Od příští sezony nastává přechod k osmiválcovým motorům s objemem 2400 ccm. Předpisy však připouští nasadit desetiválce, které budou upraveny tak, aby nebylo jejich používání výhodnějším, než nasazení nových osmiválců.
Přesto budou okruhy, na kterých by bylo výhodnější nasadit motory V10 díky jejich většímu kroutícímu momentu. Automobilky se proto dohodly, že žádná tuto možnost nevyužije.
Zatím potvrdila nasazení desetiválce jediná soukromá stáj, kterou je italské Minardi s motory Cosworth. Ostatní soukromé týmy plánují startovat s motory V8.
Foto: BAR Honda
Koncerny určitě s motory V8
Na páteční schůzce v Turecku se na tom písemně dohodli představitelé automobilek produkujících motory F1.
Další zprávy
-
Simona Postlerová (†59): PRAVDA o sbírce na pomoc rodině zesnulé herečky!
-
FOTO z Hradu: Novým ministrem Fialovy vlády je Marek Ženíšek!
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
MS v ledním hokeji: Češi poskočili na druhé místo, ale... Postupový rébus!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl