Systémy pro zpětné využití energie jsou povoleny od letošní sezóny. Firma Flybrid ze Silverstonu bude předvádět své řešení na Národním výstavišti (NEC) v Birminghamu od 8. - 11. ledna. Návštěvníci firemního stánku během show budou moci shlédnout, jak funguje KERS dle specifikace F1 pro rok 2009 nejen z vnějšku, ale i uvnitř.
I když většina týmů vyvíjí KERS založený na bateriích, Williams se rozhodl jít cestou setrvačníku. Systém využívá energii vznikající při brzdění k "natočení" setrvačníku z oceli a karbonu. Ten pak dodá monopostu sílu navíc, když je to potřeba.
KERS bude předveden veřejnosti v praxi
KERS založený na principu setrvačníku, jak se bude využívat ve Formuli 1 v sezóně 2009, bude poprvé předveden veřejnosti na mezinárodní show Autosportu příští týden.
Další zprávy
-
Oktagon 58: Vémola se dočkal! V odvetě století v Edenu ukončil Végha ve druhém kole
-
Lady Gaga konečně promluvila o těhotenství!
-
Lékaři neskrývají obavy: Na ptačí chřipku zemřel první člověk!
-
Domácí násilí? Matthew Perry (†54) čelí drsným obviněním!
-
Halle Berry musela vyhledat terapeuta!
-
GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí
-
GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen
-
Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech
-
GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech