DISKUZE K ČLÁNKU Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily
Honda dnes na tiskové konferenci šokovala Red Bull - ve Formuli 1 po sezóně 2021 skončí. Red Bull si bude muset pro své týmy najít nového motorového partnera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 5 lidé)
02.10.2020 19:27
Nebuď smutný, protože vždy když něco končí, tak… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
13:37 02.10.2020 90.176.154.XXX
Máš pravdu, ale ono je motor a motor. RB byl zvyklý, že dostával nadstandardní informace a měl statut stáje s tovární podporou. Motory sice dostanou, ale dostanou k tomu jen nutné informace a budou jim platné asi jako každému zákazníkovi. Navíc motorové módy si bude dělat továrna na míru ke své šasí. RB se bude muset přizpůsobovat. Pokud neudělají o vteřinu lepší šasí než továrna, budou dost možná tahat za krátký konec.
Stačí se podívat letos. McLaren má dle mého hodně vydařené šasí a Renault už je podle všeho minimálně dohnal. A u McLarenu bych řekl, že si to Renault až tak nehlídá. Je jim jasné, že McLaren už se částečně soustředí na úpravy šasí na příští rok. Továrna má dostatek možností, jak může kdykoli zákazníka srazit tam, kam potřebuje. Nebo mu naopak pomoc někam, kde by ho ocenila. Když se Renault plácal se šasí, RB dělal medvědí práci, aby to koncern nezabalil. Bylo vidět, že s těmi motory se dá vyhrávat. Teď když do toho začali pořádně sypat, tak půjde i ta šasí hodně rychle dopředu a pak už se jim RB moc nehodí do krámu.
Navíc si tak říkám, že Renault se může dohodnout pouze s STR a RB nechat jiným. Ferrari použije veto a Mercedes se ohradí kapacitami. A nejsem si jist, zda se RB nemůže ocitnout v patové situaci, protože Renault bude mít splněnou kvótu a Ferrari využije právo veta v případně své povinnosti. Případně Renault svolí, ale nebude to zadarmo. Uvidíme.
Stačí se podívat letos. McLaren má dle mého hodně vydařené šasí a Renault už je podle všeho minimálně dohnal. A u McLarenu bych řekl, že si to Renault až tak nehlídá. Je jim jasné, že McLaren už se částečně soustředí na úpravy šasí na příští rok. Továrna má dostatek možností, jak může kdykoli zákazníka srazit tam, kam potřebuje. Nebo mu naopak pomoc někam, kde by ho ocenila. Když se Renault plácal se šasí, RB dělal medvědí práci, aby to koncern nezabalil. Bylo vidět, že s těmi motory se dá vyhrávat. Teď když do toho začali pořádně sypat, tak půjde i ta šasí hodně rychle dopředu a pak už se jim RB moc nehodí do krámu.
Navíc si tak říkám, že Renault se může dohodnout pouze s STR a RB nechat jiným. Ferrari použije veto a Mercedes se ohradí kapacitami. A nejsem si jist, zda se RB nemůže ocitnout v patové situaci, protože Renault bude mít splněnou kvótu a Ferrari využije právo veta v případně své povinnosti. Případně Renault svolí, ale nebude to zadarmo. Uvidíme.
Senor
13:36 02.10.2020 89.111.66.XXX
Nakonec uz teda vime, ze asi CA nekecal, kdyz nedavno rikal, ze s nekym mluvi o dodavkach motoru
Je jen otazka, jak to dopadne, jestli Mergl nenavysi kapacity a nebude didavat dalsim tymum. Mergl muze skoncit, nema to pro nej jiz valneho smyslu, kdyz od roku 22 budou niva auta a Ham chce stale slusneji vydelavat. Uvidime, jestli Honda nenakopne i Mergl k nejakemu drivejsimu oznameni
Je jen otazka, jak to dopadne, jestli Mergl nenavysi kapacity a nebude didavat dalsim tymum. Mergl muze skoncit, nema to pro nej jiz valneho smyslu, kdyz od roku 22 budou niva auta a Ham chce stale slusneji vydelavat. Uvidime, jestli Honda nenakopne i Mergl k nejakemu drivejsimu oznameni
Senor
13:27 02.10.2020 89.111.66.XXX
V E formuli je mraky vyrobcu, je o to zajem, PR, je to moderni. Pocitam ze i Mergl to brzy proda a bude vydelavat jen na dodavkach motoru a na Renault jsem zvedav, jak dlouho to vydrzi sponzorovat, kdyz je v Evropě takovy tlak na emise. Je to skoda takhle zazdit spalovaky
jon
13:18 02.10.2020 90.176.154.XXX
Motor pro Indy je možná méně přetechnizovaný než motor v LaFerrari. To si podle mě udělají po svém. Navíc Ferrari má svoji hrdost. Možná přetáhnou od Hondy nějaké lidi, ale rozhodně ne technologie, to by měli z ostudy kabát. Navíc především v USA má Ferrari solidní image špičkového motoráře. Tohle by je na tom trhu zabilo.
NickickiN
12:56 02.10.2020 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
12:55 02.10.2020 109.81.213.XXX
Jen taková úvaha....Mclaren mohl Dennis a taková byla dohoda , prodat Mercedesu. Jenže změnil názor, "naivně" povolil motory F1 Brawn, tým co "narychlo" opustila Honda a nechala ho napospas. Pak se odešlo k Hondě, která neměla nic připraveného a nastala velká ostuda všech. Opravdu velká....Honda odchází a Mclaren jde k Mercedesu. Kruh se uzavřel....5 let zbytečných komedií.
Apropo, kampak asi půjde ten Cowell, Ferrari to není......zbejvá jen Renault.
Apropo, kampak asi půjde ten Cowell, Ferrari to není......zbejvá jen Renault.