DISKUZE K ČLÁNKU Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize
Podle šéfů McLarenu by Formuli 1 mohlo pomoci, kdyby se o víkendech odjely rovnou dvě Velké ceny, aby se podařilo zachránit šampionát a alespoň část příjmů. V Evropě by se přitom zřejmě závodilo za zavřenými dveřmi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Fanda.LH
08:04 21.04.2020 85.162.8.XXXHellHogr k MotoGp... Nevím jestli to měl být pokus o vtip, pak samozřejmě ok... V MotoGp sice dominuje jeden jezdec, ale dominuje díky vlastním mimořádným schopnostem a díky tomu, že se dopouští naprostého minima chyb... Spoustu vítězství urve v závěru závodu, v poslední zatáčce apod... Nemyslím si, že existuje ve světě MotoGp jediný člověk, který by zpochybňoval jeho schopnosti... Což se v F1 děje resp. min. se relativizují...
Na co jsem ale narážel je prostě fakt, že díky těm zákaznickým strojům bojuje o vítězství a bednu větší počet jezdců... Případy jako Quartararo, Miler, Crutchlow v F1 nenajdeš... -
Vieux-Fours
20:18 20.04.2020 193.85.73.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Mansell_fan
13:15 20.04.2020 37.188.245.XXXZákaznické vozy, nájem loňských monopostů, možností je spousta. Je to i cesta jak dostat do F1 víc týmů a tím dát možnost více pilotům ukázat své schopnosti. Pro srovnání, v roce 1991 bylo v F1 tuším 18 týmů. A debutovali jezdci jako Hakkinen, Schumacher, Wendlinger, Zanardi a spousta dalších. Kdo z nich by měl šanci dneska?
Pronájem svých loňských vozů dlouhé roky praktikoval v Indycar třeba Roger Penske. Samozřejmě že pro něco takového by F1 potřebovala neměnit pravidla co dva roky, což je další kámen úrazu který jen zvyšuje náklady. -
-
Ferda
13:54 20.04.2020 46.47.176.XXXBez ERSu by nešla dolů cena pouze za samotný ERS, ale i u dalších komponentů. Třeba nápravy, brzdy, tlumiče a mnoho jiných komponentů by nemuselo být tak masívních což samozřejmě taky šetří. Dokonce by se snížila i cena za dopravu.
A v neposlední řadě by se fanouškům vrátil i zvuk hoden závodních vozů a v neposlední řadě by byly vozi díky menší hmotnosti více obratné.-
-
Ferda
19:55 20.04.2020 46.47.176.XXXJaký vývoj nového agregátu? Ten stávající je natolik silný, že stačí povyhazovat přebytečné harampádí včetně těžkých akumulátorů a vůz by mohl po úpravě elektroniky okamžitě na trať.
Jediná věc s čím by si technici začali lámat hlavu je co udělat s takovým přebytkem volného místa.
Jinak Ti doporučuji si přečíst tu hloupost kterou jsi napsal a trochu se nad sebou zamyslet.
-
-
-
-
daaviid23
10:22 20.04.2020 91.245.26.XXXNějak se vám rozpadá web.
Jinak k opatřením se vyjádřil i takový Horner. Jeho návrh je na následující dva roky povolit koncept zákaznických vozů pro malé týmy.
Určitě spousta naivních snílků bude proti ale v historii to fungovalo, proč by to nemohlo fungovat v dnešní těžké době?-
-
jumpman
12:12 20.04.2020 178.255.168.XXXtak třeba ten, že by auto podle nových pravidel nemusel vyvíjet ten, co na ně nemá. Zákaznické vozy jsou cestou, která dříve fungovala a umožnila levné závodění nadšencům, nevím proč by to nemohlo pro přechodnou dobu fungovat i teď...
... a nemusely by to být přímo zákaznické vozy, ale kdyby bylo umožněno prodat/koupit díly drahé na vývoj a výroby, tak by to těm menším usnadnilo život -
-
-
-
-
-
-