DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 18.10.2017 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2017 18:08
Dohodnout se můžou, ale je na straně výrobce šasi… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 14:37
U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby.… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 15:24
Nejlepší je se vrátit od 4 roky zpět na začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
Mclaren to o sobě šíří sám, protože musí, protože by potřeboval sehnat nějaké kavky na pozici hlavního i dalších sponzorů... Pak řeknou, že to bylo loni a že se nezadařilo

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
Tenkrát se spolu s Mclarenem společně dohodli, že použijí alternativní architekturu pohonné jednotky, která zajistí rozměrové výhody pro šasi. Hlavní důvod byl v tom, že měli obavy, že při stejné architektůře jako má Mercedes by měli problém získat náležitou výhodu.
Výsledek se však nezdařil - a nakonec mají motor stejné koncepce jako ostatní (tedy říkají)
Tamto špatné rozhodnutí však uděli společně, takže za to nemůže jen Honda
Následně jak to tak bývá - vymotat se z problémů chce čas. A Mercedes nelze snadno docvaknout za pár dní.
Nemluvě o tehdejších pravidlech a žetonech, které neumožňovali měnit věci a vyvíjet, což se také projevilo.
Takže Mclaren ať jde do háje 02 s tím bulením a užije si Francouzskou socku jako zákazník

+ 1 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Ona je hotová, ale má mnoho jmen 3,4 3,5 atd., aby se nestalo, že příští rok pojede H se specifikací 101 12 12 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Nejlepší je se vrátit od 4 roky zpět na začátek sezony 2014 a zavzpomínat na tvrzení zástupců H. Jestli se nepletu, tak tehdy sebevědomě jako dnes pronesli, že vlastně byli připraveni vstoupit do F1 již v tom roce 2014, ale smlouva mezi M a McL jim dala prostor na vylazení spolehlivosti a možnost se soustředit na výkon.
----No nevím, nějak jsem si nevšiml, že by ještě letos jezdil McL s PhJ od M. 12, ale co vidím každý závod ? H stále jenom ladí spolehlivost 16, už 5 let.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Asi bych dodal, že srovnání H vs R je docela jednoduché i bez čísel. R má tři auta a H jedno. Z těch tří je RB se šasím dle mého názoru na podobné úrovni jako McL a právě zde bych hledal odpovídající rozdíl mezi motory H a R. Navíc R zcela jasně řekl a stejně tak udělal, že vlastně nic co se výkonu kromě jedné modernizace MGU K neudělali a pracují na spolehlivosti a PhJ na příští rok a i přesto se "zlepšením" spolehlivosti přišel i jistý, sice malý, ale posun ve výkonnosti. H pořád vylepšuje 1. specifikace 2.,,,,,,3,,,,,,3.4,,,,3,5 a pořád velký kulový, jak se spolehlivostí tak s výkonem. Takže dle mého soudu, i když jsem to označil jako velký risk ten přechod k R, nakonec jsem to přehodnotil a myslím, že to bylo jediné možné a rozumné řešení pro McL. No uvidíme příští rok.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
11 Tohle má hlavu a patu. 12 Je to rebel, ten Hasegawa. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby. Již jsem je zmiňoval v několika jiných vláknech u jiných článků. Především se jedná o přístup tovární stáje, pokud sama půjde se šasí dopředu.
Honda laboruje, ale je marná. Je to každou sezónu stejné. Udělají motor, který nemá výkon ani spolehlivost. Obojí celou sezónu hledají a na závěr sezóny se zdá být obojí vcelku vyřešeno, aby to do jarních testů zase celé podělali.
Renault, Mercedes i Ferrari již plně vyvíjejí motory na příští sezónu, především s ohledem na nemožnost spalování oleje v takové míře, jako tomu bylo letos. K tomu doladí výkon s nárokem na vyšší spolehlivost.
Rád bych věřil, že příští rok se stane zázrak, ale na ten se v F1 nehraje. Honda je stále tam, kde byl Renault v roce 2014. A podívej se, kde je Renault dnes. Nechci Hondu nijak shazovat, ale historicky to bylo vždy tak, že co se vymyslelo v Evropě, dokázali obšlehnout a to potom vylepšit. Od píky jim to nikdy tolik nešlo. A nalijme si čistého saké, stále nejde.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002202

uzivatel002202

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
klidně je možné, že Alonso startoval zezadu "jen tak ze srandy" :) ... (pomohlo ho to kulidnit a jel dobře - nemusel nadávat, že ho někdo předjíždí ... trošku jiný obrázek než loni.
Honda zdá se laboruje - a to je dobře ... Celkově se zdá Mclaren Honda docela silný ... uvidíme, jestli něco z toho bude i síla Hondy .. podle mě zase tolik nepřehání i když výhra je daleko ... Ovšem jestli na výhru dosáhne Mclaren s Renaultem také není moc jisté

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
A hle, Hasegawa-san ještě žije a očividně během pokusu o sepuku ztratil hodně krve a už se mu to v hlavě podělalo úplně. Teoreticky je možné, že motor Hondy je v určitém režimu na úrovni Renaultu, ale Renault nepotřebuje na každý závod nový motor. Nebo Alonso startoval v Suzuce zezadu jen tak ze srandy?
Já jsem Hondě od začátku fandil a chtěl jsem, aby se dotáhli, ale tyhle kecy mě tak akorát zvednou ze židle a už ztrácím i zbytky těch sympatií.
A nedivím se McLarenu. Jednat s tímhle troubou celé tři roky a dostávat takový produkt, který dostávali ... Jsem za ně rád, že už to budou trpět jen 4 závody ...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Grip res v malych rychlostech, kde je grip prevazujici. Pak res jak moc McL vychazi v nastaveni vstric slabsi Honde 11 No me vychazi, ze ji vstric nevychazi a haze vetsinu problemu na Hondu, ne ze by to tak ale skutecne ale nebylo s tim spatnym vykonem 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ve vysokých rychlostech převládá síla přítlaku nad gripem. vyvážení nemá Mclaren nejspíš o třídu lepší než konkurence a Alonso je kvalitní pilot, stejně jako u konkurence třeba Hamilton.
Tedy mám jasno 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Srovnavam s minulym rokem, ale srovnavam nastaveni aut v roce 2016 a to aut McL vs RB, takze to porovnatelne bylo.
No a prave, ze je to hodne, hodne slozite, tak se tady k tomu muzem vyjadrovat vsichni, i ty, nikdo nedokaze posoudit co je prvada. Proto i Honda muze neco tvrdit a je si vedoma, ze nikdo nemuze relevantne posoudit jak blizko skutecne jsou.
Jinak ja ve skole u trojclenky nekoncim, jestli ty nevim 12 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Ty rychlosti asi tak 03. Ja si myslim, ze Honda slape na paty Renaultu asi tak stejne, jako ze Renault slape na paty Mercedesu 03
Kvalde ale verim, ze Honda na paty Renaultu slape, ze ta ztrata je vyrazne mensi nez tech cca 40-50 koni, pokud maji ten vykon navic ve kvalda modu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Reaguji na tvůj upravený článek. Kde bereš, že snížením rychlosti v zatáčkách ti dvojnásobně vzroste na rovince? Pokud vím, tak zatáčky se projíždí pod nižší rychlostí, tudíž je tam viskozita a s ní související odpor nižžší. Dle mého by to mělo být spíš naopak. Kor v rychlostech kolem 320 km/h. Navíc rychlost v zatáčkách ovlivňuje nejen aero část ale i mechanický grip a stabilita vozu. To bylo hezky vidět třeba na mercedesu, který se s tím v Malajsii hodně potýkal a nelze říct ,že trpěl proto, že má špatné aero.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Musíš mít hlavně monopost. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Řeš poměr přítlaku versus grip, přidej k tomu vyvážení, pak umění Alonsa, nedostatek výkonu Hondy a budeš mít zcela jasno. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jako že dejme tomu na rovinkách ztrácej 15 km/h a 10 km/h jde na vrub Hondy a 5 km/h na vrub McLarenu? To je teoreticky možný, já vím velký trenky, ale že by Honda šlapala na paty Renaultu si prostě nemyslím.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu