladí talenti. Shreyas Karambelkar, z města Badlapur v indickém státě Maháráštra, zvítězil se svým nápadem nad více než 200 dalšími návrhy. Vítězný designér vyhrál cestu do Prahy a také osobní setkání s šéfdesignérem ŠKODA AUTO Oliverem Stefanim.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky